Vuorinen taisi itse tienata noin 160 tonttua. Ei tolla liksalla voi perusduunarilta paljoa enempää vaatia.
Lainaukseen liittyen:
Vuorinen saanee palkkaa myös NHL Central Scouttingilta tjsp, joille toimittelee raportteja tms..
Yleisesti:
Ihan naurettavaa ja suorastaan noloa tekstiä tässä ketjussa. Samaan aikaan kun Kurria kehutaan hyvän jengin rakentamisesta, kun ollaan lännen ykkösiä, niin täällä dissataan, miten Vuorinen on kasannut meille ihan paskan jengin, ihan väärällä kulurakenteella. (Ja kritisoidaan mukatietävästi, vajavaisilla tiedoilla). Eiköhän se Kurri ole niistä soppareista vastuussa. Nyt näyttää aika hyvältä meno, en ymmärrä tätä negatiivisuutta. Vai onko täällä taas jotain jullien agentteja tekeytyneenä Jokerifaneiksi?
Kurria kehutaan hyvistä löydöistä ja Vuorista haukutaan jos joku floppaa. Really?
Jengiä vituttaa Lehtos-case ja ahdistaa, ettei jengiä ole vieläkään vahvistettu. Mä oon päässyt toistaiseksi yli turkulaisen jämäpakin menemisistä, mutta kyllä mäkin alan käymään malttamattomaksi, että meinaako ne nyt hankkia jonkun pelaajan tänne. Veroraja meni ja siirtoraja tulee joulukuussa...