Pavlovin Koira
Jäsen
No en itte tuolta kannalta ajatellutkaan. Eihän siinä kyllä ole.Mun mielestä ei ole mitään pahaa hakea vertaistukea.
No en itte tuolta kannalta ajatellutkaan. Eihän siinä kyllä ole.Mun mielestä ei ole mitään pahaa hakea vertaistukea.
Ihailen tätä optimismia, että pienestä oli kiinni pärjääminen kun syyskuusta maaliskuulle on vedetty tasaisesti päin persettä.Tälläkin kaudella oli lopulta yhdestä maalista kiinni että oltaisi pelaajamyynneistä huolimatta oltu playoffeissa jolloin vastassa olisi ollut SaiPa joka olisi ennakkoajatuksissa [kautta ennen ajateltuna] ihan voitettavissa ja taas oltaisi oltu ihan hyvin mukana kaikessa.
Pienestä kiinni ettei flopattu viime kaudella ja pienestä kiinni ettei pärjätty tällä kaudella.
Kuten sanoin; lopulta se oli siitä maalista kiinni.Ihailen tätä optimismia, että pienestä oli kiinni pärjääminen kun syyskuusta maaliskuulle on vedetty tasaisesti päin persettä.
Joko on jo ensimmäiset potkut Pelsujen johdossa julkaistu tämän katastrofaalisen sesongin perusteella ?
Louskutelkoot leukojaan ihan rauhassa, ei se heilläkään useammalla räksyttäjienkään joukkueilla kausi enää muutamaa peliä kauempaa jatku kuitenkaan.Ylipäätään en oikein ymmärrä mikä idea on siinä, että käydään toisten hiekkolaatikolla heittämässä että kylläpä teillä meni kausi paskasti. Joo, kappas, eipä itte tuota huomattukaan.
Hyvävelikerhoko kyseessä ?Ei niitä tule, jos tulee Nupen kanssa toimeen. Veikkaan.
Hyvävelikerhoko kyseessä ?
Eihän siellä ole johdossa kuin yksi. Ja hänen johtajansa on hän itse. Jos innostuu taas bussin rattiin jatkossa enemmän, niin ehkä kiinnostuksensa Pelicansiin jäisi vähemmälle. Tai jos tie kohti Arkadianmäkeä lähtee siloittumaan, niin ehkä myös sitten voisi jotain tapahtua.Joko on jo ensimmäiset potkut Pelsujen johdossa julkaistu tämän katastrofaalisen sesongin perusteella ?