Battle Ankka
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- SaiPa, IPPPK, Ässät
Minusta melko...no kummallista, että sitä "kiekkoon osuvaa pakkia" on etsitty jo syyskuusta? lähtien jolloin oli ulkkaripaikkakin vielä vapaana. Ei vaan maailmasta löydy hinta/laatu-suhteeltaan sopivaa. No josko vuonna 2011 sellainen löytyisi.....tai sitten ei. Pahoin pelkään, ettei SaiPaan SITÄ vahvistusta tule oli kyse pakista tai hyökkääjästä. Itselleni tj:n jne puheet ovat pelkkää sanahelinää. Tottakai toivon, että todistavat minun olleen väärässä ja liian skeptinen, mutta aika sen näyttää.
Kyllähän nyt sairastuvan tyhjenemisen myötä alkaa hyökkäyspäässä olemaan leveyttä ja komppaisin edellistä Yli-Torkon tapauksessa. Tuollaista "pommikonetta" ei SaiPassa toista ole ja mielelläni näkisin Jonin kurvailevan Kisapuistossa tulevinakin vuosina. Ei kuitenkaan aivan kädetön ole.
Sitten case Lippojoki. Itse olin pettynyt kun kuulin kaverin siirtyvän muualle edellisen kauden jälkeen. Potentiaalia kuitenkin roppakaupalla ja osin siitä nähty myös näyttöjä viimekaudella. Toivottavasti palaa tänne jos ei tällä, niin sitten ensikaudella.
Kyllähän nyt sairastuvan tyhjenemisen myötä alkaa hyökkäyspäässä olemaan leveyttä ja komppaisin edellistä Yli-Torkon tapauksessa. Tuollaista "pommikonetta" ei SaiPassa toista ole ja mielelläni näkisin Jonin kurvailevan Kisapuistossa tulevinakin vuosina. Ei kuitenkaan aivan kädetön ole.
Sitten case Lippojoki. Itse olin pettynyt kun kuulin kaverin siirtyvän muualle edellisen kauden jälkeen. Potentiaalia kuitenkin roppakaupalla ja osin siitä nähty myös näyttöjä viimekaudella. Toivottavasti palaa tänne jos ei tällä, niin sitten ensikaudella.
Viimeksi muokattu: