kummitus kirjoitti:dipadappadaa
Älä kummitus jaksa. Ota relax ja tarjoan sinulle oluen. Ei tämä mikään taistelupaikka ole vaikka siltä se vaikuttaakin. Sano paikka ja aika niin Nokkis on siellä odottamassa tuopin kanssa.
kummitus kirjoitti:dipadappadaa
Kysymys oli kokoajan siitä, mitä Nokkis haluaa, ja Nokkiksen halut näyttävät olevan pohjaton kaivo. Se ei olisi hyvä sijoitus, mennä Nokkiksen ehdoilla. Minä kyllä annoin jo ymmärtää, että tiedän miten vaikeaa on pitää koko maksava yleisö tyytyväisenä ja samalla taata jatkuva menestys. Yleisön mielihalut kun eivät aina palvele valmentajan näkemystä menestyvästä joukkueesta.FourForty kirjoitti:Koska organisaatio kerää rahaa, että minä tai Nokkis pääsevät katsomaan ottelua.
Ymmärrän oikein hyvin. Olen minäkin siellä käynyt ja monasti pettynytkin näkemääni.FourForty kirjoitti:Ei rahoille vastineen saaminen ole minusta mikään katteeton sanonta. Vaikka olen itsekin päältä 10 vuotta nähnyt enemmistön JYPin kotipeleistä, ei läheskään jokainen kotipeli tunnu niistä maksettavan lipunhinnan arvoiselta viihteeltä.
Tänä keväänä olin katkerampi kuin aikoihin, mutta en niinkään JYPille.FourForty kirjoitti:Voi tietysti olla tyytyväinen niistä parista makeasta voitosta jotka tälläkin kaudella tulivat, mutta kyllä tällä hetkellä katkeruus on minusta täysin oikeutettua.
Joo just tätähän minä tarkoitin...tai antaa olla.. No en tietenkään tarkoittanut. Jos olisin tarkoittanut niin, olisin sanonut niin. Minä olin myös kaikkea muuta kuin iloinen siitä, että pelit loppuivat noin. Mutta ensi kaudella on taas uusi mahdollisuus ja sarja lähtee alusta. Miksi tässä enää murehtimaan menneistä? Otetaan mieluummin opiksi virheistä ja tapahtumista, hyödynnetään kokemus.FourForty kirjoitti:Sinunko mielestäsi pitäisi olla vain iloinen, jos on koko kauden kantanut vähät rahansa seuran kassaan eikä lopulta kuitenkaan pääse nauttimaan samanlaisesta hurmoksesta kuin Lappeenrannassa ja varsinkin Porissa tällä hetkellä?
Missä tilanteessa..ai kun alkaa uutisia katsoessa korpeemaan Ässien menestys tai JYPin tippuminen jatkosta? No joo kyllä positiivisuus on välillä hankalaa, kuten olen sanonut.FourForty kirjoitti:Ei sellaista ihmistä olekaan, joka tuossa tilanteessa ajattelee heti kaiken vain positiivisesti.
Eiköhän nämä fraasit ole jo kaikkien tiedossa ja hallussa, kysymys on realiteeteistä ja kritiikin määrästä/laadusta/kohteesta suhteessa kokonaisuuteen.FourForty kirjoitti:Ilman negatiivisia ajatuksia ja kritiikkiä ei toisaalta tapahdu myöskään kehitystä. Ei kritiikissä ole mitään pahaa silloin, kun sille on aihetta, ja tällä kaudella on kyllä ollut. Eikä se tarkoita sitä, etteikö moni muu asia olisi edelleen seurassa hyvin.
kummitus kirjoitti:Kysymys oli kokoajan siitä, mitä Nokkis haluaa, ja Nokkiksen halut näyttävät olevan pohjaton kaivo.
Kuule. Minulla on kaksi varoitusta alla ja minulla ei nyt ole varaa ottaa kolmatta kinastelemalla isin pippelin pituudella. Pidä tuoppisi, paljastit henkisen ikäsi. Vastaan kuitenkin minulle esitettyihin asiakysymyksiin. Ensimmäiset muistoni JYP-peleistä ovat ajalta ennen Hippos-hallia. Onko tämän nyt tarkoitus määritellä meidän auktoriteettiä? Sainko nyt uskottavuutta lisää? Olen Sinuhen kanssa ikätovereita.Nokkis kirjoitti:Olen kannattanut JYPiä vuodesta 1988. En ole missään tapauksessa "the kannattaja" mutta mielestäni näillä vuosilla voisin kysyä arvon kummitukselta että mites teillä? Sitten kun osoitat että mittarissa on yli 18v jypykkää niin tuleppa takaisin. Koska en perkele jaksa uskoa että sinulla edes olisi ikää sen verran mitä minä ole "the joukkuetta" kannattanut... ONKO?
kummitus kirjoitti:Sainko nyt uskottavuutta lisää? Olen Sinuhen kanssa ikätovereita.
kummitus kirjoitti:Kuule. Minulla on kaksi varoitusta alla ja minulla ei nyt ole varaa ottaa kolmatta kinastelemalla isin pippelin pituudella. Pidä tuoppisi, paljastit henkisen ikäsi.
Just joo. Missä kohtaa tarkalleen ottaen tarjosit kättä ennen tätä viestiä? Jos luulet että minä menen tuohon "tavataan siellä ja siellä, niin tarjoan tuopin", niin älä kuvittele. Siellähän vaanisitte sinä ja koulukiusaajat ilmakiväärin ja pesismailojen kanssa;) Kaikki varmaan huomaavat teksteistäsi, miten paljon sinä oikeasti minua tällä hetkellä arvostat.Nokkis kirjoitti:Lähinnä halusin paiskata lämmintä kättä kanssasi joten se "henkinen ikä" meni nyt vähän persiilleen. Olisi varmaan kiva keskustella noin muuten vain. Mutta koska ei teikäläisellä tunnu olevan halua sovinnon käpälään niin olen kyllä siitä oikeasti pahoillani.
Nytkin olisin pysynyt mielelläni hiljaa, mutta taas minua kutsutaan. En ole muuten löytänyt vielä sellaista ketjua (kovin pitkää), jossa yksi nimimerkki riehuisi itsekseen. Eikä sellaisia olekaan.Naughty_S kirjoitti:Samaa mieltä edellisen kirjoittajan kanssa. Se ei vaan yksinkertaisesti voi olla sattumaa, että aina nämä ketjut venyvät sivukaupalla aiheen vierestä poimitun paskan nypläämiseksi heti, kun yksi nimimerkki tulee paikalle riehumaan.
Kummitukselle ihan aiheeseen liittyen (woo-hoo) pari kysymystä.
1) Oletko sitä mieltä, että tämän kauden JYP ei ollut HMV? Siis mielestäsi tämän kauden JYP oli erityisen värikäs, särmäkäs ja mielenkiintoinen paketti?
2) Oletko sitä mieltä, että JYP ei tarvitse lisää fyysisyyttä? Muistaakseni ed. sivulla ennen tätä megalomaanista paskanjauhantaa totesit, että "kyllä yksi Jody Shelley minun JYPiini mahtuisi" (ei ehkä sanatarkka lainaus, pahoittelut). Riittääkö se? Miikkamänniköiden tueksi ei siis tarvita lisävoimaa/taklauksia?
Haluan vain selvennyksen, kun keskityit omissa viesteissäsi lähinnä nimim. Nokkiksen teilaamiseen (uskalsihan hän olla eri mieltä kanssasi).
kummitus kirjoitti:Vaikka kuinka yrität pistää ajatuksiasi suuhuni, en ota niitä. En sano että oli erityisen värikäs, särmikäs ja mielenkiintoinen, koska se ei olisi totta. Totta ei ole myöskään ole tuo HMV. Olisiko hieman mustavalkoista ajatella vain ääripäitä? Ei minun tarvitse tuollaisiin ehtoihin suostua.
2)Mikkonen, Koivu, Marttinen, Salmu, Vaarasuo, Louhivaara, Panssarivaunu, Riska, Grunn, JuJääskeläinen... onhan JYPissä sitä fyysisyyttä, ainakin minun silmillä katseltuna.
En ole niin varma siitä, että onko - ainakaan se raskastekoinen - fyysinen osasto ensikaudella valttia, jos sääntömuutoksilla ja tulkintalinjauksilla pyritään ensikaudeksi muuttamaan suomihokin luonnetta. Eikös tällaisia ole suunniteltu?
Naughty_S kirjoitti:Mainitsemistasi pelaajista minun mielestä erityisen fyysistä peliä pelaavat ainoastaan Marttinen ja Riska. En tiedä kuka helvetti on Panssarivaunu, mutta jos tarkoitetaan Jari Jääskeläistä (?), niin myös siitä olen samaa mieltä.
Muilla ei joko ole fyysisiä ominaisuuksia "rymistelyyn" tai sitten niitä ominaisuuksia ei haluta käyttää (kuten Koivu). Tässä oma vaatimaton mielipiteeni, jonka kanssa voin toki olla yksinkin. Mene ja tiedä.
Ennakoidusta nollatoleranssilinjasta: Kyseessähän ei ole mikään taklauskielto. Päinvastoin, puhtaan ja kovan pelin edut vaan kasvavat. Lähinnä kai tarkoituksena on poistaa virvelöinti ja muu roikkuminen kentältä.
Naughty_S kirjoitti:Muilla ei joko ole fyysisiä ominaisuuksia "rymistelyyn" tai sitten niitä ominaisuuksia ei haluta käyttää (kuten Koivu).
En tiedä mitä haluat, mutta niin kuitenkin teit, myönsit tai et, noin ei voi kysymystä asettaa.Naughty_S kirjoitti:En todellakaan halua pistää ajatuksia suuhusi (tai näppäimistöllesi)..
Se ensimmäinen kysymyksesi oli poikkeuksellisen kiero.Naughty_S kirjoitti:.. vaan esitin yksinkertaisia kysymyksiä, joihin sain poikkeuksellisesti myös suoria vastauksia. Kiva!
No tuo ei ollutkaan mikään lista erityisen fyysisistä pelaajista. Ne ovat sinun puheitasi. Se oli lista minun näkemykseni mukaan JYPin fyysiseen peliin pystyvistä pelaajista. Ja kuten kaikki tiedämme "fyysinen peli" on aika laaja käsite, tarkoittaen sillä sitä että listallani oli eritavoin fyysistä peliä edustavia pelaajia.Naughty_S kirjoitti:Mainitsemistasi pelaajista minun mielestä erityisen fyysistä peliä pelaavat ainoastaan Marttinen ja Riska. En tiedä kuka helvetti on Panssarivaunu, mutta jos tarkoitetaan Jari Jääskeläistä (?), niin myös siitä olen samaa mieltä.
Muilla ei joko ole fyysisiä ominaisuuksia "rymistelyyn" tai sitten niitä ominaisuuksia ei haluta käyttää (kuten Koivu). Tässä oma vaatimaton mielipiteeni, jonka kanssa voin toki olla yksinkin. Mene ja tiedä.
No joo, tähän en oikein vielä halua ottaa kantaa, en ennen tutustumista tuohon uuteen linjaan. Toivottavasti muutokset toisivat tullessaan kuvailemasi muutokset. Aina ei käy hyvin. JYPille tuskin ikinä.Naughty_S kirjoitti:Ennakoidusta nollatoleranssilinjasta: Kyseessähän ei ole mikään taklauskielto. Päinvastoin, puhtaan ja kovan pelin edut vaan kasvavat. Lähinnä kai tarkoituksena on poistaa virvelöinti ja muu roikkuminen kentältä (siksipä Salmu onkin turha mies ensi kauden rosteriin).
No sinulla on oikeus mielipiteeseesi. Minä näin omillani ja Tynin silmillä huomattavasti useamman, tuo mainitsemasi Hifk-peli kyllä komeimpana. Se olikin hieno osoitus JYPin pystyvän haastamaan - tai jopa pesemään - liigassa, nopeuden lisäksi myös fyysisessä pelissä kenet tahansa, jopa Hifkin.Takapassi kirjoitti:Allekirjoitan, runkosarjassa JYP pelasi minun nähteni ainoastaan yhden (1) pelin jossa voidaan sanoa joukkueen pelanneen fyysisesti, tämä oli voitokas HIFK-kamppailu heti vuodenvaihteen jälkeen, joka nousee ainakin minusta kauden ehdottomasti viihdyttävimmäksi peliksi. Se vois olla mun JYP useamminkin.
Kiitos.Naughty_S kirjoitti:Myönnetään, ensimmäinen kysymys on nyt luettuna typerästi muotoiltu. Jälkimmäinen lause olisi pitänyt alkaa "Oliko tämän kauden JYP mielestäsi" ja vielä ilman sanaa erityisen.
Kerrohan kuka on tuo salaperäinen nimimerkki ketä tarkoitat tässä viestissäsi:Naughty_S kirjoitti:Mulla ei ole mitään intressiä mustamaalata jotain keskustelupalstan yksittäistä nimimerkkiä. Mistä sait päähäsi, että "poikkeuksellisesti sain suoria vastauksia" -kohta koski sinua? Ei siinä ainakaan niin lue, enkä sitä niin tarkoittanut. Kanssasi on hieman vaikeaa keskustella, kun otat kaiken niin jumalattoman henkilökohtaisesti. Kumma juttu, ei sivullekirjoittanutta ainakaan kiinnosta tippaakaan kenen kanssa täällä keskustelen.
Eikä pidä edes paikkaansa. Miksi muuten kävit poistelemassa kirjoituksiasi edellisestä viestistäsi?Naughty_S kirjoitti:Nokittelu puitu yv:llä, kuten kuuluukin
Senttereitä on kaikkien mainitsemiesi lisäksi tuossa huulilla vielä Riska, Lahti ja Tenkanenkin. Eli kyllä tällä kertaa niistä näyttäisi olevan melkein ylitarjontaa. Kaikkien näiden lisäksi keskusmiehen paikka on tuttu myös Männikölle ja Alasellekin. Muistaakseni meillä oli joitain vuosia sitten pulaa laadukkaista senttereistä kolmos- ja nelosketjuun, kun loukkaantumisia sitten tuli, jouduttiin peluuttamaan laitureitakin sentterinä.Köpi kirjoitti:Hyökkäyshän on se JYPin todellinen murheenkryyni sitten.
Senttereistä jatkaa ainakin Koponen ja toivottavasti jompikumpi kaksikosta Piispanen/Niinimäki, molemmatkin käy, mutta pienellä varauksella. Jukureiden Mika Niemen huhuileminen tänne viittaa kyllä Hytösen poistumiseen, mikä pistää hieman kummastuttamaan. Ja kun omissa junnuissa on ivelä play-offseissa loistanut Turo Asplund, niin ei tuo Niemen mahd.tulon loogisuus oikein avaudu meikäläiselle.
Reilu jätkä.Nokkis kirjoitti:otin ja ta-va-sin uudestaan toveri kummituksen minulle henkilökohtaisesti osoittamat vittuiluviestit.. hyihyi kumppari.. mutta otetaan silti ne oluet et sinä niin paha voi olla kuin viestisi osoittavat ja katsotaan sopiva viikko ettei ole naisvaivoja samalle viikolle.
Vai pelaajista..., mielipiteitä. Kuulehan Nokkis. Sinulla ei ole ollut mitään muuta mielessäsi tämän illan aikana, kuin kummitus. Pistele vain sitä YV:tä tulemaan. Turha luulla ettei kukaan huomaisi, miten yrität kerjätä minulle häätöä epätoivon vimmalla ja tämän ketjun aiheen kustannuksella, provosoimalla härskisti että sanoisin jotain rangaistavaa hermostuksissani. Nuo naisvaivajutut ja tuo viimeisin retorinen kansankiihotus-sävyinen kysymyksesi, menevät todella alta riman. Jostain syystä oletan, että tarkoitat myös tällä maailmanparantajalla minua. Ja ne yksityisviestit... Moderaattorit voivat minun puolesta mennä tutkimaan ne ja saavatpahan huomata lapselliset provosointi yrityksesi hippasille, kun kuulit että minulla on varoituksia alla. En muista erityisemmin vittuilleeni sinulle sielläkään. Sinulta sen sijaan näyttää aika hienosti onnistuvan tuollainen pään aukominen aivan suoraankin minulle. Kyllä sinäkin tuolla tyylillä niitä varoituksia tulet saamaan, ehkä jo tänään.Nokkis kirjoitti:Ja näistä pelaajista.. Onko se oikeasti kohtuutonta JYP-fanilta vaatia väriä ilman että kohta on joku maailmanparantaja iholla?
kummitus kirjoitti:Kuulehan Nokkis. Sinulla ei ole ollut mitään muuta mielessäsi tämän illan aikana, kuin kummitus. Pistele vain sitä YV:tä tulemaan. Turha luulla ettei kukaan huomaisi, miten yrität kerjätä minulle häätöä epätoivon vimmalla ja tämän ketjun aiheen kustannuksella, provosoimalla härskisti että sanoisin jotain rangaistavaa hermostuksissani.
kummitus kirjoitti:Senttereitä on kaikkien mainitsemiesi lisäksi tuossa huulilla vielä Riska, Lahti ja Tenkanenkin. Eli kyllä tällä kertaa niistä näyttäisi olevan melkein ylitarjontaa. Kaikkien näiden lisäksi keskusmiehen paikka on tuttu myös Männikölle ja Alasellekin. Muistaakseni meillä oli joitain vuosia sitten pulaa laadukkaista senttereistä kolmos- ja nelosketjuun, kun loukkaantumisia sitten tuli, jouduttiin peluuttamaan laitureitakin sentterinä.
Molempiahan sinne tarvitaan, kiekollista taitoa, vaikka Virtanen, Piispanen/Niinimäki jäisivätkin. Samaten fysiikkaa ja ryminää, kun omissa papereissani ainoa todellinen ryminähyökkääjä on Jari Jääskeläinen. Louhivaara on omalla tavallaan vahva, mutta ei taklaile kauheammin.Nokkis kirjoitti:Körberin kanssa paljon samaa mieltä mutta itse lisäisin "rautaa rajalle"
Loppuuko tämä jahti jos sanon että olen reilut kolmekymppinen mies, man, male ja että mulla on peräpukamat. Hus! Nyt pysy poissa, ei minua kiinnosta tutustua sinuun mitenkään lähemmin. Kädenojennuksestasi tai rehellisyydestäsi en sano nyt mitään. Itse asiassa lupaan olla sanomatta sinulle enää yhtään mitään. moiNokkis kirjoitti:Oikeasti Kummitus. Ojensin käden niin vain kuin voi rehti mies tehdä mutta teikäläinen päätti sylkäistä käteeni. Kiinnostaako ketään. No ei helvetissä ja miksi kiinnostaisi meidän yhtäkkinen tuttavuus.
Meillä löytyy mielipide-eroa joka onkin oikein mutta minä vastaan sinun kommentteihin niiden vaatimalla tasolla. Tästä eteenpäin YV ja annan mailiosoitteen niin jutellaan. Ketään ei kuitenkaan kiinnosta lueskella meidän "asioita"
kummitus kirjoitti:Loppuuko tämä jahti