Jos kerta valmentaja vaihtuu neljän kauden yrityksen jälkeen, niin miksei tämä "urheilutoimenjohtaja"/"pelaajakoordinaattori" kontakteineen vaihdu edes kahdeksan kauden yrityksen jälkeen?
Juuri näin. Tuuletusta tähänkin rooliin.
Jos kerta valmentaja vaihtuu neljän kauden yrityksen jälkeen, niin miksei tämä "urheilutoimenjohtaja"/"pelaajakoordinaattori" kontakteineen vaihdu edes kahdeksan kauden yrityksen jälkeen?
Tässä hiljan juuri mietin, että jos kävisi niin, että Vuorinen pääsisi jotenkin unelmiensa syrjään kiinni (eikös tuo ulkomaille GMksi halunnut?) tai muusta syystä poistuisi organisaation leivistä, niin kuka olisi sopiva tilalle ja/tai millä tavalla jatkettaisiin. Suomessa yleensä GM on pyörittänyt nämä hommat, mutta mun on vaikea nähdä, että Kurri itse hyppäisi tähän väkevämmin puikkoihin. Miten siis kävisi, hoidettaisiinko tähän uusi mies tilalle (Kuka? Itselleni ei nimiä tule juuri mieleen, joku pelaaja-agentti?) vai siirtyisikö Kurri itse taustalle ja palkkaisi perinteiseen malliin GM:n hoitamaan tämän tontin?
Ei tuossa itselle tule oikeastaan mieleen kuin yksi nimi ja sekin on varmaan aika vaikeasti irrotettavissa eli Lukosta Kalle Sahlstedt. Tehnyt todella kovaa jälkeä mm. Pohjois-Amerikan hankintojen suhteen ja pystynyt sieltä kaivamaan näitä nimiä kuten Danforth, Audette jne. Euroopasta myös hienot haut Klok sekä Press. Omaa myös silmää nuoremmille lupauksille kuten Lehtinen, Saarijärvi, Saarela, Mattila eikä pelkää hankkia myös kehittyviä pelaajia organisaatioon.
Tässä hiljan juuri mietin, että jos kävisi niin, että Vuorinen pääsisi jotenkin unelmiensa syrjään kiinni (eikös tuo ulkomaille GMksi halunnut?) tai muusta syystä poistuisi organisaation leivistä, niin kuka olisi sopiva tilalle ja/tai millä tavalla jatkettaisiin. Suomessa yleensä GM on pyörittänyt nämä hommat, mutta mun on vaikea nähdä, että Kurri itse hyppäisi tähän väkevämmin puikkoihin. Miten siis kävisi, hoidettaisiinko tähän uusi mies tilalle (Kuka? Itselleni ei nimiä tule juuri mieleen, joku pelaaja-agentti?) vai siirtyisikö Kurri itse taustalle ja palkkaisi perinteiseen malliin GM:n hoitamaan tämän tontin?
Ja tästä nousi pärinä kun aihetta kritisoin koskien Grantin kalleutta. Muutenkin kun katsoo tota @Clubittaja listaa niin kysymys: joko Vuorinen lähti menemään?Hyvät naiset ja herrat. Alex Grantin vuositulot 420k€. Hyvä Yanne.
Jäätävä toi Pihlströmin liksa.. Millä perusteella tuokin on helvetti tehty?
Tästä olen toistuvasti puhunut. Palkkarakenne pitäisi räjäyttää ja laittaa kärkeä terävämmäksi. Perään on tullut selityksiä asian vaikeudesta jne.Muistetaanpa vielä sekin, että muutama kausi sitten herrat M. Niemi, Pihlström ja Anttila vetivät yhteensä tosiaan miljoonan verran ansiotuloja.
Jokereilla on ollut kulurakenne oikeastaan lähes koko KHL-ajan pielessä, kun näitä alakenttien työhevosiakin hankitaan 300k liksoilla. Joukkueen rungon pitäisi muodostua 100k-200k tienaavista sotureista, jonka päälle sitten mottipäisillä summilla ykkössentteri, ykkösveska, puolustuksen kiekollinen liideri ja pari armoitettua maalinsylkijää. Tämä tietysti vaatisi toimistolta ammattitaitoa ja työtä sen sijaan, että annettaisiin aina näille EHT-konkareille vähintään se 300k:n lappu kouraan.
Kurri 517k (tämä toki ei mene sopimusten teon piikkiin, mutta sivuhuomiona, että kyllähän tuolla rahalla kelpaa laivaa vetää).
Ei koske ulkomaalaisia. Urheilijarahasto on suomalaisille.Noissa liksoissa kannattaa muistaa, kuten MTV:n jutussa mainittiin, rahastointimahdollisuus. Esimerkiksi Grantin liksa voi siis oikeasti olla 520 000 euroa.
Miksi Vuorista dissataan lappujen arvosta jos Kurri tekee sopimukset?
Ei koske ulkomaalaisia. Urheilijarahasto on suomalaisille.
Voin olla (taas) väärässä, mutta näin muistan lukeneeni. Koitan kaivaa tuota tietoa illemmalla jos muistan.Ai, millä perusteella näin?