Tietysti maalivahtiasiasta voidaan vääntää vaikka kuinka pitkään. Tarvitaanko uutta yrittäjää vai ei? Oma vaaka kallistuu nykyään sille kannalle ettei sillä ole väliä ketä hankitaan maaliin, vituiksi se menee kuitenkin. Ja menee vituiksi tasan tarkkaan niin kauan kun Sakke heiluu mukana. Eli itse menisin toistaiseksi näillä ja etsisin jostain uuden mv-valmentajan.
Tuossa onkin hyvin kieteytetty.
Maalivahtiin ei mielestäni kannata panostaa niin kauan kun pygmi on puikoissa. Olisiko fiksua hankkiutua eroon kalliilla rahalla Pitkämäestä ja hankkia tilalle "Chiodo" ja lopputulos olisi silti sama, ekat pelit hyvin, sen jälkeen taantumaa, kun valmennus on paskaa. Paitsi että tuossa samassa koko homma on tullut vitun kalliiksi.
Täällä vaaditaan kovaan ääneen ainakin viisi uutta pelaajaa ellei enemmän. Pelaajaostoksillahan ne ottelut voitetaan, onhan se nähty vaikka kuinka monta kertaa. Kyllä peli aukeaa ja ne voitot tulee kun paketti (copyright JHag) on kasassa. Siihen tarvitaan aikaa, ei kauheata läjää pelaajia ja lisää velkaa ensi kaudeksi. Jos rahaa ei ole millä mällätä, niin sitä ei ole. Kiitos Penan tyylin ostella pelaajia (joka oli muuten samantyylinen kuin osalla täällä olevista faneista) niin tässä sitä ollaan.
Olen yhtä mieltä muutaman kirjoittajan kanssa. Tarvitaan yksi pakki, snaipperisentteri ja/tai Lopin korvaaja.
- Walshilla nähdään, tarvitaanko se mihin kenttää, ykköseen vai kolmoseen. Jos kolmoseen, varmasti löydetään helposti joku sarjajyrä. Jos ykköseen, silloin on kusisemmat paikat ja silloin saa Kautonen tehdä palkkansa eteen töitä.
- Snaipperisentteri. Martin Kariya, Tim Stapleton, Ryan Vescen tyylinen pelaaja. Se olisi tarvittava lisä tuohon hyökkäykseen joka olisi mielestäni sen jälkeen riittävä. Missä Josef Straka pelaa?
- Edelleenkin toitotan että "markkuhurmeena" toimisi loistavasti Jyrki Louhi. Se tarvitaanko tuota, eli hoitaisiko Ramstedt Lopin virkaa ennenkuin se hankinta tulee (joka muuten tiedoksi tulee) ja sen jälkeen kun Loppi olisi takaisin, siirrettäisiin pelaaja snaipperiksi laidalle.
Kaksi pelaajaa (ehkä kolme), ei tää nyt niin vaikeata ole. Ja se itse peli toimimaan.
Lyhyesti :
+ Kultanen, K.Pikkarainen, M.Toivonen, V-P Laitinen jne jne.
(- "Lintner", jos Walsh ei riitä jolloin Brennan vittuun)
+ "Straka"
(+ Louhi)