Pelaajaliikenne kauden aikana

  • 307 784
  • 1 088
Tila
Viestiketju on suljettu.

tiikeri

Jäsen
Puurula on nyt siis kokonaan ulostettu SaiPasta. Jos ei nyt muutakaan ole tarjolla, niin tästä kokenut kakkonen Tuokkolalle.

Toivon todellakin sydämeni pohjasta, ettei tätä kaveria tulla JYPin paidassa näkemään. Ei ole edes kakkosveskaritasoa tässä liigassa, joten mitä järkeä tälläistä jannua tänne hankkia. Ei nyt aleta perseilemään tätä hyvällä mallilla olevaa hommaa.
 

Flou

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ravens
Ei hyvä helvetti mitään Joni Puurulaa JYPpiin. Puurula on aivan liian epävarma maalivahti ja jos kaveri ei mahdu edes SaiPan kokoonpanoon, mitä JYP Puurulalla tekee? Mielummin sitten, vaikka Tuokkola&Laitinen kaksikolla kuin Tuokkola&Puurula.
 

scholl

Jäsen
Antaahan tuo mahdollisuuden Jypille tai mille tahansa muulle joukkueelle hankkia vielä tammikuun aikana maalivahdin HPK:sta. Puurula voi mennä Kerhoon kakkoseksi. Valmiiksi tutut maisemat.
 

SergeiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
pelaajamarkkinoiden varteenotettava vaihtoehto
Puurula > Tuokkola

Väitättekö te todella, että Jarmo (?) Laitinen on parempi maalivahti kuin Joni Puurula?

Maalivahtina Puurula on meidän Tuokkolammekin parempi. Kyllä.

Mitä tarkoittaa tämä Puurulan "epävarmuus"? Omituisia torjuntatyylejä, ihme seikkailua? Miten se on huonompaa kuin Tuokkolan tapa kontata jossain lumikolan ja sikiöasennon sekoitusasennossa jättäen ylänurkat aina auki?

Toki ottaisin Chiodon mielummin, mutta jos vaihtoehtona on maalivahtikaksikko Tuokkola-Laitinen tai Puurula-pahviapina, niin valitsisin jälkimmäisen.
 

Franz

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Väitättekö te todella, että Jarmo (?) Laitinen on parempi maalivahti kuin Joni Puurula?

Maalivahtina Puurula on meidän Tuokkolammekin parempi. Kyllä.

Mitä tarkoittaa tämä Puurulan "epävarmuus"? Omituisia torjuntatyylejä, ihme seikkailua? Miten se on huonompaa kuin Tuokkolan tapa kontata jossain lumikolan ja sikiöasennon sekoitusasennossa jättäen ylänurkat aina auki?
Melko paikkaansa pitävä puolustuspuhe. Kun nyt olen jo yhdellä kommentilla sekaantunut ketjuunne, niin enpäs malta lopettaa.

En osaa ottaa kantaa siihen onko Puurula vai Tuokkola parempi, mutta vuoren varmasti Puurula peittoaa nykyisen kakkosenne. Hinta-laatusuhteesta en sano mitään, mutta maalivahtina eri tasolla.

Puurula on muutenkin mainettaan parempi maalivahti ja pelasi SaiPassakin ihan mukiinmeneviä pelejä. Ei lukeudu missään nimessä suosikkeihini ja nykyinen kaksikkomme Tarkki-Hostikka otti omilla esityksillään vahvasti peliajan nimiinsä. Joku kohtuus Puurulan mollaamisessa olisi kuitenkin hyvä säilyttää.

EDIT: Jonkun ihmettelyyn siitä, miksi Puurula ei sovi SaiPan rosteriin annan seuraavan vinkin: Käy ihmeessä katsomassa I. Tarkin torjuntaprosentti ja suhteuta se joukkueensa runkosarjasijoitukseen. Puurula on senverran kokenut maalivahti, ettei häntäkään varmasti erityisen suuresti kiinnosta olla kolmosena uransa nykyvaiheessa. Se että Tarkki löi Jonille jauhot suuhun, ei tee hänestä huonoa maalivahtia vaan ainoastaan huonomman kuin Tarkista.
 

Handyy

Jäsen
Olen ollut aiemmin vähän sitä mieltä, että mennään kaksikolla Tuokkola-Laitinen. Nyt kun Puurulalle näköjään etsitään aktiivisesti toista seuraa ja loppukausi olisi edullinen JYPille, ilman muuta tänne. Tuokkola silti maalin suulla jatkossakin, eli mikäli Puurulalla on innostusta lähteä luukkuvahdiksi loukkaantumisia odotellen.

Kuitenkin asiaa pitää ajatella myös Laitisen kannalta. Onko tässä vaiheessa järkeä kuljettaa miestä ympäri Suomea luukkuvahtina, kun pitäisi A-junnuillekin pelata. Koska JYPillä on sopimus Laitisen kanssa vielä ensi kaudesta niin tällä annettaisiin miehelle työrauha siinä joukkueessa jossa niitä pelejä ja kokemusta kertyy.
 

Vahtitorni

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Uusi sopimus

Yle Keski-Suomi:

JYP julkistaa pelaajasopimuksen iltapäivällä

JYPin on määrä julkistaa tänään uusi pelaajasopimus. Julkistus tapahtuu kello 13:30 alkavassa tiedotustilaisuudessa.

Markkinointijohtaja Kari Tyni ei paljasta, onko kyse jatkosopimuksesta vai uudesta pelaajahankinnasta.
 

Analyytikko_

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HJK, QPR, ManU, Hertha BSC
Yle Keski-Suomi:

JYP julkistaa pelaajasopimuksen iltapäivällä

JYPin on määrä julkistaa tänään uusi pelaajasopimus. Julkistus tapahtuu kello 13:30 alkavassa tiedotustilaisuudessa.

Markkinointijohtaja Kari Tyni ei paljasta, onko kyse jatkosopimuksesta vai uudesta pelaajahankinnasta.

Jos veikkaus sallitaan, niin heitetään Andy Chiodo. Ihan vaan eilisen perusteella tuli sellainen fiilis, että olisiko Jyp hommaamassa uutta maalivahtia Hämeenlinnasta. No katsellaan osuuko..
 

kone82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mä luulen että TPS on myynyt kotimaisen puolustajan Jyppiin. Aki kun on palaamassa ruotuun tämän kuun lopulla, ja jostain myyntikelpoisesta on luovuttava uusien hankintojen vuoksi.
 

Entwined

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, D Team, Timrå IK, Boston
Olen ollut aiemmin vähän sitä mieltä, että mennään kaksikolla Tuokkola-Laitinen. Nyt kun Puurulalle näköjään etsitään aktiivisesti toista seuraa ja loppukausi olisi edullinen JYPille, ilman muuta tänne. Tuokkola silti maalin suulla jatkossakin, eli mikäli Puurulalla on innostusta lähteä luukkuvahdiksi loukkaantumisia odotellen.

Kuitenkin asiaa pitää ajatella myös Laitisen kannalta. Onko tässä vaiheessa järkeä kuljettaa miestä ympäri Suomea luukkuvahtina, kun pitäisi A-junnuillekin pelata. Koska JYPillä on sopimus Laitisen kanssa vielä ensi kaudesta niin tällä annettaisiin miehelle työrauha siinä joukkueessa jossa niitä pelejä ja kokemusta kertyy.

Tollalailla siinä tulee käymään, uskon minä. Puurula se sieltä tulla tupsahtaa. Ja hyvä niin, koska sekin saa sit näyttöpaikan, aivan kuten Peki-poikammekin.
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
No kappas. Se tulikin huomattavasti nopeammin kuin itse osasin olettaa. Jännityksellä odotamme mitä on luvassa. Uusi pelaaja on minun veikkaukseni eikä mikään jatkosopimus.
 

Entwined

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, D Team, Timrå IK, Boston
Meinaakko että TPS olisi luopunut kostajasta? Koska eipä siellä paljon muitakin hankinnanarvoisia pakkeja ole tällä hetkellä pelikuntoisena, ja Akikaan tuskin on tulossa.

Haluatko vielä tarkentaa että kuka tuo kostaja on? Ois ihan kiva tietää nimittäin.
 

kone82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Meinaakko että TPS olisi luopunut kostajasta? Koska eipä siellä paljon muitakin hankinnanarvoisia pakkeja ole tällä hetkellä pelikuntoisena, ja Akikaan tuskin on tulossa.
Juho Jokista mä tarkotan. Tuskin meinaan jatkaa ensi kaudella Turussa. Saarinen/Backman valitettavasti ei vaan taida kelvata muualle.
 

Entwined

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, D Team, Timrå IK, Boston
Juho Jokista mä tarkotan. Tuskin meinaan jatkaa ensi kaudella Turussa. Saarinen/Backman valitettavasti ei vaan taida kelvata muualle.


Ei hyvänen aika mitään Juho Jokista, Backman mieluummin.
 

jukiapina

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP valitettavasti
Toivottavasti kyseessä on uusi sopimus.

Vaihtoehdot:

1. Pakki
2. Maalivahti
3. Jatkosopimus

Veikkaampa, että kyseessä on niinkin lattea sopimus kuin Puurula kakkoseksi. Toivotaan nyt kuitenkin, että kyseessä on Pakki. J.Jokinen kelpaisi todella hyvin. Niskavaara hasardeineen voisi sitten istua penkillä.
 

Entwined

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, D Team, Timrå IK, Boston
Minulle et kysymystä esittänyt, mutta eiköhän tuolla "kostajalla" tarkoitettu Aki-Petteri Bergiä.

No eihän se nyt Akia voi tarkottaa kun samassa lauseessa lukee, että "Akikaan on tuskin tulossa".

Mutta maalivahti JA puolustaja me tarvitaan. Molareista paremman puutteessa Puurula ja pakeista Nickerson :D Turhaan ne Ässät sille niin paljoo palkkaa loppukaudesta maksaa kun niillä ei oo enää mitään mahdollisuutta päästä pleijareihin. Ja semmosta pakkia me tarvittais.
 

jukiapina

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP valitettavasti
Kyllä hymyilyttäs nähdä joku Kiprun tasoinen pakki JYP:ssä. Mieluiten näkisin kauden lopun ja seuraavan vuoden sopimuksen J.Jokisen kanssa.
 

Entwined

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, D Team, Timrå IK, Boston
Kipru = Kostaja ja ei ole varmaankaan tulossa.

No justhan se teki jatkosopimuksenkin, niin ei varmasti ole tulossa. Vaikka oishan se tietysti hauskaa (naurettavaa) nähä se JYPissä. Melkein yhtä hauskaa kuin että Karalahti ois JYPissä.
 

Entwined

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, D Team, Timrå IK, Boston
Ei hyvänen aika. Just ilmesty jatkoajan etusivulle että Niskanen ei jatka Ilveksessä. Nyt rupes pelottamaan. Toivottavasti se ei tuu. Sitä en kyllä JYPiin halua.
 

Ponto

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Toivottavasti kyseessä on uusi sopimus.

Vaihtoehdot:

1. Pakki
2. Maalivahti
3. Jatkosopimus

Tai sitten ilmoitetaan uusi sopimus ensi kaudelle, kuten tehtiin tammikuussa 2006, jolloin julkaistettiin Miska Kangasniemen sopimus kausille 06-08. Olisiko nyt Jyrki Välivaaran vuoro? Tämä oli sitten täysi arvaus.

Toivottavasti tulija olisi joko kovan luokan maalivahti tai kovan luokan pakki. En itse ainakaan ilahtuisi Puurulasta tai Jokisesta.. Kovempia nimiä pöytään!
 

jukiapina

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP valitettavasti
Täytyy vain toivoa ettei kyseessä ole Niskanen. Eihän tälläisellä pelaajalla ole käyttöö kenellekkään ja etenkää JYP:lle.

Mikäli tälle kaudelle joku on tulossa pitää pelaajan ehdottomasti olla vahvistus.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös