Vuorisen kalasaalis so far:
Miettinen -> Lee
Hannula -> Dravecky
Järvinen -> Pitkänen
Ramstedt -> ei ketään
ei ketään -> Nyholm + Ståhlhammar
Saa luvan sen yhden vahvistuksen olla oikeasti sitä A-luokkaa, muutenhan tässä on menty metsään.
Sasha Huttunen twiittaa, että haussa on vielä "A-Luokan keskushyökkääjä". Ei ole mulla ainakaan mitkään hirveän kovat odotukset, toki olen mielellään väärässä.
Sasha Huttunen twiittaa, että haussa on vielä "A-Luokan keskushyökkääjä". Ei ole mulla ainakaan mitkään hirveän kovat odotukset, toki olen mielellään väärässä.
Siitä toki olen lähes 100% varma ettei tähän aikaan kautta ole Ramun taitotason omaavaa sentteriä mistään edes saatavilla.
Joo, kelpaisi paremmin kuin hyvin.
Edit: Janne, kun kuitenkin luet tätä palstaa niin pistäpä Vescen agentille soitto ja hommaa kaveri tänne. Voidaan tässä tapauksessa skipata se sentteri.
Eikö Vesce ole sentteri? pelaajaprofiilin mukaan pystyy pelaamaan keskellä ja laidalla.
Totta, voihan osto- ja myyntiliike Nybondas yhdelle ulkkarille antaa kenkää, esim juuri mainitulle Elkinsille.Veikkaan että on myös hifki perässä. Siellähän on kärsitty sentteripulasta koko kausi, ja kun viimein saivat Elkinsin, se loukkaantui samantien.