Vastaus: oli, mutta kuten jo sanoin ei nimestä sen tarkemmin. Itse olin siinä käsityksessä, että pelaaja olisi ollut P-Amerikasta, mutta näköjään metsään meni. Joukkueen piti tiedottaa tänään/huomenna vahvistuksista (niin kuin kävikin), mutta joukossa piti olla hyökkääjä ja puolustaja (näinhän ei sitten käynytkään).Ainakin osa porukasta täällä tuntuu uskovan että hankinnat olivat nyt tässä ja Banham ei siis tulekaan. Mutta miten mahtaa olla oikeasti. Onko ZOOM:lla tietoa?
Sitten setä ZOOMin inhorealismia:
1.) minä en tunne/tiedä tästä Spilarista mitään muuta kuin viimekausien statistiikan, tätä tuijottamalla ostettiin taas jämäpelaaja (tällä kertaa ulkomailta), eikös yksi aivan vastaavanlainen käynyt Ässissä epäonnistumassa juuri? Eli siis ostettiin, kun joku suositteli jossain ja halvalla sai.
2.) Kuinka monta Slovakian pääsarjan pelaajaa on viimevuosina onnistunut hyvin SM-liigassa? Niin, ei kovin moni, ei varsinkaan tämmöisillä statseilla.
3.) Mitä tämöiset "hankinnat" kertovat: a.) SM-liigasta b.) Bluesin pelaajapolitiikasta? Muistaakseni HPK.ssa kävi pari kautta sitten lähemmäs 60 kaveria "kokeilemassa". Blues on vaihtanut Audin vanhaan Fiattiin.
4.) Haluaisin vakavasti keskustella sen ihmisen kanssa, joka on vastuussa näistä hankinnoista. Tämän uuden sällin on pakko olla joku Mezein ryyppykaveri, jonka on saatu puhuttua Bluesiin loppukaudeksi.Ihanne diili: mitään ei tarvitse osata ja kausikin loppuu varhain, onpahan enemmän aikaa vetää pivoa Bratislavassa keväällä.
5.) Koko tämä kausi (sitä edeltävät tapahtumat talouspuolella)ja sen aikaiset tapahtumat ovat sen luokan vittuilua ja kannattajien väheksyntää, että aika hiljaiseksi vetää.
6.) Minä en tiedä tuleeko vielä 1-15 uutta kaveria, mutta mikäli hankinnat ovat tätä tasoa, niin ei oikeasti hirveästi kiinnostakaan.
7.) Voin jo varmana tietona kertoa, että tästä Spilarista ei tule olemaan vahvistukseksi, ei edes täytemieheksi!
Minut saa aivan vapaasti polttaa roviolla, jos tämä uusi polakkislovakkivaimikälienee onnistuukin, ja johdattaa huikeilla esityksillä Bluesin play-offeihin, mutta en edes äärimmäisintä optimismiakaan käyttämällä en näe tässä hankinnassa pienintäkään järjen hiventä.
ps. Jo pelkästään ajatuksena joku Karalahti nostaa verenpaineeni niin korkealle, että jätän tuommoiset spekulaatiot muille palstaveljilleni