Flink, Forsberg, Aarnio, Paalanen....
En viitsi mököttää loukkaantumisesta ihmeemmin, vaikka toki hankalaksihan se menee kun kiekollinen kärki katoaa kokonaan puolustuksesta. Mutta ovathan nämä paikkaajat tasan tarkkaan juuri oikeaa pelaajatyyppiä. Taklauksista oli pulaa? Ei enää.
Täällä aikalailla samanmoisia aatoksia. Jos ei muuta niin kyseiset hemmot tuonevat ainakin alempiin ketjuihin sitä taisteluilmettä ja fyysisyyttä, jota on kaipailtu koko alkukausi. Jos vaikka sitten tarttuisi tuohon tähtiosastoonkin pieni ripaus tappamisen meininkiä.
Itse kaipailini Forsbergin (tai Vaajasuon) kokeilemista jo viime vuonna suurin piirtein tähän aikaan, kun tuolloinkin oli pakistossa vajetta. Kyseessä kuitenkin liigakokemuksella varustettu puolustava pakki, joita ei SaiPassa viime vuosina ole turhan montaa näkynyt. Kait siinä pelaamisessa jotain vikaa täytyy olla, kun vasta nyt kelpasi Selinille ja kumppaneille?
Flinck jäi mieleen elokuun harkkapelistä lähes ainoana Jukurit-pelurina, joka pelasi vittumoisesti ja paikoitellen nakkeli liiga-saipalaisia seinille tai kumolleen maalinedustalla. Taisin tuolloin miestä vähän SaiPaan jopa kaipaillakin, joten itse olen tyytyväinen tähän kokeiluun. Tiedä vaikka saataisiin siitä nelossentteri loppukaudeksi? Vaihdossa sitten Jasko Mikkeliin.
Aarnio on loogistakin loogisempi korvike Torelle, mutta ihmetyttää että mikä siinä maksoi näinkin kauan ennen kuin jannu keltamustiin saatiin? Mukava kuitenkin nähdä, että ei ne täälläkin mainostetut äidin ruokapadat olleetkaan niin tärkeät etteikö etelään voinut pelaamaan lähteä!
Tässä on jotenkin sellainen tuntuma, että viikonlopun jälkeen Jukurilainat alkaa suunnitella muuttokuorman tekoa Laprannan suuntaan....