Pelaajat akkoja?

  • 48 747
  • 152

mendieta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Carlo Grünnin ja Juhani Tammisen FB-päivitykset
Tätä mä juuri ajan takaa ja sen sanoit itsekin. Halusi tai ei huomio kiinnittyi tähän meidän kaikkien rakastamaan Tammiseen. Lisäisinpä jopa finaalit tuohon vielä.

Niin ja jos Tamia ei olisi ollut, Sportista ei olisi kirjoitettu. Se oli se mun pointti. Tamminen ei siis poistanut esim. median luomia paineita pelaajilta, koska pelaajiin ei kohdistunut mediasta paineita.
 
Suosikkijoukkue
Vaasan ylpeydet, punavalkoiset & Voittamaton Vaasa
Tamminen ei siis poistanut esim. median luomia paineita pelaajilta, koska pelaajiin ei kohdistunut mediasta paineita.

Ässät - Sport sarja oli valtakunnallisesti erittäin kiinnostava sarja ja väittäisin kyllä, että mikäli Tami ei ammattimaisesti olisi vetänyt medianhuomiota puoleensa meuhkaamisellaan ja muulla käyttäytymisellään, olisi pelaajatkin saaneet osansa huomiosta.
 

mendieta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Carlo Grünnin ja Juhani Tammisen FB-päivitykset
Ässät - Sport sarja oli valtakunnallisesti erittäin kiinnostava sarja ja väittäisin kyllä, että mikäli Tami ei ammattimaisesti olisi vetänyt medianhuomiota puoleensa meuhkaamisellaan ja muulla käyttäytymisellään, olisi pelaajatkin saaneet osansa huomiosta.

Tämä on taas asia, jota emme koskaan saa tietää.

Tammisen käyttäytymistä voi myös olla montaa mieltä. Itse olen sitä mieltä, että Tammisen lähtökohta oli olla normaaliin tapaan niin paljon esillä kuin mahdollista, eikä poistaa pelaajiin kohdistuvaa painetta. Tätä tukee pelien jälkeinen toiminta. Siinä vaiheessa paineella ei ollut enää mitään väliä, joten sarkaa olisi voinut jakaa myös pelaajille, mutta tekemättä jäi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös