Pelicans 2024–2025

• 684 692
  • 4 385

aave

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelicans
Siellä on meidän pakeista viimeiseen viiteen peliinsä vetänyt tilastoissa seuraavanlaisesti:

Kalynuk 0+1 -4
Falk 0+0 -3
Jordan 1+1 -2
Riihinen 0+1 -1
Luhanka 0+1 -1
Nieminen 1+1 +1
Johannesen 3+2 +5

Kyllähän tuo kertoo, että meidän puolustuksen kärkihepat ei täysin toimi kun pelataan kauden tärkeimpiä pelejä.

Tänään on onneksi tilaisuus pestä vielä kerran kasvot. Toivottavasti voitetaan kauden viimeinen peli. Muuta en toivo.

Hiki-Pena

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Harvemnin huutelen vieraisiin pöytiin, mutta aidosti olen sitä mieltä, että playoutit olisi "ansaittu" Jyväskylässä Lahden sijaan. Ihan kohtuu loppukausi teiltä kuitenkin, enkä usko, että karsintoihin päädytte. Tsemppiä kevääseen.

NuuskaHP

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Vaikkakin n. 100% pelikaanien kannattajistosta tällä hetkellä vituttaakin melkoisesti niin toisin kuin monella on paniikki päällä jukureista niin päinvastoin itselläni ei ole minkäänlaista pelkoa jukureita kohtaan. Mikäli jätkät kaivaa ammattiylpeyden sarjaan niin tää viedään 4-0 ja sitten päästään rakentamaan ensikautta myös kulisseissa.

Ihan helvetinmoinen kyrpä ottassa. Olihan tuossa koko draamankaari, mutta toisaalta viisikkopelaaminen oli sen verran paskaa ettei enempää olis ansaittu.

Nyt on sitten Kapasen motivoitava play outteihin pelaajat ja minun itseni. Molemmissa on iso työ. Juuri nyt ei voisi vähempää kiinnostaa ja haluaisin unohtaa koko lajin.

play_on

Jäsen
Suosikkijoukkue
dirty dozen
Kiekko-Vantaa teki kyllä jäätävän kovan tempun ja vielä Stadissa. Ekan Narrit voitti 8-0, ja seuraavan 0-5 Vantaalla.
Sinänsä ei yllätys että joka peliin ei Jokereilta löydy motivaatiota ja toisaalta Risto osaa varmuudella hoitaa nipun takaisin vireeseen.

Itse kun olen pari Jokerien matsia nähnyt, niin kyllä täytyy sama vanha klishee toistaa - liigan ja divarin ero on valtava. Pelillisesti se on oikeasti sitä. Henkinen puoli taas on ihan oma juttunsa ja sen merkitys nähtiin tänäänkin useampaan otteeseen TPS-pelissä - että voikin pelin taso vaihdella henkisen tasapainon mukaan!

Lanu Spa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti
Tämä kausi menee täysin kolmikon Nupe, Lelu ja Ylli piikkiin. Ylli jo ansaitusti potkittu pihalle. Seuraavaksi sitten toivottavasti Nupe tajuaa lähteä. Lelu ainoa, joka seurassa toivottavasti jatkaa myös tulevaisuudessa. Nupen omistaman seuran kausikorttia en aio enää ikinä ostaa.

Brett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Peliitat ja muut jotka eivät voita
Tämä kausi menee täysin kolmikon Nupe, Lelu ja Ylli piikkiin. Ylli jo ansaitusti potkittu pihalle. Seuraavaksi sitten toivottavasti Nupe tajuaa lähteä. Lelu ainoa, joka seurassa toivottavasti jatkaa myös tulevaisuudessa. Nupen omistaman seuran kausikorttia en aio enää ikinä ostaa.
Mä melkein sanoisin että Nupen ja Pöyhösen piikkiin koko kausi. Mutta siinä mielessä en Pöyhöstä heittäisi suoraan bussin alle päätöksistä, koska eiköhän hän vaan tee juuri niin kuin käsketään. Ylimielisen oloisista puheista raippaa Pöyhöselle, elleivät nekin ole ylempää määrättyjä.

Leluhan hankkisi hyviä pelaajia halvalla, esim. Falk kauden aikana, mutta nyt oli määräys hakea isolla rahalla valmista, minkä vuoksi floppaaminen on erittäin todennäköistä. Niin oudolta kuin se kuulostaakin.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy