Rem Murray? Olisihan se varmaan hauska nähdä mitä äijä saisi Jantusen ja Sopasen vierellä aikaan. Siihen ykkössenaan on panostettava ja jo tämä huhu siitä, että Murrayn tasoiselle äijälle on täkyä heitetty nostaa suupieliä ylöspäin. Itse lähtisin kuitenkin hieman nuoremmalle kaverille tarjoamaan sitä paikkaa auringossa. Toisaalta ei siellä mitään Patrick Stefania ole tarjolla...
Niemen lähtöön olin itse henkisesti varautunut ja onneksi muu joukkue on hyvin kasassa, jottei tarvitse Kaarnan miettiä montaa hankintaa yhtä aikaa. Kolme hankintaa täytyy vielä tehdä, kolme tärkeää.
Nupe kyllä koulii Hovisesta kaudeksi 2009-2010 ykköskassarin, mutta ensi kaudeksi on Niemen suuret saappaat jonkun muun yritettävä täyttää. Itse en kuitenkaan lähtisi Puurulalla koittamaan =).
Kolme pienenpientä vaihtoehtoa liigasta bongasin tuosta nopeasti:
Tarkki
Chiodo
Ahlqvist
Kaksikko Ahlqvist-Hovinen olisi vähän kuin Wiikman-Rämö Kerhossa kaudella 2005-2006. Jotenkin olis aika äijää lähteä kauteen kahdella lupaavalla mutta kokemattomalla veskalla. Jos veskari on kotimainen, niin Tarkin lisäksi ei ole muita mielenkiintoisia kokeneempia osaajia. Nimet Puurula, Nikkilä, Häkkinen eivät vastaa tarvetta.
Mitenköhän se Sindel jr. onnistuisi tolppien välissä, kun ei pelaajana tänne sopimusta saanut?