Cemetery Gates
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK
Minä uskon. Asiassa on vain yksi mutta. IFK:ssa kaikki lähtökohtaisesti hyvä näyttäisi helposti muuttuvan paskaksi. Miten on mahdollista, että jengissä on kaudesta toiseen ylimielisen oloisia selkärangattomia velttoperseitä? Stadissako vika, eikö kuitenkin KJ saanut Kärpissä kuria siihen touhuun varsin kiitettävästi? Karalahti oli vuosia jonkin sortin ongelmatapaus joukkueessa, yrittävätkö Hank ja Bono nyt ottaa sitä samaa roolia, kun ei tunnu hommien paiskiminen kiinnostavan? Mistä vitusta IFK:hon löytyisi nöyriä ja kyvykkäitä pelimiehiä?Uskooko joku että Nybondas löytää Hifkiin jonkun pelaajan josta oikeasti olisi jotain hyötyä? Minä en. Mies tuntuu olevan ihan ulkona kuvioista.
En nähnyt eilistä matsia, mutta harvinaisen iso vitutus iski illalla, kun näin matsin lopputuloksen. Samaan aikaan narrit ovat saaneet omassa pelissään, tokassa erässä, kokonaista yhden laukauksen vastustajan maalia kohti ja sekin veto on mennyt sisään. Tuloksena kuudes peräkkäinen voitto, paljolti loistavan veskarin ansiosta. Meillä sitä vastoin tehdään aina se 2-3 maalia, mutta vastaavasti päästetään yleensä ainakin 3. Jos joku veskari on jengiin tulossa, niin hyvä, koska eipä kai toi räpellys pahemmaksikaan voi mennä? Jos joku Ari Ahonen meille tulee, on pieni epäilys olemassa, että kyllähän sekin perkele meillä floppaa, mutta kokeiltavahan se on joka tapauksessa.
Walshista olen valmis luopumaan nanosekunnissa, jos jostain löytyy korvaaja. Pakisto on niin ohut ja flegu, ettei sieltä oikein voi ketään huvikseen ulostaa. Kunhan toi peräpää saataisiin jonkinlaiseen ruotuun, voisi hiukan hengähtää, koska jotenkin vain löytyy luottoa hyökkääjistöön, vielä. Lennun (ja Artun) tilanne hiukan huolettaa, koska jos joku, niin Lennart ansaitsisi tehopisteitä palkinnoksi uurastuksestaan joukkueen eteen. Jotain hajasyöttöpinnoja kertyy silloin tällöin, mutta aivan liian harvoin ja Lennu on kuitenkin totuttu näkemään melkoisen tasokkaana maalipyssynä aiemmin.
I fucking love and hate this team.