Jep ja Zabbe tipautettu seiskapakiksi hyvin hoidettu Ylli.Nieminen palaa kokoonpanoon, Lindbom maalissa.
Täysin oikea ratkaisuJep ja Zabbe tipautettu seiskapakiksi hyvin hoidettu Ylli.
Pitäis laittaa mankeli heti startista päälle. Saapa nähdä...Saas nähdä onko meidän hitusesta "lepoedusta" mitään hyötyä. Me pelattiin kuitenkin viimeksi keskiviikkona se sysipaska Salzburg peli, ja K-Espoo pelasi eilen iltapelin Kärppiä vastaan joka venyi vieläpä jatkoajalle.
Eipä kovin paljoa Pelicansin mankelia oo nähty tällä kaudella. Sen mitä oon K-Espoon pelejä kattonut vähän, niin heidän pelityyli on just tuota suoraviivaista karvausta, vetoja ja sitä mankelia. Tulee vittumainen ilta jos pääsevät myllyttämään meidän alueella.Pitäis laittaa mankeli heti startista päälle. Saapa nähdä...
Luulis nyt, että joku ois? P*rkele. Toden totta. Ei vissiin ole. Monettahan kertaa vastustaja puttaa ihan rauhassa maalin eestä byyrin? Ohhoh.Oisko se Lydman sisään? Tässä organisaatiossa ei ole tällä hetkellä yhtäkään ihmistä joka tietää miten jääkiekossa puolustetaan.
Korjaisin vielä sellaseen muotoon, että miten puolustusalueella ylipäätään pelataan. Toi meiän avaaminen ja avauskuviot on ihan juniorijääkiekkoa. Meille tulee ihan liukuhihnalta maaleja tilanteista, joissa olisi mahdollista avata ihan rauhassa, mutta kun avauskuvioissa ei ole mitään järjen häivääkään. Tämä on myös osa-alue, joka ei ole kehittynyt lainkaan koko kauden aikana.Oisko se Lydman sisään? Tässä organisaatiossa ei ole tällä hetkellä yhtäkään ihmistä joka tietää miten jääkiekossa puolustetaan.
Veikkaan että ei kusekaan Lahden suuntaan.Oisko se Lydman sisään? Tässä organisaatiossa ei ole tällä hetkellä yhtäkään ihmistä joka tietää miten jääkiekossa puolustetaan.
Mun mielestä Hölö kyllä valmensi meitä viimeiset neljä kautta.Oltiin totuttu liian hyvään 2 viimeistä kautta. Paluu arkeen on aina raskasta.
Mutta nautitttiin menestyksestä 2 kevättä ( jos finaalipaikkoja voi menestykseksi laskea)Mun mielestä Hölö kyllä valmensi meitä viimeiset neljä kautta.
Älä laita tällästä.Ville Hämäläinen olisi vapaana!
Ei ollut ainakaan minusta. Paikan päältä nähtynä annettiin aika ilmaiseksi nuo tontit jotka Espoo kovalla prosentilla hyödynsi. Maalivahtipeli ei juuri pelastanut. Kyllä kaksi gamesaveria Olafilta, mutta kyllä noista maaleista varsinkin ensimmäinen ja neljäs oli otettavissa.No niiin... itsehän en peliä nähnyt (kaiketi suureksi onneksi), mutta koosteen katsoin nyt kun kotiin pääsin.
Pressitilaisuudessa Ylli sanoi mm. "Erittäin tyytäväinen miten pelattiin" ja "miten me saatais toi meidän peli näyttämään noin tiiviiltä mitä se tänään oli". Noi maalit omiin antoi ainakin mulle kuvan jostain aivan muusta kuin tiiviistä.
Oliko oikeasti näin. Onko tossa lausunnossa mitään perää? Vähän epäilen kyllä...
Tähän tarvittaisiin se voittava veskari lisäksi luokkaa Barto&Kökkö.Minusta se viisikon tiiveys näkyi avauspelaamisessa. Nyt ei joka kerta jääty kovan karvauksen alle, joka johti sitten parempaan kiekolliseen hyökkäyspelaamiseen. Näkeehän sen hyökkäysalueajasta ja kiekonhallintaprosentistakin. Minusta tuolla saralla oli edistystä esim. Salzburgin peleihin, joissa oltiin aivan mankelissa. Oman pään räikeät virheet pois niin näitä pelejä aletaan voittamaan säännöllisemmin. Itse en ole menettänyt toivoa tämän kauden osalta vaikka kyllähän tuo on paikoitellen aivan karmivan näköistä.
Junioreilla on rakenne. Joka toistuu.Toi meiän avaaminen ja avauskuviot on ihan juniorijääkiekkoa.
Eilen oli hyvä esimerkki, kun oltiin yv:llä ja onnistuttiin melkein säätämään kiekko omaan maaliin Liedeksen antaessa painetta. Tilanteessa, jossa ei ollut mitään hätää, ennen kuin kärsimättömyydellä tehtiin se ihan itse.Korjaisin vielä sellaseen muotoon, että miten puolustusalueella ylipäätään pelataan. Toi meiän avaaminen ja avauskuviot on ihan juniorijääkiekkoa. Meille tulee ihan liukuhihnalta maaleja tilanteista, joissa olisi mahdollista avata ihan rauhassa, mutta kun avauskuvioissa ei ole mitään järjen häivääkään. Tämä on myös osa-alue, joka ei ole kehittynyt lainkaan koko kauden aikana.