Creed Bratton
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Україна
Mestiksessä olisi parikin potentiaalista vaihtoehtoa Aran paikalle. Jarno Pikkarainen ja Harri Ahola, mutta eri asia haluaako tällainen suurseura kuin Jokerit ottaa mestiksestä valmentajan itselleen. Itse uskon, että kaksi edellä mainittua saisivat ainakin tehtyä parempaa työtä mitä Aravirta. Ja tietenkin yksi vaihtoehto on sitten Jortikka ja jos Ara saa kenkää, niin eiköhän se valinta kohdistu juuri häneen.
Itse näkisin juuri vaihtoehtoina vanhan tutun Jortikan tai sitten kokonaan uusi potentiaalinen valmentaja tyyliin Pikkarainen.
Jortikassa toisaalta pitäisi tietää mitä saa, mutta onko riski, että käy samat kuin Aravirran kanssa? Itse olisin kuitenkin Jortikan kannalla, koska viime kerralla hänen valmentamansa kiekko oli mukavaa katsottavaa Jokereissa.
Pikkarainen taas taitaa olla liian nimetön Hjallikselle ja toisaalta tiedä kuinka veteläksi sekin menee näissä "Helsingin valoissa". Paineet tässä organisaatiossa on kuitenkin eri luokkaa kuin jossain konkurssikypsässä TPS:ssä, jos verrataan TPS:n viime kauteen.