Pelaajaspekulaatiot missiokaudelle 06-07

  • 234 076
  • 1 237
Tila
Viestiketju on suljettu.

Nokkis

Jäsen
kummitus kirjoitti:
dipadappadaa


Älä kummitus jaksa. Ota relax ja tarjoan sinulle oluen. Ei tämä mikään taistelupaikka ole vaikka siltä se vaikuttaakin. Sano paikka ja aika niin Nokkis on siellä odottamassa tuopin kanssa.
 

kummitus

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
FourForty kirjoitti:
Koska organisaatio kerää rahaa, että minä tai Nokkis pääsevät katsomaan ottelua.
Kysymys oli kokoajan siitä, mitä Nokkis haluaa, ja Nokkiksen halut näyttävät olevan pohjaton kaivo. Se ei olisi hyvä sijoitus, mennä Nokkiksen ehdoilla. Minä kyllä annoin jo ymmärtää, että tiedän miten vaikeaa on pitää koko maksava yleisö tyytyväisenä ja samalla taata jatkuva menestys. Yleisön mielihalut kun eivät aina palvele valmentajan näkemystä menestyvästä joukkueesta.
FourForty kirjoitti:
Ei rahoille vastineen saaminen ole minusta mikään katteeton sanonta. Vaikka olen itsekin päältä 10 vuotta nähnyt enemmistön JYPin kotipeleistä, ei läheskään jokainen kotipeli tunnu niistä maksettavan lipunhinnan arvoiselta viihteeltä.
Ymmärrän oikein hyvin. Olen minäkin siellä käynyt ja monasti pettynytkin näkemääni.

FourForty kirjoitti:
Voi tietysti olla tyytyväinen niistä parista makeasta voitosta jotka tälläkin kaudella tulivat, mutta kyllä tällä hetkellä katkeruus on minusta täysin oikeutettua.
Tänä keväänä olin katkerampi kuin aikoihin, mutta en niinkään JYPille.
FourForty kirjoitti:
Sinunko mielestäsi pitäisi olla vain iloinen, jos on koko kauden kantanut vähät rahansa seuran kassaan eikä lopulta kuitenkaan pääse nauttimaan samanlaisesta hurmoksesta kuin Lappeenrannassa ja varsinkin Porissa tällä hetkellä?
Joo just tätähän minä tarkoitin...tai antaa olla.. No en tietenkään tarkoittanut. Jos olisin tarkoittanut niin, olisin sanonut niin. Minä olin myös kaikkea muuta kuin iloinen siitä, että pelit loppuivat noin. Mutta ensi kaudella on taas uusi mahdollisuus ja sarja lähtee alusta. Miksi tässä enää murehtimaan menneistä? Otetaan mieluummin opiksi virheistä ja tapahtumista, hyödynnetään kokemus.
FourForty kirjoitti:
Ei sellaista ihmistä olekaan, joka tuossa tilanteessa ajattelee heti kaiken vain positiivisesti.
Missä tilanteessa..ai kun alkaa uutisia katsoessa korpeemaan Ässien menestys tai JYPin tippuminen jatkosta? No joo kyllä positiivisuus on välillä hankalaa, kuten olen sanonut.
FourForty kirjoitti:
Ilman negatiivisia ajatuksia ja kritiikkiä ei toisaalta tapahdu myöskään kehitystä. Ei kritiikissä ole mitään pahaa silloin, kun sille on aihetta, ja tällä kaudella on kyllä ollut. Eikä se tarkoita sitä, etteikö moni muu asia olisi edelleen seurassa hyvin.
Eiköhän nämä fraasit ole jo kaikkien tiedossa ja hallussa, kysymys on realiteeteistä ja kritiikin määrästä/laadusta/kohteesta suhteessa kokonaisuuteen.
Kirjoitin äskeisessä viestissäni tästä jo näin:"Asiat todella voisivat olla aina paremmin, se on totuus. Eteenpäin pitää pyrkiä, jotta olisi edes edelletykset menestykseen, sekin on totuus."
 

Nokkis

Jäsen
kummitus kirjoitti:
Kysymys oli kokoajan siitä, mitä Nokkis haluaa, ja Nokkiksen halut näyttävät olevan pohjaton kaivo.


Olen kannattanut JYPiä vuodesta 1988. En ole missään tapauksessa "the kannattaja" mutta mielestäni näillä vuosilla voisin kysyä arvon kummitukselta että mites teillä? Sitten kun osoitat että mittarissa on yli 18v jypykkää niin tuleppa takaisin. Koska en perkele jaksa uskoa että sinulla edes olisi ikää sen verran mitä minä ole "the joukkuetta" kannattanut... ONKO?
 

kummitus

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Nokkis kirjoitti:
Olen kannattanut JYPiä vuodesta 1988. En ole missään tapauksessa "the kannattaja" mutta mielestäni näillä vuosilla voisin kysyä arvon kummitukselta että mites teillä? Sitten kun osoitat että mittarissa on yli 18v jypykkää niin tuleppa takaisin. Koska en perkele jaksa uskoa että sinulla edes olisi ikää sen verran mitä minä ole "the joukkuetta" kannattanut... ONKO?
Kuule. Minulla on kaksi varoitusta alla ja minulla ei nyt ole varaa ottaa kolmatta kinastelemalla isin pippelin pituudella. Pidä tuoppisi, paljastit henkisen ikäsi. Vastaan kuitenkin minulle esitettyihin asiakysymyksiin. Ensimmäiset muistoni JYP-peleistä ovat ajalta ennen Hippos-hallia. Onko tämän nyt tarkoitus määritellä meidän auktoriteettiä? Sainko nyt uskottavuutta lisää? Olen Sinuhen kanssa ikätovereita.
 

Nokkis

Jäsen
kummitus kirjoitti:
Sainko nyt uskottavuutta lisää? Olen Sinuhen kanssa ikätovereita.

Lähinnä halusin paiskata lämmintä kättä kanssasi joten se "henkinen ikä" meni nyt vähän persiilleen. Olisi varmaan kiva keskustella noin muuten vain. Mutta koska ei teikäläisellä tunnu olevan halua sovinnon käpälään niin olen kyllä siitä oikeasti pahoillani.
 

Nokkis

Jäsen
kummitus kirjoitti:
Kuule. Minulla on kaksi varoitusta alla ja minulla ei nyt ole varaa ottaa kolmatta kinastelemalla isin pippelin pituudella. Pidä tuoppisi, paljastit henkisen ikäsi.

Hmm.. oikeastaan itse paljastit asenteesi. Minä olen minä ja tarjous on voimassa.
 

kummitus

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Nokkis kirjoitti:
Lähinnä halusin paiskata lämmintä kättä kanssasi joten se "henkinen ikä" meni nyt vähän persiilleen. Olisi varmaan kiva keskustella noin muuten vain. Mutta koska ei teikäläisellä tunnu olevan halua sovinnon käpälään niin olen kyllä siitä oikeasti pahoillani.
Just joo. Missä kohtaa tarkalleen ottaen tarjosit kättä ennen tätä viestiä? Jos luulet että minä menen tuohon "tavataan siellä ja siellä, niin tarjoan tuopin", niin älä kuvittele. Siellähän vaanisitte sinä ja koulukiusaajat ilmakiväärin ja pesismailojen kanssa;) Kaikki varmaan huomaavat teksteistäsi, miten paljon sinä oikeasti minua tällä hetkellä arvostat.
 

Nokkis

Jäsen
No perkele "älä mene lankaan" mutta totta hitossa haluan tavata Kummituksen siinä missä Sallan, Burningin, Köpin, Suomiksen ja kaikki muut Hulluthärät, Apot, juicexit ja kaikki muutkin. Joitakin olen tavannut ja hyviä tyyppejä. Kaikkihan me...
 

Huerzo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Donnerwetter S.p.A.
En ole palstapoliisi, mutta voisiko tätä keskustelua ohjata edes jollain tapaa otsikon aiheen suuntaan...pelaajaspekulaatioista oli siis kyse. Yksityisviesteillä voisi varmaan ratkoa monta sellaista sapelinkalistelua, jotka nyt tapahtuvat tässä ketjussa.

Kiitos ja anteeksi.
 

Naughty_S

Jäsen
Samaa mieltä edellisen kirjoittajan kanssa. Se ei vaan yksinkertaisesti voi olla sattumaa, että aina nämä ketjut venyvät sivukaupalla aiheen vierestä poimitun paskan nypläämiseksi heti, kun yksi nimimerkki tulee paikalle riehumaan.

Kummitukselle ihan aiheeseen liittyen (woo-hoo) pari kysymystä.

1) Oletko sitä mieltä, että tämän kauden JYP ei ollut HMV? Siis mielestäsi tämän kauden JYP oli erityisen värikäs, särmäkäs ja mielenkiintoinen paketti?

2) Oletko sitä mieltä, että JYP ei tarvitse lisää fyysisyyttä? Muistaakseni ed. sivulla ennen tätä megalomaanista paskanjauhantaa totesit, että "kyllä yksi Jody Shelley minun JYPiini mahtuisi" (ei ehkä sanatarkka lainaus, pahoittelut). Riittääkö se? Miikkamänniköiden tueksi ei siis tarvita lisävoimaa/taklauksia?

Haluan vain selvennyksen, kun keskityit omissa viesteissäsi lähinnä nimim. Nokkiksen teilaamiseen (uskalsihan hän olla eri mieltä kanssasi).
 

kummitus

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Naughty_S kirjoitti:
Samaa mieltä edellisen kirjoittajan kanssa. Se ei vaan yksinkertaisesti voi olla sattumaa, että aina nämä ketjut venyvät sivukaupalla aiheen vierestä poimitun paskan nypläämiseksi heti, kun yksi nimimerkki tulee paikalle riehumaan.

Kummitukselle ihan aiheeseen liittyen (woo-hoo) pari kysymystä.

1) Oletko sitä mieltä, että tämän kauden JYP ei ollut HMV? Siis mielestäsi tämän kauden JYP oli erityisen värikäs, särmäkäs ja mielenkiintoinen paketti?

2) Oletko sitä mieltä, että JYP ei tarvitse lisää fyysisyyttä? Muistaakseni ed. sivulla ennen tätä megalomaanista paskanjauhantaa totesit, että "kyllä yksi Jody Shelley minun JYPiini mahtuisi" (ei ehkä sanatarkka lainaus, pahoittelut). Riittääkö se? Miikkamänniköiden tueksi ei siis tarvita lisävoimaa/taklauksia?

Haluan vain selvennyksen, kun keskityit omissa viesteissäsi lähinnä nimim. Nokkiksen teilaamiseen (uskalsihan hän olla eri mieltä kanssasi).
Nytkin olisin pysynyt mielelläni hiljaa, mutta taas minua kutsutaan. En ole muuten löytänyt vielä sellaista ketjua (kovin pitkää), jossa yksi nimimerkki riehuisi itsekseen. Eikä sellaisia olekaan.
Aiheesta..1)Jos ei viimekauden NHL-pelaajia lasketa, niin tämän kauden JYP oli värikkäämpi särmikkäämpi ja mielenkiintoisempi, kuin muutamana aikaisempana kautena. Vaikka kuinka yrität pistää ajatuksiasi suuhuni, en ota niitä. En sano että oli erityisen värikäs, särmikäs ja mielenkiintoinen, koska se ei olisi totta. Totta ei ole myöskään ole tuo HMV. Olisiko hieman mustavalkoista ajatella vain ääripäitä? Ei minun tarvitse tuollaisiin ehtoihin suostua. Sinuhe vastasi värikkyydestä, olemalla ilmeisesti koko valtakunnallisen mielipiteen mukaan liigan värikkäin maalivahti. Minulle väriä joukkueessa lisäävät/lisäsivät myös ainakin Jesse, Marttinen, Salmushow, rankkarispesialisti Männikkö.
Särmää löytyy/löytyi parhaimmillaan miltei koko joukkueesta.
Mielenkiintoa minulla aina riittää seurata JYPin edesottamuksia.
Niin, ja parannettavaahan tietysti aina löytyy, sitä en enää sano, kun ei tarvitse.

2)Mikkonen, Koivu, Marttinen, Salmu, Vaarasuo, Louhivaara, Panssarivaunu, Riska, Grunn, JuJääskeläinen... onhan JYPissä sitä fyysisyyttä, ainakin minun silmillä katseltuna. Fyysisyyttä (raakaa voimaa tai kokoa) korvaavaa sisua ja muita fyysisiä ominaisuuksia löytyy sitten pienemiltäkin miehiltä sen verran, että isompien kanssa pärjätään tuolla kaukalossa. Monesta poikasesta on kasvanut JYPissä kovaan fyysiseen liigakiekkoon sopivia pelureita. Kuluneen kauden JYP oli taklauspeliltään ja muutenkin fyysisiltä ominaisuuksiltaan kovin ryhmä pitkään aikaan.
Muttamutta. En ole niin varma siitä, että onko - ainakaan se raskastekoinen - fyysinen osasto ensikaudella valttia, jos sääntömuutoksilla ja tulkintalinjauksilla pyritään ensikaudeksi muuttamaan suomihokin luonnetta. Eikös tällaisia ole suunniteltu?
 

Naughty_S

Jäsen
kummitus kirjoitti:
Vaikka kuinka yrität pistää ajatuksiasi suuhuni, en ota niitä. En sano että oli erityisen värikäs, särmikäs ja mielenkiintoinen, koska se ei olisi totta. Totta ei ole myöskään ole tuo HMV. Olisiko hieman mustavalkoista ajatella vain ääripäitä? Ei minun tarvitse tuollaisiin ehtoihin suostua.

2)Mikkonen, Koivu, Marttinen, Salmu, Vaarasuo, Louhivaara, Panssarivaunu, Riska, Grunn, JuJääskeläinen... onhan JYPissä sitä fyysisyyttä, ainakin minun silmillä katseltuna.

En ole niin varma siitä, että onko - ainakaan se raskastekoinen - fyysinen osasto ensikaudella valttia, jos sääntömuutoksilla ja tulkintalinjauksilla pyritään ensikaudeksi muuttamaan suomihokin luonnetta. Eikös tällaisia ole suunniteltu?

En todellakaan halua pistää ajatuksia suuhusi (tai näppäimistöllesi), vaan esitin yksinkertaisia kysymyksiä, joihin sain poikkeuksellisesti myös suoria vastauksia. Kiva!

Mainitsemistasi pelaajista minun mielestä erityisen fyysistä peliä pelaavat ainoastaan Marttinen ja Riska. En tiedä kuka helvetti on Panssarivaunu, mutta jos tarkoitetaan Jari Jääskeläistä (?), niin myös siitä olen samaa mieltä.
Muilla ei joko ole fyysisiä ominaisuuksia "rymistelyyn" tai sitten niitä ominaisuuksia ei haluta käyttää (kuten Koivu). Tässä oma vaatimaton mielipiteeni, jonka kanssa voin toki olla yksinkin. Mene ja tiedä.

Ennakoidusta nollatoleranssilinjasta: Kyseessähän ei ole mikään taklauskielto. Päinvastoin, puhtaan ja kovan pelin edut vaan kasvavat. Lähinnä kai tarkoituksena on poistaa virvelöinti ja muu roikkuminen kentältä (siksipä Salmu onkin turha mies ensi kauden rosteriin).
 

MarkusMaggot

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaljaliigalaiset
Naughty_S kirjoitti:
Mainitsemistasi pelaajista minun mielestä erityisen fyysistä peliä pelaavat ainoastaan Marttinen ja Riska. En tiedä kuka helvetti on Panssarivaunu, mutta jos tarkoitetaan Jari Jääskeläistä (?), niin myös siitä olen samaa mieltä.
Muilla ei joko ole fyysisiä ominaisuuksia "rymistelyyn" tai sitten niitä ominaisuuksia ei haluta käyttää (kuten Koivu). Tässä oma vaatimaton mielipiteeni, jonka kanssa voin toki olla yksinkin. Mene ja tiedä.

Ennakoidusta nollatoleranssilinjasta: Kyseessähän ei ole mikään taklauskielto. Päinvastoin, puhtaan ja kovan pelin edut vaan kasvavat. Lähinnä kai tarkoituksena on poistaa virvelöinti ja muu roikkuminen kentältä.

Allekirjoitan, runkosarjassa JYP pelasi minun nähteni ainoastaan yhden (1) pelin jossa voidaan sanoa joukkueen pelanneen fyysisesti, tämä oli voitokas HIFK-kamppailu heti vuodenvaihteen jälkeen, joka nousee ainakin minusta kauden ehdottomasti viihdyttävimmäksi peliksi. Se vois olla mun JYP useamminkin.

Nollatoleranssista olen myös samoilla linjoilla, tuskin NHL:ssä taklaukset ovat merkittävästi vähentyneet nollatoleranssin myötä, ihan mukavia avojääpommeja siellä tulee vieläkin ja puhtaasti (Darcy Hordichuk, we salute you) ilman mitään jatkoseurauksia. Tommi Kovanen otti jo tämän kauden linjalla tolkuttoman määrän koukkausjäähyjä, mitähän se tulee olemaan nollatoleranssin myötä? Gooni-Kovanen rikkoo 100 minuuttia?
 

Suomi-Salama

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Naughty_S kirjoitti:
Muilla ei joko ole fyysisiä ominaisuuksia "rymistelyyn" tai sitten niitä ominaisuuksia ei haluta käyttää (kuten Koivu).

Koivu ei taklaa siinä määrin kuin Ja Jääskeläinen ja Marttinen, koska liike ei ole samaa kuin näillä kahdella, mutta pitää isännän otteilla kyllä maalivahdin alueen puhtaana ja muutoinkin puolustusalueen. Siihen työhän ei juurikaan muista ole vastaavassa määrin.

Edelleen kaipaan ensi kauden rosteriin yhtä tai kahta Nickersonin kaltaista rämäpäätä. Pudotuspeleissä ei menestystä muutoin tule.
 

kummitus

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Naughty_S kirjoitti:
En todellakaan halua pistää ajatuksia suuhusi (tai näppäimistöllesi)..
En tiedä mitä haluat, mutta niin kuitenkin teit, myönsit tai et, noin ei voi kysymystä asettaa.
Naughty_S kirjoitti:
.. vaan esitin yksinkertaisia kysymyksiä, joihin sain poikkeuksellisesti myös suoria vastauksia. Kiva!
Se ensimmäinen kysymyksesi oli poikkeuksellisen kiero.
Voisitko jo lopettaa tuon järjestelmällisen mustamaalaukseni, alat olemaan aika rasittava. Jos et kuitenkaan halua, niin yritä edes hyvien tapojen mukaan perustella syytöksesi. Ja tarkoitan nyt tuota "poikkeuksellisesti sait suoria vastauksia"-kohtaa. Ennen kuin alat laskemaan ja tulkitsemaan jotain keskusteluarkistoja, huomaa samalla se tuhansien vastakysymysten määrä, joihin minä en ole saanut minkäänlaista vastausta tähän päivään mennessä. Lisäksi on lukematon määrä tuollaista epämääräistä poliittista kiemurtelua ja ympäripyöreää selittelyä.

Naughty_S kirjoitti:
Mainitsemistasi pelaajista minun mielestä erityisen fyysistä peliä pelaavat ainoastaan Marttinen ja Riska. En tiedä kuka helvetti on Panssarivaunu, mutta jos tarkoitetaan Jari Jääskeläistä (?), niin myös siitä olen samaa mieltä.
Muilla ei joko ole fyysisiä ominaisuuksia "rymistelyyn" tai sitten niitä ominaisuuksia ei haluta käyttää (kuten Koivu). Tässä oma vaatimaton mielipiteeni, jonka kanssa voin toki olla yksinkin. Mene ja tiedä.
No tuo ei ollutkaan mikään lista erityisen fyysisistä pelaajista. Ne ovat sinun puheitasi. Se oli lista minun näkemykseni mukaan JYPin fyysiseen peliin pystyvistä pelaajista. Ja kuten kaikki tiedämme "fyysinen peli" on aika laaja käsite, tarkoittaen sillä sitä että listallani oli eritavoin fyysistä peliä edustavia pelaajia.
Naughty_S kirjoitti:
Ennakoidusta nollatoleranssilinjasta: Kyseessähän ei ole mikään taklauskielto. Päinvastoin, puhtaan ja kovan pelin edut vaan kasvavat. Lähinnä kai tarkoituksena on poistaa virvelöinti ja muu roikkuminen kentältä (siksipä Salmu onkin turha mies ensi kauden rosteriin).
No joo, tähän en oikein vielä halua ottaa kantaa, en ennen tutustumista tuohon uuteen linjaan. Toivottavasti muutokset toisivat tullessaan kuvailemasi muutokset. Aina ei käy hyvin. JYPille tuskin ikinä.
 

kummitus

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Takapassi kirjoitti:
Allekirjoitan, runkosarjassa JYP pelasi minun nähteni ainoastaan yhden (1) pelin jossa voidaan sanoa joukkueen pelanneen fyysisesti, tämä oli voitokas HIFK-kamppailu heti vuodenvaihteen jälkeen, joka nousee ainakin minusta kauden ehdottomasti viihdyttävimmäksi peliksi. Se vois olla mun JYP useamminkin.
No sinulla on oikeus mielipiteeseesi. Minä näin omillani ja Tynin silmillä huomattavasti useamman, tuo mainitsemasi Hifk-peli kyllä komeimpana. Se olikin hieno osoitus JYPin pystyvän haastamaan - tai jopa pesemään - liigassa, nopeuden lisäksi myös fyysisessä pelissä kenet tahansa, jopa Hifkin.
Hassua muuten miten HMV mikkihiiriporukka voi yleensä tehdä sellaista, sehän on kaikkien sääntöjen ja luonnonlakien vastaista. Tuona iltana Hippoksella oli taikaa, tapahtui paranormaaleja asioita. Hassua sikäli, että ajattelet, ettet fyysistä peliä kauden muissa otteluissa sitten nähnyt, kai JYP voitti kaikki muut pelinsä sitten yksiselitteisesti Wallinheimon ja maalinsylkijöidensä avulla... Kyllä sinä käsitykseni mukaan niissä peleissä käyt... no asioita voi nähdä niin monella eri tavalla.
 

Naughty_S

Jäsen
edit: Nokittelu puitu yv:llä, kuten kuuluukin.

Itse asia lienee osaltani loppuunkäsitelty. Lopputuloskin on ihan selvä, meillä on varsin erilaiset käsitykset siitä, kuinka paljon ja minkälaista fyysisyyttä JYP kaipaa. Nytpä ei ole muuta vaihtoehtoa kuin odotella Alatalon ja Seppäsen näkemyksiä pelaajasopimuksien merkeissä. Toivottavasti pätevä kompromissi löytyy.
 
Viimeksi muokattu:

kummitus

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Naughty_S kirjoitti:
Myönnetään, ensimmäinen kysymys on nyt luettuna typerästi muotoiltu. Jälkimmäinen lause olisi pitänyt alkaa "Oliko tämän kauden JYP mielestäsi" ja vielä ilman sanaa erityisen.
Kiitos.
Naughty_S kirjoitti:
Mulla ei ole mitään intressiä mustamaalata jotain keskustelupalstan yksittäistä nimimerkkiä. Mistä sait päähäsi, että "poikkeuksellisesti sain suoria vastauksia" -kohta koski sinua? Ei siinä ainakaan niin lue, enkä sitä niin tarkoittanut. Kanssasi on hieman vaikeaa keskustella, kun otat kaiken niin jumalattoman henkilökohtaisesti. Kumma juttu, ei sivullekirjoittanutta ainakaan kiinnosta tippaakaan kenen kanssa täällä keskustelen.
Kerrohan kuka on tuo salaperäinen nimimerkki ketä tarkoitat tässä viestissäsi:
"Samaa mieltä edellisen kirjoittajan kanssa. Se ei vaan yksinkertaisesti voi olla sattumaa, että aina nämä ketjut venyvät sivukaupalla aiheen vierestä poimitun paskan nypläämiseksi heti, kun yksi nimimerkki tulee paikalle riehumaan."
Lähetä nimi vaikka yksityisviestinä, niin saatan uskoa ettet tarkoita tuossa minua ja laitan taas vainoharhojen piikkiin. Tämä auttaisi minua kovasti, kiitos jo etukäteen. Vai tunnustatko saman tien?

Edit: Jääkö taas yksi ydinkysymys vastaamatta? Tämä asia on minulle henkilökohtaisesti hyvin tärkeä, jos aikeesi ovat minua kohtaan vilpittömät, toivoisin kovasti että vastaat tuohon rehellisesti, lupaan olla muistuttelematta siitä tulevaisuudessa, jos nyt puhuit itsesi pussiin. Itseasiassa puhuit jo itsesi pussiin, kun väitit juuri että:"Mulla ei ole mitään intressiä mustamaalata jotain keskustelupalstan yksittäistä nimimerkkiä." Mitä muuta tuokin esimerkkini lainaus sinulta on, kuin jonkin yksittäisen nimimerkin mustamaalaamista?

Edit3:
Naughty_S kirjoitti:
Nokittelu puitu yv:llä, kuten kuuluukin
Eikä pidä edes paikkaansa. Miksi muuten kävit poistelemassa kirjoituksiasi edellisestä viestistäsi?
 
Viimeksi muokattu:

Köpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Buffalo Sabres, Green Bay Packers
Yritetääs palata asiaan, koska ketju koskee pelaajaspekulaatiota..

Ensi kausi pitäisi olla siis missio 2007-kausi, kuten kaikki varmaan tietävät, joten tämä spekulaatio on tehty oikeasti sen pohjalta, jos halutaan mitaleista tapella. Eli mitä on hankittava ulkopuolelta, jos halutaan olla edes lähellä samaa mitä Ässät nyt.
Nimillä ei ole paljon mahdollista pelata, koska niitä ei juuri ole kauheammin liikkunut JYPiin tulijoiden joukossa, joten ehkäpä joukkueen julkistuksessa voi tulla yllättäviäkin nimiä vastaan.

Joukkueen alakerran vahvistustarve riippuu täysin siitä, mitä Jyssy Marttinen tekee. Jos päättää lähteä kokeilemaan rapakon taa, silloin puolustukseen tarvitaan uusi johtaja. Muuten pakiston tilanne on hyvä, kiekollinen puoli kaipaa toki hieman vahvistusta, mutta Paukkusen raahaamista tänne ei voi kyllä ymmärtää, ei ainakaan minun näkemykseni mukaan ole kiekollinen pakki.

Hyökkäyshän on se JYPin todellinen murheenkryyni sitten.
Senttereistä jatkaa ainakin Koponen ja toivottavasti jompikumpi kaksikosta Piispanen/Niinimäki, molemmatkin käy, mutta pienellä varauksella. Jukureiden Mika Niemen huhuileminen tänne viittaa kyllä Hytösen poistumiseen, mikä pistää hieman kummastuttamaan. Ja kun omissa junnuissa on vielä play-offseissa loistanut Turo Asplund, niin ei tuo Niemen mahd.tulon loogisuus oikein avaudu meikäläiselle.
Aloitustaitoinen, kokenut sentteri on tälle osastolle ehdoton vaatimus ja siinä sivussa voisi syntyä se 30 pistettä.

Laitureista sopimuspelaajissa on 3 varmaa ja toivotaan nyt että Männikkökin jatkaa. Silloin tarvitsee ulkopuolelta vähintään kolme, mieluummin neljä laituria, siinä tapauksessa että Grünnin lisäksi myös Virtanen lähtee. Tämänhetkisessä pelaajatilanteessa toivoisin kyllä Vemmun jäämistä Jyväskylään kaudeksi. Ja nämä uudet hyökkääjät saisivat sitten tosissaan olla niitä 1-2 ketjun miehiä, Virtasen ja Grünnin paikkaajat sekä vielä ainakin yksi kovatasoinen mies lisää. Ja rymistelyosastoa olisi todellakin syytä vahvistaa yhdellä miehellä, miksei kahdellakin. Pari nimeähän tuohon laituriosastolle on pyörinyt, mainittu tässäkin ketjussa useaan otteeseen.
Lisäksi joku nuori projektipelaaja olisi mainio hankinta, koska omissa ei tällä hetkellä todella lahjakkaita laitureita ole vielä tulollaan, jos asian olen oikein ymmärtänyt.

Tähän listaan saa esittää oman mielipiteensä, jos on asiasta eri mieltä.
Esitin vain oman linjaukseni missio 2007-joukkueen kasaamisen suhteen.
 
Viimeksi muokattu:

Nokkis

Jäsen
Körberin kanssa paljon samaa mieltä mutta itse lisäisin "rautaa rajalle"

Lisäksi otin ja ta-va-sin uudestaan toveri kummituksen minulle henkilökohtaisesti osoittamat vittuiluviestit.. hyihyi kumppari.. mutta otetaan silti ne oluet et sinä niin paha voi olla kuin viestisi osoittavat ja katsotaan sopiva viikko ettei ole naisvaivoja samalle viikolle.

Ja näistä pelaajista.. Onko se oikeasti kohtuutonta JYP-fanilta vaatia väriä ilman että kohta on joku maailmanparantaja iholla?
 

kummitus

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Köpi kirjoitti:
Hyökkäyshän on se JYPin todellinen murheenkryyni sitten.
Senttereistä jatkaa ainakin Koponen ja toivottavasti jompikumpi kaksikosta Piispanen/Niinimäki, molemmatkin käy, mutta pienellä varauksella. Jukureiden Mika Niemen huhuileminen tänne viittaa kyllä Hytösen poistumiseen, mikä pistää hieman kummastuttamaan. Ja kun omissa junnuissa on ivelä play-offseissa loistanut Turo Asplund, niin ei tuo Niemen mahd.tulon loogisuus oikein avaudu meikäläiselle.
Senttereitä on kaikkien mainitsemiesi lisäksi tuossa huulilla vielä Riska, Lahti ja Tenkanenkin. Eli kyllä tällä kertaa niistä näyttäisi olevan melkein ylitarjontaa. Kaikkien näiden lisäksi keskusmiehen paikka on tuttu myös Männikölle ja Alasellekin. Muistaakseni meillä oli joitain vuosia sitten pulaa laadukkaista senttereistä kolmos- ja nelosketjuun, kun loukkaantumisia sitten tuli, jouduttiin peluuttamaan laitureitakin sentterinä.

Nokkis kirjoitti:
otin ja ta-va-sin uudestaan toveri kummituksen minulle henkilökohtaisesti osoittamat vittuiluviestit.. hyihyi kumppari.. mutta otetaan silti ne oluet et sinä niin paha voi olla kuin viestisi osoittavat ja katsotaan sopiva viikko ettei ole naisvaivoja samalle viikolle.
Reilu jätkä.
Nokkis kirjoitti:
Ja näistä pelaajista.. Onko se oikeasti kohtuutonta JYP-fanilta vaatia väriä ilman että kohta on joku maailmanparantaja iholla?
Vai pelaajista..., mielipiteitä. Kuulehan Nokkis. Sinulla ei ole ollut mitään muuta mielessäsi tämän illan aikana, kuin kummitus. Pistele vain sitä YV:tä tulemaan. Turha luulla ettei kukaan huomaisi, miten yrität kerjätä minulle häätöä epätoivon vimmalla ja tämän ketjun aiheen kustannuksella, provosoimalla härskisti että sanoisin jotain rangaistavaa hermostuksissani. Nuo naisvaivajutut ja tuo viimeisin retorinen kansankiihotus-sävyinen kysymyksesi, menevät todella alta riman. Jostain syystä oletan, että tarkoitat myös tällä maailmanparantajalla minua. Ja ne yksityisviestit... Moderaattorit voivat minun puolesta mennä tutkimaan ne ja saavatpahan huomata lapselliset provosointi yrityksesi hippasille, kun kuulit että minulla on varoituksia alla. En muista erityisemmin vittuilleeni sinulle sielläkään. Sinulta sen sijaan näyttää aika hienosti onnistuvan tuollainen pään aukominen aivan suoraankin minulle. Kyllä sinäkin tuolla tyylillä niitä varoituksia tulet saamaan, ehkä jo tänään.
 

Nokkis

Jäsen
kummitus kirjoitti:
Kuulehan Nokkis. Sinulla ei ole ollut mitään muuta mielessäsi tämän illan aikana, kuin kummitus. Pistele vain sitä YV:tä tulemaan. Turha luulla ettei kukaan huomaisi, miten yrität kerjätä minulle häätöä epätoivon vimmalla ja tämän ketjun aiheen kustannuksella, provosoimalla härskisti että sanoisin jotain rangaistavaa hermostuksissani.


Oikeasti Kummitus. Ojensin käden niin vain kuin voi rehti mies tehdä mutta teikäläinen päätti sylkäistä käteeni. Kiinnostaako ketään. No ei helvetissä ja miksi kiinnostaisi meidän yhtäkkinen tuttavuus.

Meillä löytyy mielipide-eroa joka onkin oikein mutta minä vastaan sinun kommentteihin niiden vaatimalla tasolla. Tästä eteenpäin YV ja annan mailiosoitteen niin jutellaan. Ketään ei kuitenkaan kiinnosta lueskella meidän "asioita"
 

Köpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Buffalo Sabres, Green Bay Packers
kummitus kirjoitti:
Senttereitä on kaikkien mainitsemiesi lisäksi tuossa huulilla vielä Riska, Lahti ja Tenkanenkin. Eli kyllä tällä kertaa niistä näyttäisi olevan melkein ylitarjontaa. Kaikkien näiden lisäksi keskusmiehen paikka on tuttu myös Männikölle ja Alasellekin. Muistaakseni meillä oli joitain vuosia sitten pulaa laadukkaista senttereistä kolmos- ja nelosketjuun, kun loukkaantumisia sitten tuli, jouduttiin peluuttamaan laitureitakin sentterinä.

No aika kauas saadaan mennä, kun aletaan miettiä nimiä Hauhtonen, Kärkkäinen, Hytönen yms..ehkä joskus aikoinaan.
Kaudet 2003-05 meillä oli loistava ykkönen, mutta ei kakkossentteriä. Viime kaudella oli aluksi vaan 3-4 senttereitä, sitten tammikuussa löytyi pätevä kakkonen, mutta sitten taas ykkössentteri puuttui. Sama tilanne on tälläkin hetkellä, se henkinen liiderisentteri pitää olla hakusessa.
Ja kun ottaa huomioon tuon, minkä kummitus mainitsi, niin Mika Niemen huhuilu tänne kummastuttaa entistä enemmän.

Nokkis kirjoitti:
Körberin kanssa paljon samaa mieltä mutta itse lisäisin "rautaa rajalle"
Molempiahan sinne tarvitaan, kiekollista taitoa, vaikka Virtanen, Piispanen/Niinimäki jäisivätkin. Samaten fysiikkaa ja ryminää, kun omissa papereissani ainoa todellinen ryminähyökkääjä on Jari Jääskeläinen. Louhivaara on omalla tavallaan vahva, mutta ei taklaile kauheammin.
 

kummitus

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Nokkis kirjoitti:
Oikeasti Kummitus. Ojensin käden niin vain kuin voi rehti mies tehdä mutta teikäläinen päätti sylkäistä käteeni. Kiinnostaako ketään. No ei helvetissä ja miksi kiinnostaisi meidän yhtäkkinen tuttavuus.

Meillä löytyy mielipide-eroa joka onkin oikein mutta minä vastaan sinun kommentteihin niiden vaatimalla tasolla. Tästä eteenpäin YV ja annan mailiosoitteen niin jutellaan. Ketään ei kuitenkaan kiinnosta lueskella meidän "asioita"
Loppuuko tämä jahti jos sanon että olen reilut kolmekymppinen mies, man, male ja että mulla on peräpukamat. Hus! Nyt pysy poissa, ei minua kiinnosta tutustua sinuun mitenkään lähemmin. Kädenojennuksestasi tai rehellisyydestäsi en sano nyt mitään. Itse asiassa lupaan olla sanomatta sinulle enää yhtään mitään. moi
 

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Jukurit vs Pelicans
  • 2.74
  • 4.35
  • 2.36
KooKoo vs Lukko
  • 3.20
  • 4.15
  • 2.02
SaiPa vs HIFK
  • 2.66
  • 4.05
  • 2.34
Sport vs KalPa
  • 2.80
  • 4.05
  • 2.24
TPS vs Kärpät
  • 2.36
  • 4.10
  • 2.62
Tappara vs JYP
  • 1.55
  • 5.00
  • 4.85
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös