Todennäköisesti Aran toiveissa ja sopimus katkolla: Henri HeinoMielenkiintoista on katsoa toisiko Ara Pelsuista mukanaan jonkun?
Todennäköisesti Aran toiveissa ja sopimus katkolla: Henri Heino
edit: Alun perin näemmä luin lainauksen väärin, mutta sanotaan nyt vielä se, että rahaa ensi kaudella tuskin liikaa on. Siinä mielessä ykkössentteriksikään ei voi odottaa mitään miljoonamiestä.Ykköskenttään kovan tason peliä tekevä sentteri, kakkoseen tyyliin Immonen (Saipa)/Lehterä/Bishai (täydessä kunnossa).
Toisaalta tuskin rahaa mihinkään esapirnekseen on, joten siinä mielessä Immonen voisi olla katsomisen arvoinen kortti.
Joku Lehterä olisi lottovoitto, mutta sopimus jatkuu vielä ensi kauden, ja sen jälkeen NHL vie. Kova ratkaisu oli lähteä pois, mutta ehkä oman uran kannalta se oli parasta. Toivottavasti Pulkkista, Maneliusta yms. ei sössitä muualle, vaan jotain oltaisiin opittu.
Pelicansilla on melkoisia helmiä ilman jatkosopimusta ensi kaudeksi:
26 Jan Latvala (p) 36 v FIN 178 cm / 80 kg / L 2009
61 Henri Heino (kh) 22 v FIN 180 cm / 85 kg / L 2009
94 Toni Koivunen (kh) 37 v FIN 180 cm / 86 kg / L 2009
Siinä saataisiin luotettava paluumuuttaja pakiston liideriksi, liigan ehkä paras puolustava sentteri ja kakkosketjuun kokenut sentteri. Nämä kaikki Aravirran mukana meille, niin täytyy olla enemmän kuin tyytyväinen.
Mä en näe käyttöä kenellekkään. Latvala oli aivan lapanen viime visiitillään ja on ensikaudella entistä vanhempi (ja hitaampi) sitäpaitsi meillähän häärii The kokemus muutenkin jo takalinjoilla. Sama pätee Koivuseen. Heino on ihan ok omassa roolissaan, mutta meillä on Hauhtosessa parempi painos.
Komppaan jatkosopparikentällisiäni lisättynä toivotulla Ridan jatkolla, näkisin mielelläni jotain luokkaa:
1. Rita - Pirnes/Lehterä/"Metro" - Tenute
2. Saarinen - "nuorempi Immonen" - T. Pulkkinen/Lahti (Teemun otteiden mukaan)
3. Valtonen - Hauhtonen - Lind/Lahti
4. Mäki - JP Helenius - Vauhkonen/Lind
Pakisto:
Kauppinen/"Kanukki liideripakki" - AJ
Koivisto/"Kanukki liideripakki" - Kalteva
T. Eronen - Manelius/Ölander
Enemmän mua huolettaa huhut Teemu Pulkkisen lähdöstä, villeimmissä huhuissa miestä viedään tällä hetkellä julleihin.
Enemmän mua huolettaa huhut Teemu Pulkkisen lähdöstä, villeimmissä huhuissa miestä viedään tällä hetkellä julleihin.
Pulkkisesta sen verran, että itsekin olen kuullut, että Teemu on tyytymätön siihen, ettei saanut ennen loukkaantumista näytönpaikkoja tarpeeksi. Lisäksi sopimus on Jokereiden kanssa on surkea. Lyhyesti sanottuna rahaa ei tule jos ei pelaa edustuksen kanssa. A-junnuissa pelatessa jotain karkkirahoja tilille tulee, mutta ei enempää. Lisää painetta tilanteeseen lisää se, että muista pääkaupunkiseudun liigaseuroista on ilmeisesti soiteltu. Jos Masa ei sorvaa kunnon sopimusta, niin heikosti voi käydä.
Jos Masa ei sorvaa kunnon sopimusta, niin heikosti voi käydä.
Etkös jo aiemmin todennut että määrättyjen joukkueiden edustajien epätoivoisiin yrityksiin ei pidä tarttua. Eiköhän se aiemmin valitsemasi linja pidä tässäkin yhteydessä eli et.Hmmm... olenkohan mä kännissä :)
Enemmän mua huolettaa huhut Teemu Pulkkisen lähdöstä, villeimmissä huhuissa miestä viedään tällä hetkellä julleihin. Onko palstan tietäjillä jotain tuoreempaa päivitystä asiaan?
Vaikka ei nyt aivan mitään sinäänsä paljastakaan, niin kertoo ainakin jotain nykyjunioreiden ajattelumaailmasta koskien seurauskollisuutta (tuota ah niin katoavaa luonnonvaraa)...
Noinhan se valitettavasti on. Ja tuon ikästä on varmasti aika helppo "viedä" erillaisilla lupauksilla. Ei oo poijjaat mitään viuhkoloita.
Pulkkinen-Granlund-Wärn ois aika mielenkiintoinen vitja kyllä.