korkki kirjoitti:Siinä mielessä olen eri mieltä että Komarov ja Kiilholma saatiin helpostikin paikattua
Kuka korvasi Komarovin, liigan ehkä parhaan ja ärsyttävimmän rotan (jota Hannu Aravirta on käyttänyt täysin väärin)?
korkki kirjoitti:Siinä mielessä olen eri mieltä että Komarov ja Kiilholma saatiin helpostikin paikattua
TosiFani kirjoitti:Ei Kilpeläistä kakkosmolariksi hankittu, vaan ykköseksi. Uskokaa vaan Kilpeläinen on seuraava Wiikman eli nousee ensi kaudella liigan huippumaalivahtien joukkoon.
.jarska kirjoitti:En oikein ole innostunut ideasta millään tasolla. Tokihan Pahi on pelimies, mutta ensinnäkin hintalappu on varmasti kova. Siksi toiseksi mies on vanha ja kokenut pelimies ja Maven rinnalle olisi hyvä saada kloppi jota Mave pääsee itse kouluttamaan "mieleisekseen" kuten Kuuselan tapauksessa kävi. Lisäksi Maven peli kulminoituu siihen että hänen pitää olla kentällä "kovin jätkä" ja Pahi voisi "pahimmassa" tapauksessa nousta jopa ykköstähdeksi.
Joka tapauksessa pelkkä hinta luultavasti ampuu tämän suunnitelman alas enkä näe kyllä muutenkaan tilanteessa oikein järkeä. Eiköhän tämä ole aika mahdoton idea.
Jääkiekollisesti Huhtanen ja Kemppainen ovat korvanneet Koman satanolla. Nuo kiekkoon välillisesti kuuluvat tempaukset ovat korvaamatta, eikä junnuissa oikein sellaista uutta japalevosta ole edes tulossa...Levonen kirjoitti:Kuka korvasi Komarovin, liigan ehkä parhaan ja ärsyttävimmän rotan (jota Hannu Aravirta on käyttänyt täysin väärin)?
korkki kirjoitti:Jääkiekollisesti Huhtanen ja Kemppainen ovat korvanneet Koman satanolla. Nuo kiekkoon välillisesti kuuluvat tempaukset ovat korvaamatta, eikä junnuissa oikein sellaista uutta japalevosta ole edes tulossa...
TosiFani kirjoitti:Itse olen odottanut näitä tempauksia, mutta hiljaista on ollut, raha tekee tyytyväiseksi...
korkki kirjoitti:Jääkiekollisesti Huhtanen ja Kemppainen ovat korvanneet Koman satanolla. Nuo kiekkoon välillisesti kuuluvat tempaukset ovat korvaamatta, eikä junnuissa oikein sellaista uutta japalevosta ole edes tulossa...
San Jose Shark #50 kirjoitti:Hardly. Itse veikkaisin että Hirsimäen toimistolta on tullut määräys, että yksikään Ässä-pelaaja ei saa tehdä kaukalossa mitään sellaista, minkä kukkahattutädit Karpela & Heinäluoma voisivat tulkita jääkiekkoväkivallaksi... Hirsimäki kun vannoo perinteisen Ilves-kiekon nimiin ja siihen filosofiaan ei todellakaan kuulu kovat otteet kaukalossa - ei edes vastustajan psyykkaaminen rottailulla.
TylerDG kirjoitti:Itse olen kuullut ja lukenut Hirsiltä vain sellaisia lausuntoja, että pelataan Ässä-kiekkoa ja ensi kaudeksi tähän ollaan jopa panostamassa lisää.
TylerDG kirjoitti:Mitenkäs tuo Ilves-kiekko viime kaudella näkyi Ässäpelaajien otteissa? Eiköhän kaikilla joukkueilla sellainen pienimuotoinen tappelukielto tällä kaudella ole päällä, mutta se ei ole lähtöisin Hirsiltä vaan SM-liigan puolesta.
Mielestäni Kuuselasta saadut rahat voitaisiin vaikka sijoittaa sakkokassaan ja pistää loppukausi sirkukseksi. Vaikkakin joukkueessa ei nyt yhtään sellaista Nickersonia ole ja Fobbakin toipuu pahasta loukkaantumisesta.
Kerro nyt San Jose vielä, milloin ja missä Hirsimäki on vannonut Ilves-kiekon nimeen henkeen ja vereen? Itse olen kuullut ja lukenut Hirsiltä vain sellaisia lausuntoja, että pelataan Ässä-kiekkoa ja ensi kaudeksi tähän ollaan jopa panostamassa lisää.
Redhot kirjoitti:Tätä tukee myös Jukan lausunto, jonka mukaan Ässät hakee ensi kaudeksi kovakasvoa kolmos- tai nelosvitjaan taklauskoneeksi.
Kukahan tuo taklauskone / kovakasvo voisi olla? Suomesta vaihtoehtoja olisi muutama; Ben- Amor, Lostedt, Heikki Laine, Rahikainen, Aarnio, Mäkinen ja Yli-Torkko. Näillä sopimukset katkolla, kuten myös esim. Valtosella ja Mäkiaholla (taitavat vain olla liian kalliita).
Badgers kirjoitti:Kukahan tuo taklauskone / kovakasvo voisi olla? Suomesta vaihtoehtoja olisi muutama; Ben- Amor, Lostedt, Heikki Laine, Rahikainen, Aarnio, Mäkinen ja Yli-Torkko. Näillä sopimukset katkolla, kuten myös esim. Valtosella ja Mäkiaholla (taitavat vain olla liian kalliita).
mynthon kirjoitti:Noista itselle sopisi Ben-Amor, Lostedt ja mieluiten Rahikainen. Mutta itse tajusin niin, että tämä taklauskone olisi tulossa Dallasin kautta. Vai olenko nyt täysin väärässä?
ÄssÄ kirjoitti:Konttisesta voidaan tehdä vaikka hyökkääjä tai laittaa pelaamaan vain ylivoimat
ÄssÄ kirjoitti:Tuntuu jäävän liian vähälle huomiolle näissä keskusteluissa puolustus.
ÄssÄ kirjoitti:Tuntuu jäävän liian vähälle huomiolle näissä keskusteluissa puolustus. Kaikki puhuvat vain pisteidentekijöistä, joita tietysti myös tarvitaan.
Omasta mielestäni ensikauden(kin) puolustus näyttää surkealta, siihen kun vielä lisätään Toivosen todennäköinen jatko, niin ei hyvältä näytä.
Viime kauden puolustuspeli näytti hyvältä ja Riksmanin oli helppo torjua nollapelejä. Kauden jälkeen lähti Forrest, Nickerson, Pentikäinen, Saarinen... Melkein voisi sanoa, että parhaat lähtivät ja paskat jäivät. Ja nyt kun katsoo päästettyjen maalien määrää ja yleensäkin puolustuspään pelaamista, niin ei olla edes kaukana totuudesta.
Pari uutta pakkia vähintään on saatava, muuten ei kunnian kukko laula ensikaudellakaan. Konttisesta voidaan tehdä vaikka hyökkääjä tai laittaa pelaamaan vain ylivoimat ja Rontti voi puolestani jatkaa vaikka kaukalopallon parissa. Muutaman pelin pelasi paremmin välillä, mutta kun pitäisi koko kausi pysyä liigavauhdissa!
icehall kirjoitti:Tälläiselta voisi PATA näyttää 07-08
1.Kokenut maalivahti 2.Kilpeläinen
1.Kivenmäki - Hisey - Tuominen
2.Turunen - Häppölä - Kanukki
3.Forsbacka - Kuparinen - Joensuu
4.Huhtanen - Takala - Salmelainen
1.Konttinen - Kanukki
2.Peltonen - Heikkinen
3.Rontti - Sammalkangas
Tuollaisella kokoonpanolla voisi tulla tulosta?
icehall kirjoitti:Tälläiselta voisi PATA näyttää 07-08
1.Kokenut maalivahti 2.Kilpeläinen
1.Kivenmäki - Hisey - Tuominen
2.Turunen - Häppölä - Kanukki
3.Forsbacka - Kuparinen - Joensuu
4.Huhtanen - Takala - Salmelainen
1.Konttinen - Kanukki
2.Peltonen - Heikkinen
3.Rontti - Sammalkangas
Tuollaisella kokoonpanolla voisi tulla tulosta?
McGregor kirjoitti:Näyttää todella hyvältä. Valitettavasti vaan tuntuu että aika paljon saa Yyterin rannoilla virrata vettä että tälläisella kokoonpanolla lähdette ensi kauteen.
Myrvold kirjoitti:Mielestäni tuo ei edes näytä erityisen hyvältä. Turunen ja Rontti lienevät ulkona kuvioista, onneksi. Kovempaa nippua odotan mitä tuohon oli rustattu, toki tiedän realiteetit enkä kuuta taivaalta halaja.