Tuskinpa sieltä ketään on tulossa. Kunhan ovat piruuttaan laskeneet kaiken maailman huhuja liikkeelle.
Ja nyt sen vasta kerrot, kun mä olen hakannut F5-nappulaa tauotta jo pari tuntia.
Tuskinpa sieltä ketään on tulossa. Kunhan ovat piruuttaan laskeneet kaiken maailman huhuja liikkeelle.
Ja nyt sen vasta kerrot, kun mä olen hakannut F5-nappulaa tauotta jo pari tuntia.
Oli muuten Holtari tänään katsomassa Jokerit - KalPa -peliä ja piirusteli niitä näitä KalPan pelaajista vihkoonsa. Saas nähä kuka näistä pienistä kuopiolaisista oli Holen kiikarissa. Ehkä se selviää jo tammikuussa...
Hyökkäykseen taidatte saada apua Savosta ensi kaudella...kenties jo tammikuussa?
Joo. Ei ole tarvetta yhdellekään tällä hetkellä. Eavesin loukkaantuessa Bicek, mutta tuskinpa tässä siitä on kyse.Eipä äkkiseltään KalPan rosterissa ole yhtään sellaista sälliä jonka meille haluaisin.
On siellä Tuppurainen sellainen, joka vaikuttaa mielenkiintoiselta. Jäänyt mieleen siitä, että on onnistunut usein Bluesia vastaan Areenalla. Uhlbäck KalPaan isoon rooliin ja Tuppurainen vastaavasti Bluesiin?
Jäi vain niin nihkeä maku tuosta Suhosesta, ettei nyt oikein jaksa innostua näistä kuopiolaisista. Tosin tämä Tuppurainen näyttäisikin olevan oululainen.
Eipä äkkiseltään KalPan rosterissa ole yhtään sellaista sälliä jonka meille haluaisin.
Tähän kauteen sopimus loppuu: Kauvosaari, Tuppurainen.Eiköhän Holtari ole Tuppuraista siellä scouttaamassa, ei mitään tämän kauden asioita. Hyvä laitahyökkääjä ja mahtuu varmasti ensikauden rosteriin, Osalan ja Lehtosen poistuessa rapakon taakse.
Vaihto voisi toki tulla kysymykseen sillä leveyttä on milestäni riittämiin mistä nykytilanne on oiva osoitus. En näe Pikkaraiselle ensi kaudella juurikaan käyttöä joten toki hänet voisi nyt jo vaihtaa johonkin. Silti en tiedä haluanko nähdä jotain Levokaria tai Rönnbergiä eikä Pikkarainen taida muutenkaan kaupaksi mennä. Kotimaisia vaihtoehtoja ei hirveästi taida olla joten saatan joutua pyörtämään sanojani. Koska aikaa kuitenkin on lähes 2,5 kuukautta nostaisin nyt kokeiluluontoisesti Gussen pelaavaan kokoonpanoon Pikkaraisen, Kuoppalan tai jopa Heiskasen kustannuksella. Lähes "ilkein" tuosta nykypakistosta mikä toisaalta kertoo pakiston fyysisyydestä mutta ei se Gussen vika ole.Pakkejahan on määrällisesti enemmän kuin tarpeeksi, mutta se jääkaapinkokoinen 'halgill' puuttuu.