Kuka toi toinen äijä on Pangin kanssa? Hölisee mitä sattuu.
Onko tämä Bob Perno ylipäätänsä Richardsin agentti? HFBoardsilla väittävät, että Pat Morris on Richardsin agentti, eikä suinkaan Perno.Jos edes Richardsin agentin puheisiin ei voinut luottaa, niin tuskinpa sitten tähänkään. :)
Halvalla lähtisi Roli, mutta kaipa tuohon pitäisi tyytyä.Sharks, Devils and Hurricanes have expressed an interest in Edmonton goalie Dwayne Roloson
Tämä poimittu tuolta FourthPeriodista.
Olisikohan Sharks vaihtamassa Marleauta Rolosoniin?
Huhuilua et Salvador Jerseyhin.
Bryce Salvador ---> Devils
Cam Janssens----> Blues
Pitäisiköhän minunkin siirtyä tietokone-aikaan ja päivittää omaa nettiyhteyttäni "vähän" nopeampaan, kun tuo Tradecentrekin näykyy vain pätkien
Huh huh, eipä sitten paljoa halvemmalla voinut Salvador lähteä. Eipä kyllä tajua kauppaa Bluesin kannalta.
Nyt on sitten melkoisesti pakkeja Devilsissä. Viime pelissä tais Rachunek ja Vishnevski olla jo viltissä, nyt yksi lisää vilttiin ellei treidejä sitten tule lisää.
Sanokaas nyt kuinka tuo saadaan VLC:llä toimimaan. Suoraan tuota linkkiä painamalla se ei ainakaan mulla toimi, sillä silloin avautuu vain Mozillaan uusi tyhjä välilehti.
Väännetään vielä rautalankaa.
sop://broker.sopcast.com:3912/22668
127.0.0.1:8902
Nämä kaksi osoitetta täytyisi lykätä johonkin VLC:n "Open Network Stream"-painikkeesta avautuvassa ikkunassa, jotta saisi tuon TSN:n streamin näkyviin. Mutta minne ne laitan? Olen koittanut noita nyt vähän joka paikkaan ja aina ohjelma vittuilee.
Janssen kuulostaa hauskalta jätkältä ja on kaiken lisäksi innoissaan siirrostaan kotikaupunkiinsa. Näin sen pitääkin mennä!
Janssen kuulostaa hauskalta jätkältä ja on kaiken lisäksi innoissaan siirrostaan kotikaupunkiinsa. Näin sen pitääkin mennä!
Mulla on tosiaan niin hidas netti että kuva pätkii koko ajan... onneksi tärkein, eli ääni kuitenkin kuuluu suht. moitteettomasti :)Mulla on muistaakseni 1M ja samaan aikaan rullaa mesenger, muuta nettiselailua ja loistavasti pelaa. Eli tuo Peter Pocklingtonin linkki osoiteriviin ja MediaPlayer näyttää.
Ihan käsittämätön treidi tuo Janssen <-> Salvador. Siis minkä helvetin takia playoff-paikasta taisteleva joukkue vaihtaa vankan peruspakin puhtaaseen tappelijaan?? Ei ymmärrä..
Mulla on tosiaan niin hidas netti että kuva pätkii koko ajan... onneksi tärkein, eli ääni kuitenkin kuuluu suht. moitteettomasti :)
Devils tästä hyötyy ilman muuta enemmän. Janssen on kuitenkin kotikaupungissaan varmasti omalla tavallaan arvokas lisä. Tuo valtavasti rytinää kaukaloon ja yleisö tykkää.
Aika jäätävää muuten tuo Jokisen aliarvostus Kanadalaisissa medioissa, TSN mukaan lukien.