Re: Re: Re: ykkösketju
Viestin lähetti Ossi
Rakas Eisenhower, ennakkosi on huono ja sisältää suoranaisia asiavirheitä. Koita kestää kritiikki niin kuin mies. Tai jos olet edelleen mielipiteidesi takana, voisit ainakin perustella ne haistattelun sijaan. Kummallista käytöstä toimittajalta.
a) Mitä kirjoitin, sen kirjoitin. HPK:n pelejä olen nähnyt tällä kaudella kolme kappaletta. Niiden lisäksi erinäisen nipun Urheiluruudun ja HockeyNightin välähdyksiä.
b) Asiavirheitä en ennakosta löydä. Mielipide-eroavaisuuksia ei sellaisiksi pidä laskea.
c) Kritiikin otan tietenkin vastaan - kuin mies. Miten on Ossi, milloin olen haistatellut? Kenelle? Miksi? Harrastuksenahan näitä hommia tehdään eikä ryppyotsaisesti. Toivoisin, ettei myöskään herkkänahkaisesti. Se kun on ryppyotsaisuuden tylsimpiä ilmenemismuotoja.
d) Tuon linkin toiseen ketjuun laitoin esille, koska se mielestäni sopi aiheeseen hyvin. Myös linkin äänestystuloksen pitäisi soittaa kelloja jossakin...
Sitten mielipiteitteni perusteluihin:
e) Puurulaa en pidä tulevana huippuvahtina. Toivosesta on vielä paha sanoa mitään. Aika näyttää. Hapuilevaa on Kerhon maalivahtipeli kuitenkin ollut kauden alussa. Saa toki väittää vastaan, mutta tämä taitaa kuitenkin olla ainoa osa-alue, jossa Pelicans vetää joukkueiden keskinäisessä vertailussa pidemmän korren. Tämä on minun mielipiteeni. Jokainen raportti ja ennakko on jonkun yhden ihmisen tekemä. Uutisia ilman mielipiteitä suoltaa STT ja minä ainakin luen mieluummin ajatuksia herättävää tekstiä.
f) Sicakin laitoin "ynnämuut" -listalle ehkä turhaan. Mies tekee sitä työtä, jonka vuoksi hänet on joukkueeseen hankittu. Peliä tekevä pakki ei ole hänkään. Pardavy on ollut sukka. Printz on ollut sukka. Kehnoihin ulkomaanapuihin ei vaan ole Hämeenlinnassa totuttu.
g) Tarkastelin molempien joukkueiden tilannetta varsin kriittisesti - siis myös Pelicansin. Pelicans on ollut tällä kaudella huono. HPK on myös ollut tällä kaudella odotuksia paljon huonompi. "Vain mestaruus kelpaa" -puheille ei tällä hetkellä ole katetta.
h) Näitä hommia tehdään kiinnostuksesta ja rakkaudesta lajiin. Harrastelijoita taidetaan olla melkein kaikki. Anteeksi, jos aiheutin aortan pullistumia hämeenlinnalaisille aboriginaaleille. Raportin kanssa teidän ei ainakaan tarvitse haukkoa henkeänne, koska sen tekee Hämeenlinnan toimitus. Toivottavasti pelistä tulee kuitenkin viihdyttävä ja jännittävä.
i) Ja vielä lopuksi: Allekirjoitan edelleen kaiken kirjoittamani.
Terveisin
Ennakon lauantaiaamun ratoksi raapustanut
Ike
PS. Kriittisyys versus herkkänahkaisuus: Väinö Linna kirjoitti joskus, että "sotilaan lepo on katsojan silmässä..."