Viestin lähetti msg
msg_espoo vs. ziirappi 2 - 0
Viestin lähetti nihti
nihti - Hese 2-0
Saisikohan ne paremmin copypastena? En nyt pääse kokeilemaan mutta joku ko saitilla pyörivä voisi hommaa testata.
Viestin lähetti nihti
Tuli vain mieleen, kun pelipaikka on tavallaan "julkinen" onko live-seuraaminen sallittu? Kävin hetken (n 5 min) seuraamassa Mazzan ja sopulin peliä kun en etukäteen tunnistanut Jalmaria Mazzaksi. Eli anteeksi jos häiritsin.
Omalta osaltani ulkopuolisten seuraaminen on ok - toteampa vaan että omien pelieni seuraamisesta ei mitään hienouksia löydetä, ainakaan minun pelini osalta - huvittavuuksia ehkä korkeintaan. Mutta mitä mieltä muut? Siirrothan tulevat periaatteessa julkisiksi pelin jälkeen (Omalta osaltani moinen data on kyllä täysin tarpeetonta - en todellakaan aio kyseisiä kryptisiä koodeja tutkiskella).
Viestin lähetti nihti
Tuli vain mieleen, kun pelipaikka on tavallaan "julkinen" onko live-seuraaminen sallittu?
Viestin lähetti jussi_jTässä samalla kun jutustelette noita shakki-juttuja, voinette varmaan vinkata minulle, mikä olisi asiallinen pc-shakki.
Faijalle ajattelin ostaa, kun toi shakki on lähellä sen sydäntä, mutta en itse tiedä asiasta mitään.
Eli mikä peli pakettiin?
Ainakaan IE:llä copy-paste ei onnistu. Pistän palautetta.Viestin lähetti sopuli
Omaan Hotmail-laatikkooni eilisen pelin siirrot eivät ainakaan vielä ole kolahtaneet, ja tuskin siis kolahtavatkaan... Copy-paste taitaa olla varmempi tapa saada ne talteen.
Viestin lähetti nihti
Tuli vain mieleen, kun pelipaikka on tavallaan "julkinen" onko live-seuraaminen sallittu? Kävin hetken (n 5 min) seuraamassa Mazzan ja sopulin peliä kun en etukäteen tunnistanut Jalmaria Mazzaksi. Eli anteeksi jos häiritsin.
Omalta osaltani ulkopuolisten seuraaminen on ok - toteampa vaan että omien pelieni seuraamisesta ei mitään hienouksia löydetä, ainakaan minun pelini osalta - huvittavuuksia ehkä korkeintaan. Mutta mitä mieltä muut? Siirrothan tulevat periaatteessa julkisiksi pelin jälkeen (Omalta osaltani moinen data on kyllä täysin tarpeetonta - en todellakaan aio kyseisiä kryptisiä koodeja tutkiskella).