Brooks todennäköisesti pari kuukautta pois, Kalteva ei tunnu pysyvän terveiden kirjoissa, Koiviston paluu venyy ja nuorten kisat vie 1-2 puolustajaa mennessään. Ensi viikolla jo uusi puolustaja mukana?
Toivottavasti nyt sitten siellä toimistolla ei tehdä mitään paniikki ratkaisuja. Muutaman vuoden takaa mieleen muistuu Masan kesken kauden hankkima todellinen helmi eli Robert Kantor ja ennen kautta hankittu ykköspyssy Mika Rontti.
Mutta asiaan, vapailla markkinoilla Amerikan puolella kelluu muun muuassa Denis Gauthier ja Anders Eriksson. Tunnetustihan laatu maksaa ja saa nähdä millaisia ratkaisuja Jokereiden puolella tehdään. Vai onko Jortikka sitä mieltä että nuorten miesten voimalla pärjätään ja uusia vahvistuksia ei tarvita?
Brooks todennäköisesti pari kuukautta pois, Kalteva ei tunnu pysyvän terveiden kirjoissa, Koiviston paluu venyy ja nuorten kisat vie 1-2 puolustajaa mennessään. Ensi viikolla jo uusi puolustaja mukana?
Tätä itsekin mietin, jos tuo Brooksin loukkaantumisen kesto pitää paikkansa. Jos Kalteva/Koivisto ei tervehdykään nopeasti tai jos joku loukkaantuu vielä, niin meillä on U-20 kisojen aikana käytössä vain 4-5 pakkia. Uuden pakin hankinta vie kuitenkin junnujen peliaikaa pois kisojen jälkeen ja esim. Eronen oli tänään meidän paras pakkimme. Toinen vaihtoehto on hankkia pari keskinkertaista lainamiestä, mutta se taas vaikeuttaa joukkueen menestystä. Kinkkinen ongelma, katsotaan miten Masa tämän ratkaisee.Tällä hetkellä näyttää siltä, että U-20 kisojen aikaan meillä on käytettävissä seuraavat kaverit: A-J, Kalteva, Kauppinen, Mälkiä, Ölander, Koivisto.
Tällä hetkellä näyttää siltä, että U-20 kisojen aikaan meillä on käytettävissä seuraavat kaverit: A-J, Kalteva, Kauppinen, Mälkiä, Ölander, Koivisto.
Se mitä olen Jokereiden palstaa seurannut niin lopputulos on melko varmasti sama kuin Penalla aikoinaan HIFK:ssa. Vituiksi menee, ihan sama mitä tekee.Kinkkinen ongelma, katsotaan miten Masa tämän ratkaisee.
Jos (toivottavasti kun) ollaan hankkimassa Brooksille tuuraajaa sen on oltava niin kova pelimies että valitettavasti vie peliaikaa loppukaudesta junnuilta. Jos Brooks on n. 2 kk sivussa, niin ei saada ketään pelimiestä tuuraamaan lähes siirtorajalle asti. Joko otetaan joku joka ei ole pelannut vähään aikaan missään ja joka toivoo saavansa sopimuksen edes jonnekin onnistuessaan kohtuullisesti Jokereissa tai sitten oikea pelimies. Pelimiehelle täytyy kyllä tarjota muuta kuin banaaneita (joilla saadaan joku apina töihin) ja tehdä loppukauden sopimus.Uuden pakin hankinta vie kuitenkin junnujen peliaikaa pois kisojen jälkeen ja esim. Eronen oli tänään meidän paras pakkimme. Toinen vaihtoehto on hankkia pari keskinkertaista lainamiestä, mutta se taas vaikeuttaa joukkueen menestystä.
Jussi Makkonen lienee karistamassa / karistanut Venäjän tomut jaloistaan.
Jortikan tuttu luottosentteri tulossa ilmalaan...?
Heh. Itse vähän luulen, että Jokerit tietoisesti tai tiedostamattaan teki valinnan myös Makkosen suhteen valitessaan Jortikan päävalmentajaksi.Jortikan tuttu luottosentteri tulossa ilmalaan...?
Heh. Itse vähän luulen, että Jokerit tietoisesti tai tiedostamattaan teki valinnan myös Makkosen suhteen valitessaan Jortikan päävalmentajaksi.
Näin kun nostit asian esille, on varmasti myös Jortsun luottopakki, kolmen Suomen mestaruuden mies, monessa liemessä keitetty Kimmo "Kokemus" Eronen ottamassa paikkansa Jokereiden puolustuksesta. Odotettu kotiinpaluu nähtäneen joulutauon jälkeen, kun Kissan sopimus TuTon kanssa raukeaa
Niin, ei kai liene sattumaa, että Jortikan mukaan näillä mennään joulutaukoon asti ja sen jälkeen katsotaan asiaa uudelleen. 1+1=2.
Juuri tähän viittasin edellisessä viestissäni. On vähän vaikea uskoa, että Makkonen ihan välttämättä haluaisi Jortikan valmennettavaksi, kun voi kuitenkin viime kauden näyttöjen avulla valita melko vapaasti itse seuransa Euroopassa."...ja Makkone! Opettele vittu pelaamaan!" - Hannu Jortikka pelin tiimellyksessä vuonna -04 suoraan radiolähetykseen. Luottoa löytyy!
Makkonen? En oikein lämpene. Näitä yhden kauden ihmeitä on Jokereihin ostettu ihan tarpeeksi. Hinta/laatu suhde ei välttämättä olisi paras mahdollinen. Seuraava ehdokas!
Niinpä. Otetaan mieluummin jokin varma tapaus, kuten Pirnes!Makkonen? En oikein lämpene. Näitä yhden kauden ihmeitä on Jokereihin ostettu ihan tarpeeksi. Hinta/laatu suhde ei välttämättä olisi paras mahdollinen. Seuraava ehdokas!
Niinpä, tai Bremberg!Niinpä. Otetaan mieluummin jokin varma tapaus, kuten Pirnes!