Pelaajaliikenne kaudella 2012-2013

  • 159 050
  • 594

Powerplay

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Jokerit, NHL
Toivottavasti tuo Slovakki on pelikuntoinen eikä mikään surffari. Bluesin pelityyliin ei kauheasti kaartelu sovi. Pianhan se nähdään kuinka paljon tuo syvyyttä ja loukkaantuuko ekasta laitakontaktista. Mielenkiintoinen jannu.
 

Matola

Jäsen
No pleijarit ukko on sentään vetäny viime vuodet hyvillä tehoilla (aina kun on sinne päässyt). Jos tässä olis taas yks pelimies joka on aina keväällä parhaimmillaan.
 

Drivedog

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Hongat, Lädit
Sasha Huttunen twiittaa, että haussa on vielä "A-Luokan keskushyökkääjä". Ei ole mulla ainakaan mitkään hirveän kovat odotukset, toki olen mielellään väärässä.
 
Suosikkijoukkue
Seksi-Lasse
Vuorisen kalasaalis so far:

Miettinen -> Lee
Hannula -> Dravecky
Järvinen -> Pitkänen
Ramstedt -> ei ketään
ei ketään -> Nyholm + Ståhlhammar

Saa luvan sen yhden vahvistuksen olla oikeasti sitä A-luokkaa, muutenhan tässä on menty metsään.

Sasha twitteröi että A-luokan sentteriä kalastellaan yhä. Näin kuulemma Ahola.
Noista vertailuista: Pitkänen > Järvinen, Miettinen (Bluesissa) <> Lee, Hannula -> Dravecky, aika näyttää. Ei tässä nyt minusta vielä häviöllä olla.

Siitä toki olen lähes 100% varma ettei tähän aikaan kautta ole Ramun taitotason omaavaa sentteriä mistään edes saatavilla.
 

Powerplay

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Jokerit, NHL
Sasha Huttunen twiittaa, että haussa on vielä "A-Luokan keskushyökkääjä". Ei ole mulla ainakaan mitkään hirveän kovat odotukset, toki olen mielellään väärässä.

Joukkue kieltämättä hiukan erinäköinen, kuin alkukaudesta. Tässä taitaa kaikki muut kentät mennä uusjakoon paitsi nelonen. Tuo Slovakki ei näytä aivan piipertäjältä, joten ehkä hyökkäyssinisen jälkeen saadaan paremmin äijää maalille.
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Sasha Huttunen twiittaa, että haussa on vielä "A-Luokan keskushyökkääjä". Ei ole mulla ainakaan mitkään hirveän kovat odotukset, toki olen mielellään väärässä.

Hyvä, että on haussa, mutta itse olin siinä käsityksessä, että tämän laiturinkin piti olla sitä "A-luokkaa". No, toivottavasti on...
 

Oldus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues
Siitä toki olen lähes 100% varma ettei tähän aikaan kautta ole Ramun taitotason omaavaa sentteriä mistään edes saatavilla.

Juurikin näin. Tämän takia en itse odota mitään muuta kuin tulisi joku Matt Nickersonin viihdearvon erimerkityksessä omaava, tosin hiukan taitavampi kaveri. KHL ja muut rahakkaammat sarjat on napannut kaikki taitavat pelaajat so far.
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Joku Nickerson voisi hyvinkin tulla korvaamaan Laatikaisen, niin voitaisiin joskus voittaa pelejä, joissa vastustajan hyökkääjien nopeus ylittää geriatrikon satasella.
 

Enslaved

Jäsen
Ehkä se A-luokan keskushyökkääjä olisi voinut saada aikaiseksi ensimmäisen maalin hyvän alun aikana, mutta tämän päiväisellä maalivahti- ja puolustuspelillä ei voiteta kovin montaa peliä. Pelsut käytti paikkansa, jotka Bluesin huolimattomuus antoi. Uusista vahvistuksista jäi mieleen Leen hyvä aloitustaito. Muuta hyvää ei oikein jäänyt mieleen.
 

voittamaton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers
Miten olisi Ryan Vesce? Eliteprospectsin (huhun) mukaan lähdössä Skellefteåsta, lähteenä ruotsinkielinen uutinen, jonka joku paremmin ruotsia tulkitseva voi meille muille kääntää...

Itselleni Vesce kelpaisi loistavasti. Tämä kausi ei ole tilastojen valossa ollut paras mahdollinen, mutta mies on kuitenkin todistanut tasonsa liigassa ja vielä kaudella 2010-2011 teki KHL:ssä 48 pistettä 51 otteluun.

Linkki vie Ryan Vescen tilastoihin eliteprospects.com-sivustolle.
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Joo, kelpaisi paremmin kuin hyvin.

Edit: Janne, kun kuitenkin luet tätä palstaa niin pistäpä Vescen agentille soitto ja hommaa kaveri tänne. Voidaan tässä tapauksessa skipata se sentteri.
 

Koneisto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Joo, kelpaisi paremmin kuin hyvin.

Edit: Janne, kun kuitenkin luet tätä palstaa niin pistäpä Vescen agentille soitto ja hommaa kaveri tänne. Voidaan tässä tapauksessa skipata se sentteri.

Eikö Vesce ole sentteri? pelaajaprofiilin mukaan pystyy pelaamaan keskellä ja laidalla.
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Eikö Vesce ole sentteri? pelaajaprofiilin mukaan pystyy pelaamaan keskellä ja laidalla.

Ei voi näitä HIFKin jämäpelaajia muistaa. Jos näin on niin sitä suuremmalla syyllä sitten sinistä kolttua päälle ja entistä seuraa päihin.
 

Grafite

Jäsen
Vesce on ainakin todella hyvä rankkareissa. Sellainen muistikuva, että laukoi Hifkissä ainakin 6-7 rankkaria joista taisi yhden missata ja loput laittoi sisään. Korjatkaa jos olen väärässä.
 

Fordél

Jäsen
Jos joku voisi tässä kohdin jollain tapaa korvata Ramun niin se olisi ehdottomasti Rayan Vesce. Olisi ehdottomasti täydellinen haku Bluesilta: johtava ja kokenut pelaaja, joka pystyisi kantamaan suuren vastuun. Vesce voisi pelata kakkoskentän sentterinä tai laiturina olla toisen ylivoiman pyörittäjä.

Ikonen - Vesce - Dravecky (pygmi - pygmi - slovakki)

No joo mutta tää kyllä vaarallista hommaa, kun lähtee spekuloimaan tällaisilla nimillä. Tulevan hankinnan kohdalla tulee todennäköisesti petyttyä vaikka tietää, että Vesce on ihan hatusta vedetty nimi näihinkin spekulaatioihin.
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Mun on hyvin, hyvin vaikea nähdä (valitettavasti) miksi Vescen tilastoilla varustettu pelaaja tässä tilanteessa valitsisi Bluesiin. Ottajia on taatusti esim KHL:ssä. Joo, nyt 1½ kautta vähän rikkonaista mutta sitä ennen niin monta hyvää kautta niin AHL:ssä kuin KHL:ssäkin.

Edit: ruotsalaislähteiden mukaan olisi tulossa Suomeen. Kenelleköhän kelpaisi? Kärpät ja Jyp voisivat varmaan olla mahdollisia joukkueita Bluesin ohessa. Veikataan ensin mainittua.
 
Viimeksi muokattu:

Red28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues, Detroit Red Wings
Veikkaan että on myös hifki perässä. Siellähän on kärsitty sentteripulasta koko kausi, ja kun viimein saivat Elkinsin, se loukkaantui samantien.
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Veikkaan että on myös hifki perässä. Siellähän on kärsitty sentteripulasta koko kausi, ja kun viimein saivat Elkinsin, se loukkaantui samantien.
Totta, voihan osto- ja myyntiliike Nybondas yhdelle ulkkarille antaa kenkää, esim juuri mainitulle Elkinsille.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Vesce olisi kelpo hankinta ja kertoo siitä, että jotain siellä sentään kait on ollut vielä sukanvarressa jos tänne matkaa. Tästä slovakista ei osaa paljoa odottaa, mutta pianhan tuon näkee.
 

Kapo

Jäsen
2010-11 Torpedo Nizhny Novgorod 51ott 25+23=48
2011-12 Torpedo Nizhny Novgorod 18ott 4+6=10
2012-13 Skellefteå 22ott 2+4=6

Aika lailla alamäkeä on menty viime aikoina.. loukkaantumsia ilmeisesti kun ottelumäärät ovat noin pieniä. Saas näkee nyt jos tulee, toivottavasti ollaan perillä miehen kunnosta eikä osteta pelkkää "nimeä".
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös