Pelaajahankinnat kauden 2011-12 aikana

  • 485 458
  • 1 220

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Olen kahlannut näitä siirtohuhuketjuja lävitse, enkä vieläkään ymmärrä, mistä tuo aivan hurja Rafalski-huhu sai alkunsa. Tuosta "Järventien paitaan ei tarvitse vaihtaa kuin nimi"-heitostako? Entä Marek Z-huhu? Niin hienoa kuin jomman kumman tulo olisikin, ei näistä kumpikaan oikeasti voi perustua millekään todellisuuspohjalle. Ja silti, yöunet on vähillä ja jännittää, odottaa ja toivoo ihmettä, että josko sittenkin :-) Voi kun osaisi olla hieman realistisempi...

Kai tämä huhu on lähtenyt siitä liikkeelle kun nimimerkit Iris ja Vaakunanaama ovat tässä vuoronperään vihjailleet Rafalskin paluusta, jos ei nyt aivan suoraan, niin ainakin erittäin läpinäkyvästi. Nyt olisikin paikallaan, että jompikumpi näistä vihjailijoista astuisi esiin ja paljastaisi huhunsa lähteen, eikö niin? ;) Siitä ei ole epäilystäkään, etteikö jokainen IFK-fani kusisi hunaajaa mikäli Rafu tekisi comebackin, mutta totta puhuen tuntuu kyllä täysin uskomattomalta skenaariolta toteutuakseen.

E: Ja tuo Z-homma tosiaan lähti vain siitä kun porukka arvuutteli nimiä mahdollisista huippuluokan paluumuuttajista.
 

R.P.M. 12 000

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Loundgessa käyty! Eikä mitään näkynyt...

Joku yksinäinen mies siellä istui, yritin katsella josko olisi ollut Q, mutta kun en tunne tarkemmin, meni tuijottamiseksi ja äijä alkoi pälyillä jo ympärilleen. Munkin oli pakko siitä sitten lähteä. Kovasti oli vaan valppaan ja ketterän näköinen kaveri, selvästä ylipainostaan huolimatta.
 

Cover

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rikollislauma
Tässä alkaa oikeasti jo vintti sekoamaan tämän soutamisen ja huopaamisen takia.

Mikä idea on laittaa huhuja liikkeelle, jos ei pysty edes hieman valottamaan huhun alkuperää? Nyt tilanne on se, että nimiä putoilee joka puolelta eikä kukaan tiedä mihin uskoa...

Tulisi nyt nopeasti se tieto,oli tulija sitten kuka tahansa, sillä alkaa olemaan oikeasti hermoja raastavaa tämä epätietoisuus asian suhteen. Sopimus voitaisiin mielestäni julkaista vaikka jo hyvissä ajoin ennen pelaajan liittymistä pelaavaan vahvuuteen, sillä se varmasti parantaisi kannattajien mielialaa ja loppuisi turhanpäiväinen nimien pyörittely, sillä mulla ei ole ainakaan pienintäkään aavistusta, että kuka sieltä tulee...
Luotan meidän Tomppaan erittäin vahvasti ja uskon, että hän pystyy markkinoilta sopivan puolustajan kalastelemaan(silti pelottaa Niinimaa).

Kaikki spekulaatiothan ovat toki tervetulleita, mutta olisi erittäin mukavaa jos ne perustuisivat johonkin järjelliseen lähteeseen tai seikkaan, joka puoltaisi pelaajan tuloa punaisiin.


Pahoitteluni nimen tiputtamisesta julkisuuteen, viimekerralla, kun julkaisin Ville Peltosen ja Kari Jalosen sopparin ja viimeisimpänä Jarkko Ruudun jokeri-sopparin, tuli paskaa niskaa, kun ei ollut antaa lähdettä. Jatkossa voin odottaa siihen asti, kun soppari julkaistaan virallisesti, eipähän tarvitse todistella kuka henkilö minulle nimen on kertonut. huhhuh..
 

COLHC1980

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Deutscher Fußball-Bund, NP #3
Voidaanko nyt jo julkistaa se aivan varmasti saapuva puolustaja. Tässä ei kohta hermo kestä enää kellään. Ja selviöhän lienee, että EI Annea meille. Kiitos.

Lopeta odottaminen,ettei käy penan aikaiset.Huhut kun eivät sitä odotettua kädellistä pakkia ole tuomassa. Toivottavasti jää huhu-asteelle ja liukas kädellinen tulee IN.

Edit:
Eihän kukaan ala täällä kertomaan keneltä jonkin asian kuulee.Ihan älytöntä "vaatia" sellaista.
 
Viimeksi muokattu:

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Ei kannata käydä fanisaitin keskustelupalstalla, jos ei jaksa kestää spekulaatioita! Ennen HIFK vuosi kuin seula, nyt on hankalampi saada infoja ja suurin osa omista jutuistani perustuu siihen, mitä olen kuullut pelaajilta / agenteilta. Nyballa on oma tiedotuslinjansa ja kunnioitan sitä, isoja kaloja on tullut. No, lätkäbisnes on pieni ala ja tietyt jutut kuuluvat yli seurarajojen. Loundgessa on nähty kiekollinen pakki. Hän oli 199cm / 210 kg ja pelaa maila molemmissa käsissään. Uskoisin, että oli meidän mies.

Sinner: Vieläkö sulla on KESKEN se homma Annelin kanssa? Halusiko se lisää?
 

Cover

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rikollislauma
En varsinaisesti viitannut sinuun, pahoitteluni jos tulkitsit asian niin!
Peltosen,Jalosen ja Ruudun sopimukset menevät minusta hieman eri kategoriaan jo ihan uskottavuudenkin osalta, kuin se, että jos nimimerkit tulevat ilmoittelemaan että esimerkiksi Rafalski on tulossa, eikä heillä ole tarjota ollenkaan perusteita väitteilleen.

EDIT. mä luulen että meille tulee Shea Weber, tiedän vaan.

Heh, joo. Ainut mitä minä olen omilta lähteiltäni kuullut on tämä Mark Popovic, joka kelpaisi ainakin minulle hyvin.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Kaipa toi Popovic olisi nyt sitten ihan kelpo tapaus, jos on tulossa, mikäli miekkosen kuvausta on uskominen: "Popovic reads the game very well. Always well placed in his own zone, he can play the powerplays and is also very good defensively skilled. He has got a powerful and precise shot from the blue line."

Tuo siis Eliteprospectsin sivuilta.
 

Flip#51

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Uransa käsittääkseni osin polven vaivojen takia lopettanut pian nelikymppinen jenkkikö tulisi Helsinkiin jatkamaan uraansa rakkaudesta seuraan, jossa on pelannut muutaman kauden yli 10 vuotta sitten? Ja toinen vaihtoehto vajaata 25 minuuttia änärissä tahkoava, jenginsä tärkein pakki samasta syystä? Kyllä on IFK:lla imua.

Se, että joku on heittänyt lisää vettä myllyyn sanomalla uuden pakin olevan "Pesostakin kovempi" tms., ei tarkoita sitä, että sieltä kuitenkaan tulisi mitään NHL:n ykköspakkiparin ukkoa. Pesosen KHL-tehot ovat hyvät, mutta on täällä joku Pirneskin käynyt floppaamassa heitettyään ensin piste/peli itänaapurissa, ja Pesonen on kuitenkin vielä suht kaukana noista tehoista. Toki näytöt ovat kovat viimeiseltä SM-liigakaudelta ja AHL:sta (ja voittaminen tuttua), mutta "kovat tehot joskus jossain" eivät ole mikään tae nykykunnosta. Tämän luulisi olevan itsestäänselvyys Helsingin jengien kannattajille.

Kun omalla jengillä kulkee ja huhurintamallakin on melko rauhallista, jaksaa keskittyä välillä naapurinkin tekemisiin. Takuulla teille joku pakki roudataan, mutta peräänkuuluttaisin jonkinnäköistä realismia. Sitä voisi edustaa hyvinkin tuo täällä mainittu Popovic, jonka tilanteesta en tosin tiedä mitään. Viime vuodet Sveitsin liigaa, KHL:ää ja AHL:n sekä NHL:n väliä seilannut pakki ei liene mikään mahdottomuus SM-liigaan. Mukiinmeneviä tehoja ainakin iskenyt. Mitä tehnyt kesän ja alkukauden?
 

Caney

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Philadelphia Flyers, Liverpool FC
8 §
Huhuja käsiteltäessä on syytä tehdä selväksi onko kyse omista arvailuista ja toiveista vai todellisista tiedoista. Kirjoita huhuja koskevat viestit niille varattuihin ketjuihin.
- Jatkoajan keskustelupalstan säännöistä napsittu.
Ollaanko tätä noudatettu? ''On syytä tehdä selväksi onko kyse omista arvailuista ja toiveista vai todellisista tiedoista.'' Tätä ei olla mielestäni ilmaistu missään esim. Iriksen ''numero 77''-viestissä. Eihän tuosta tiedä, onko kyseessä typerä viesti, missä kiusataan ja toivotaan Brian Rafalskia/100x parempaa puolustajaa kuin Jere Karalahti HIFKhon. Mitään oikeita lähteitä ei olla missään huhuviesteissä kerrottu, joten nuo voidaan tulkita omiksi toiveiksi. Kumma kun voidaan kertoa pelaajan numero ja se, että kyseessä on 100 kertaa parempi puolustaja kuin Salmela/Karalahti, mutta ei pelaajan nimeä tai mitään muuta.

En usko, että sieltä tulee Zidlickyä, koska miehen rooli (ja palkka) Wildissä on niin suuri joukkueeseen nähden, että Marekia ei HIFKssa nähdä ainakaan +kahteen vuoteen. Rafalskia on vaikea uskoa, mutta helpompaahan se on, kuin Zidlickyn tuloon uskominen. Niin kuin ollaan puhuttu, jos sieltä tulee joku ''vallin'' ja ollaan niin huhuiltu Rafalskia, Murphyä, Salmelaa, Karalahtea, Zidlickyä ja Niinimaata, niin jotkut kirjoittajat voivat jättää kirjoittamisen muille, jos mitään lisäsisältöä näihin juttuihin ei sieltä tule.

Aika helvetin kova kaappaus saa olla kyseessä;
- ensinäkin että huhuiltu puolustaja on 100 x parempi kuin Jere
- tämä mies on vieläkin vapaana
- tai jos sopimus onnistutaan ostamaan ulos jostain muusta seurasta
ja onnistutaan vielä tekemään tälle ''huippupakille'' hänen mieleinen
sopimus niin aika kovaa duunia Nybari on saanut tehdä

Silti odotan ''lassekorhosta'' näiden hypetyksien jälkeen...
 

Sinner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin I.F.K (Rikollislauma) , NP#10 DEFC#16
Sinner: Vieläkö sulla on KESKEN se homma Annelin kanssa? Halusiko se lisää?

Ei laakasta ku naatitaan.

Tuolle Flipille voisin sanoa, että kukaan täällä ei usko Marek Zidlickyn tulevan HIFK:hon. Lähinnä joku sen kaiketi laittoi, kun kriteerit oli "100x parempi kuin Karalahti tai Salmela". Aika puupää saa olla myös uskoakseen Rafalskin tuloon. Silti minussakin elää jossain sellainen pienen pieni lapsen toive, että mitähän jos se sittenkin jotenkin voisi olla mahdollista... Tuskin on.
 

Tiedote

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No nyt tultiin takaisin sitten maanpinnalle, kun Mark Popovicia pyörii huhuissa.

Popovic NHL-ura: 81o 2+5= 7 PPG 0.09
Rafalski NHL-ura: 833o 79+436=515 PPG 0.62

Mutta ei anneta asian häiritä! Tervetuloa vaan jos on tullakseen!
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Eikös tää lähtenyt siitä, että joku sanoi uuden pakin olevan kovempi hankinta kuin Pesonen?

Toihan on tietysti lähtenyt siitä, että joku on kuittaillut Janne Pesosen helposta kaatuilusta, notta "no on se uusi tulija nyt ainakin KOVEMPI kuin Pesonen". Joku mystiikan asiantuntija ja salapoliisien kurko siinä sivussa on sitten kuullut tämän ja tullut kertomaan Pesosta kovemmasta hankinnasta.

Lyön tästä vaikka vetoa.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Poks!

Mun on nyt kyllä pakko kertoa, että hyvin luotettavilta tahoilta saamieni tuoreiden tietojen mukaan Rafalski / HIFK -härdelli on tyylipuhdas ankka. Ei todellakaan ole tulossa.
 

Masculine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mun on nyt kyllä pakko kertoa, että hyvin luotettavilta tahoilta saamieni tuoreiden tietojen mukaan Rafalski / HIFK -härdelli on tyylipuhdas ankka. Ei todellakaan ole tulossa.

Eiköhän tuo Mark Popovic ole huomattasvasti lähempänä teitä, eikä siinäkään pelaajassa ole mitään vikaa. MP olisi liigaan erittäin kova kiekollinen pakki, jota on käsittääkseni koitettu jo vuosia houkutella eri liigajengeihin tuloksetta. Tämä hankinta tosin tarkoittaa ettei parilta nimimerkiltä paljoa taida viestejä enää tulla yleisen häpeän johdosta.
 

Tpip

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, L'equip blaugrana, La Albiceleste, Raiders
Loundgessa on nähty kiekollinen pakki. Hän oli 199cm / 210 kg ja pelaa maila molemmissa käsissään. Uskoisin, että oli meidän mies.

Tähän kun yhdistää vihjailut paluun tekevästä "Pesostakin KOVEMMASTA" hankinnasta, niin jäljelle jää vain yksi vaihtoehto. Well come back Mr. Ustrnul!
 

Renegade

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Diego Padres
Mun on nyt kyllä pakko kertoa, että hyvin luotettavilta tahoilta saamieni tuoreiden tietojen mukaan Rafalski / HIFK -härdelli on tyylipuhdas ankka. Ei todellakaan ole tulossa.

Oikeassa ovat lähteesi.
 

Lipes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mun on nyt kyllä pakko kertoa, että hyvin luotettavilta tahoilta saamieni tuoreiden tietojen mukaan Rafalski / HIFK -härdelli on tyylipuhdas ankka. Ei todellakaan ole tulossa.

Mutta onkohan Bryan McCabe myöskin ankka? :)
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Mutta onkohan Bryan McCabe myöskin ankka? :)
Uskomattomaksi hassuteluksi tämä ketju on mennyt. Vai onko McCabe Villen hyviä frendejä, ja sen takia haluaa päättää uransa IFKssa?

Eiköhän sieltä joku tule. Majesky tyyppistä pakkia emme tarvitse vaan kiekollisen ja hyvin peliä avaavan.
 

redcat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, SAFC, Denver Broncos, LA Kings, TB Rays
... mitä minä olen omilta lähteiltäni kuullut on tämä Mark Popovic, joka kelpaisi ainakin minulle hyvin.

Pelaajan nimi on suorastaan sopiva, jotta sen voisi muokata. Tsekkiläistettynä hän olisi tietenkin Marek Velkopopovic. :-)
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Oikeassa ovat lähteesi.

Olisikin varsin ihmeellistä, jos juuri he olisivat väärässä. Pyysivät ilmoittamaan, että Crosbykin hakee potkua uralleen HIFK:sta.

McCabe ja Popovic eivät ole ankkoja, hehän ovat jääkiekkoilijoita ja kyllä pelaajan nimen pitää olla ennemmin jotain muuta kuin Mc-alkuinen. Hänethän sotkettaisiin McVävyyn. Popovic on vähän turhan helppo nimi kuitenkin, joten toivoisin vähän vielä lisäscouttausta. Kyllä sieltä löytyy enemmän konsonantteja ja varmaan joku koirakin?
 

Jan_Peter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Chicago blackhawks
Mun on nyt kyllä pakko kertoa, että hyvin luotettavilta tahoilta saamieni tuoreiden tietojen mukaan Rafalski / HIFK -härdelli on tyylipuhdas ankka. Ei todellakaan ole tulossa.

Eihän tohon nyt ketään täysjärkinen uskonutkaan, mutta nimenomaan tämä ketju on niin hyvä paikka mielen manipulaatioon kun pystyy nimeä ilmaan heittämättä tavallaan aktivoimaan tämän ketjun täysin aktiiviseksi vaikka todennäköisesti puolustaja olisi tulossa kuun lopussa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös