Nokkis kirjoitti:
No, ehkei minun sinulle ympäriämpäripuhujalle jolla selkeästi on "ne" viikot menossa tarvitsisi perustella mutta jokainen joka vähääkään asiasta tajuaa niin ymmärtää että urheilun lisäksi kyseessä on elämyksiä.
Kyllä perustelut ovat aina paikallaan, riippumatta omista harhaisista ennakkoluuloista perustelujen pyytäjää kohtaan, tai mistään muustakaan.
Nokkis kirjoitti:
Jokaisen ottelu täytyy olla "tapahtuma"
Jokainen ottelu on aina ollut ja tulee olemaan tapahtuma. Tapahtumien värikkyys onkin sitten arvioijasta kiinni ja tullaan subkektiivisten yksittäisten mielipiteiden alueelle, jollaisia meidän kaikkien yksittäiset mielipiteet ovat. Tässä on kyseessä sinun mielipiteesi, joka eroaa esim. minun mielipiteestäni. Miksi elämyksiä pitäisi tuottaa koko organisaation voimalla juuri SINUN toiveitesi mukaan?
Minulla on sellainen tunne, että juuri sinä edustat sitä ihmistyyppiä, joka ilmaisee itseään valittamalla (yleisönosastotoimittajat). Tällaiselle ihmiselle ei riitä mikään, kuppi on aina vajaa, asiat voisivat aina olla paremmin.
Asiat todella voisivat olla aina paremmin, se on totuus. Eteenpäin pitää pyrkiä, jotta olisi edes edelletykset menestykseen, sekin on totuus.
No mitä sitten?
Kun me toistellaan näitä ikuisia totuuksia (jotka Seppänen ja Alatalo aivan varmasti tietävät jo, aivan naivia on kuvitella jotain muuta, tämäkin on totuus) sitten tässä ikuisuus, niin mitä ihmettä me saadaan sillä aikaiseksi? Vastaan puolestasi; ei mitään, minkä voisi tulkita positiiviseksi asiaksi.
Nokkis kirjoitti:
Pari kappaletta mikki hiiriä isompia ja oikealla luonteella varustettuja MIEHIÄ toisi väriä. Maalivahdin päälle ei ajella, rumasti ei ajella tai on legot jäällä. Nykyään ajellaan jos tarve vaatii ja pojat katselee vierestä.
Nyt On Mies!!..Vai miten se Rautiainen laulaa...
Joku haluaa verta jäälle, joku haluaa nähdä taitokiekkoa, joku odottaa katsomossa tappelua, joku maalia...
Kyllähän siellä yksi Jody Shelley minunkin JYPissäkin menisi, sen verran kyllä olen samoillakin linjoilla.
Kuva joka minulle sinusta on nyt ehtinyt välittyä, sanoo kyllä minulle että haluaisit lopulta kaikille pelaajille Jodyn ominaisuuksien lisäksi, vielä Selänteen maalivainun ja nopeuden. Tuon fantasiajoukkueesi pitäisi sitten vielä menestyäkin, ettei valitettavaa löytyisi.
Luuletko että kun valittaa tarpeeksi, valituksen aiheet loppuisivat? Ainahan meiltä jotain puuttuu tai on liian vähän, jos niin haluaa ajatella. Ymmärrätkö? Luulenpa, että jossain vaiheessa kun vielä vähän kasvat, huomaat itsekin että maailma ei toimi niin. Katkeruudessa ei ole mukava elää. Saat elää elämäsi katkerana jos haluat, minä en haluaisi tehdä niin.
Positiivisuus ja optimistisuus, ovat eteenpäinvieviä asioita, joita vasta itsekin opettelen. Perusluonteeni ja maailmankuvani on äärimmäisen skeptinen ja kyyninen, JYPin kohdalla teen poikkeuksen ja yritän sen avulla muuntaa kokonaisasennettani samaan suuntaan. Ei ole helppoa, myönnän. Eikä hommani yhtään helpota sinunlaisesi palstakyynikot, joiden ruoho on aina vihreämpää naapurissa. Mutta missään nimessä en halua olla rajoittamassa kirjoitusoikeuksiasi, kyseenalaistamatta tuollaisia mielipiteitä ei kyllä voi niellä. Onkin paljon parempi että ne ovat täällä kaikkien nähtävillä. Jatka vain linjaasi, niin voin käyttää sinua esimerkkinäni aiheesta luennoidessani.
Nokkis kirjoitti:
Itsehän olen sitä mieltä että punainen peliasu "hurrikaanilla" saattaisi ollakkin jees. Ja se hieno valkoinen vierasväri pidetään. Liitytään punanuttuihin jos vaikka saataisiin pikkuisen tunnetta sen mukana =)
Ylläripylläri! JYP-fanin tekstiä? Vieraskateutta.
Nokkis kirjoitti:
Ässät, SaiPa tarviiko sanoa muuta?
Suunnilleen samalla tasolla kaikki. JYP oli hyvä playoffeissa. Tuomarilinja/sääntötulkinta on ollut koko kauden hukassa, huipentuen playoffien ennennäkemättömään sähläilyyn. Ei sinun tarvitse sanoa muuta.
kummitus kirjoitti:
"Onko joukkueen ensisijainen tehtävä viihdyttää juuri sinua?"
Nokkis kirjoitti:
Mietipä uudelleen. Taisi tulla vahinko.
Nokkis kirjoitti:
...Ja mahdollisimman montaa muuta. Siksi kaikki joukkueet jotka pelaavat liigaa ovat tuotteita.
Kyllä niiden ENSIsijainen tehtävä on vieläkin kai menestyä (jokereista en ole aivan varma). Se on ainakin suurimmilta osin kiekkoilijoiden motiivi pelaamiselle (muutamia poikkeuksia tässäkin lienee). Se on VARMASTI myös kaikkien valmentajien motiivi tekemiselleen. Ja siksi oletan että jääkiekkojoukkueen ensisijainen tehtävä ei todellakaan ole ilahduttaa jotakuta kapitalistikyynikkoa. Seppänen kuitenkin tietää liikemiehenä, että kapitalistikyynikkokin tarpeita pitäisi jotenkin yrittää tyydyttää samalla kun yritetään oikeasti myös menestyä, että rahoitus pyörisi. Kapitalistikyynikon tyytyväisenä pitäminen vähillä euroilla, onkin aivan oma taiteenlajinsa.
Taiteista tuli mieleeni edesmennyt viihde"taiteilija" Kikka. Hänen ENSIsijainen tehtävänsä oli viihdyttää ja kiihdyttää Tosi Miehiä.