Pelaajahankinnat kauden 2011-12 aikana

  • 485 958
  • 1 220

scholl

Jäsen
Taidan pettyä, jos hankittava puolustaja on huonompi kuin Rafalski, Murphy tai Zidlicky.

Tuossahan se ongelma juuri on. Voi tulla vaikka kuinka hyvä pelaaja, mutta kaikki pettyvät siinä tapauksessa kuitenkin, kun ensin on nostettu odotukset kattoon.

Samaan tapaan voisi sanoa, että Sakicin mailat on ehkä taas nähty Espoossa, joten Bluesin yleisömääräongelmat on ratkottu.
 

jokerileijona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Leijonat, Anaheim, Real Madrid
Jep

Hyvä, ja tärkeä kommentti. Meillä on aikaa odottaa miehen kuntouttavan itsensä yhtä kovaan tikkiin kuin SuperJokeri-Jakke ;)

Ajattelin vaan sanoa, että miestä ei voi edes tämänhetkisen pelikuntonsa puolesta verrata Ruutuun, eikä mitenkään muutenkaan. Ruutu on aivan eri luokkaa kuin joku Rajamäki.. Balsamia haavoihin, kun ette Ruutua saaneet :)
 

Sabaton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Stars, Spurs, Werder Bremen, Real Madrid
Heitetään ilmoille yksi epätodennäköinen nimi: Daniel Fernholm. Viime keväänä Ruotsin MM-kisaryhmässä mukana ollut puolustaja, joka sai ilmeisesti kenkää alkukauden seurastaan Atlant Mytishchistä. En pidä mitenkään todennäköisenä hänen tuloaan Suomeen, mutta pitäähän sitä nyt lisää nimiä saada mukaan spekulaatioihin!
 

TheJackal

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ilman Ville Peltosta ja Tobias Salmelaista
Ajattelin vaan sanoa, että miestä ei voi edes tämänhetkisen pelikuntonsa puolesta verrata Ruutuun, eikä mitenkään muutenkaan.

Ai helvetti, sähän taidat olla Jatkoajan oma P.Sihvonen kun olet noin HYVIN perillä asioista! Tämän saman asian olisi varmaan voinut mun 2½v vanha poikaki jo sanoa. Ihanko oikeesti ei voi Rajamäkeä joka ollut 1½ vuotta pelaamatta verrata J.Ruutuun joka pelasi viime kaudella nahilassa? Siis ei ois uskonut. :P

Ja mitä tulee tuohon "ette saanu J.Ruutua" kommentiin tulee niin eipä paina enää paljoa kun divariseurastamme Kärpistä tuntuu olevan tunkua tänne. :)
 

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ajattelin vaan sanoa, että miestä ei voi edes tämänhetkisen pelikuntonsa puolesta verrata Ruutuun, eikä mitenkään muutenkaan. Ruutu on aivan eri luokkaa kuin joku Rajamäki.. Balsamia haavoihin, kun ette Ruutua saaneet :)

Menee ohi aiheesta, mutta viitsisitkö millään vaihtaa nimimerkkiäsi ja poistaa ainakin Jokerit sekä nimimerkistäsi ja suosikkijoukkueestasi? Hävettää seurata näitä kirjoituksiasi tällä palstalla ja pilaat sen vähäisenkin maineen mitä Jokereiden kannattajilla on olemassa. Joku skeidaleijona voisi sopia vaikka nimimerkiksi?

Mitä näihin huhuihin Rafalskin tulemisesta tulee, niin saahan sitä uskoa vaikka jeesukseenkin, mutta ei se silti sitä todeksi tee. Mielenkiinnolla odotan mitä sieltä tulee. Hypetys ainakin tällä palstalla saatiin nostettua taas huippuunsa ja jos sieltä tuleekin Niinimaa niin odotan mielenkiinnolla Iriksen kommentteja asiasta.
 

Sinner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin I.F.K (Rikollislauma) , NP#10 DEFC#16
Hypetys ainakin tällä palstalla saatiin nostettua taas huippuunsa ja jos sieltä tuleekin Niinimaa niin odotan mielenkiinnolla Iriksen kommentteja asiasta.

No onhan tuo Niinimaa nyt sata kertaa todennäköisempi vaihtoehto. Rafalskin tulon mahdollisuus lienee alle promillen luokkaa jos sitäkään. "Meillä olisi sulle Brian nyt kaksio Tölikasta, kolme ja puolsataa tonttua ja behold; työsuhde MERSU!! Mitä sanot? - DEAL!! Lennän Suomeen omalla Lear Jetilläni ja olen treeneissä heti aamusta.

Mua hieman ihmetyttää tuo Niinimaan totaali dissaus. Johtuneeko siitä, että miehestä on väännetty niin paljon vitsiä erilaisina kuvina ynms tuolla NHL keskustelusaiteilla? Olisihan (terve) Janne Niinimaa nyt herranjeesus vahvistus tähän liigaan, vaikkei herätäkään suuria tunteita meikäläisessäkään.
 

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Mua hieman ihmetyttää tuo Niinimaan totaali dissaus. Johtuneeko siitä, että miehestä on väännetty niin paljon vitsiä erilaisina kuvina ynms tuolla NHL keskustelusaiteilla? Olisihan (terve) Janne Niinimaa nyt herranjeesus vahvistus tähän liigaan, vaikkei herätäkään suuria tunteita meikäläisessäkään.

No itsellä ei erityisesti ole Jannea mitään vastaan, mutta vähän sellaisen oululaisen tissiposken maineen se on itselleen luonut. Toisekseen kaverilla on ikää 36 vuotta ja loukkaantumiset vaivaavat, joten ei tuota nyt ihan huippuhankinnaksi voi sanoa. Toki kunnossa ollessaan hyvä pakki. Ja en tiedä kuinka hyvin Janne sopii Matikaisen taistelukiekkoon.

Ja tosiaan melkein pelikunnossa...heh.
 

scholl

Jäsen
Mua hieman ihmetyttää tuo Niinimaan totaali dissaus.

Itse en totaalisesti dissaa, koska pelasi NHL:ssäkin ihan hyvän uran, mutta onhan hänellä vähän liian Jokerit-imago. Toki siitä Jokerit-ajasta on jo muutama vuosi, mutta silti on vähän sama fiilis henkilötyyppinä, jos Waltteri Immonen liittyisi joukkueeseen. Lisäksi se Niinimaan hevin kuuntelu ei ole hyvä juttu.
 

Sinner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin I.F.K (Rikollislauma) , NP#10 DEFC#16
No itsellä ei erityisesti ole Jannea mitään vastaan, mutta vähän sellaisen oululaisen tissiposken maineen se on itselleen luonut.

Toki näin, mutta persoona ja pelilliset avut pitäisi pystyä erottamaan toisistaan. Se on tosin erittäin vaikeata näin kannattajan näkövinkkelistä. Myös minulla on monia inhokkeja joita en haluaisi koskaan nähdä HIFK:ssa, vaikka pelilliset avut riittäisivätkin.

Eiköhän tämäkin spekulaatio voida kuitenkin unohtaa Niinimaan osalta. Odotellaan jos se joulupukki sittenkin olisi olemassa jossain Korvatunturin kätköissä.
 

Jan_Peter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Chicago blackhawks
Koko juttu ainakin jatkoajan osalta rupeaa haiskahtamaan aika vahvasti parin nimimerkin trollaukselta. Jotain pakkia sieltä kyllä on tulossa verorajan tienoilla, tuskin mitään Rafalskia sentään.

Tätä mietin itse myös kun epäsuorissa vihjailuissa on Rafalskia,Sweattia ynnä muita, pitäs keksiä joku helvetinmoinen perustelu jo itselleen MIKSI esimerkiksi Rafalski haluaisi tulla Suomeen ja IFK:hon pelaamaan lopettamisen jälkeen?
Siellä saattaa olla puolustajan kanssa sorvattu sopimus, mutta julkistetaan vasta lähellä verorajaa.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Lisäksi se Niinimaan hevin kuuntelu ei ole hyvä juttu.
Tää on kyllä taivaan tosi, riittää jo yksinään syyksi, miksei NiiniJannea haluta IFK-koppiin. Siellä nimittäin raikaa lähinnä Reijo Taipale, Anneli Saaristo, Haddaway, Leila K., Abba, Seminaarimäen Mieslaulajat sekä Märkä-Simo.
 

COLHC1980

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Deutscher Fußball-Bund, NP #3
Joo ei missään nimessä hevaria. Hevarit käyttävät huumeita ja riehuvat. Senhän osoittaa jo festivaalit.Tuskan järjestyshäiriöt vs. Seinäjoen tangomarkkinat. Siitä voi jokainen tutkia kumpi aiheuttaa enemmän ohjelmaa poliisille.

T.hevari, ja vitun ylpeä siitä

Ninni Jaanemaalle ei kiitos,loukkaantunut. Eikä mitään peruspakkia vaan kiekollinen kiitos. Peruspakki, kertovat huhut. Saatana!
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Rafalski - huikea, mutta miksi lähtisi? Ei ole mulla havaintoja hänestä. Mun tietääkseni pakin paikalle on mietitty ainakin tsekkiä ja sitten toisaalta jostain isokokoisesta kanukista on ollut puhetta. Ihan normia vaihtoehtojen tsekkailua ja Lasinkerääjäkin meni jo Tapparaan. Venttaillaan....ja olenpa mielelläni väärässä, jos Rafu sitten tuleekin : D
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Ninni Jaanemaalle ei kiitos,loukkaantunut!

Kenelle tälläkertaa?

Onhan tämä huhumylly kieltämättä aika huvittavaa ollut seurata, mutta laitetaan nyt tumput ristiin, että the office näkee myös käyttöä kädelliselle pakille.
 
Viimeksi muokattu:

Sinner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin I.F.K (Rikollislauma) , NP#10 DEFC#16
Tää on kyllä taivaan tosi, riittää jo yksinään syyksi, miksei NiiniJannea haluta IFK-koppiin. Siellä nimittäin raikaa lähinnä... Anneli Saaristo...

Onko se siellä livenä? Mulla olisi yksi keskeneräinen juttu kyseisen artistin kanssa...
 

King Harvest

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Flyers, Seahawks, Die Mannschaft
Rafalski - huikea, mutta miksi lähtisi? Ei ole mulla havaintoja hänestä. Mun tietääkseni pakin paikalle on mietitty ainakin tsekkiä ja sitten toisaalta jostain isokokoisesta kanukista on ollut puhetta. Ihan normia vaihtoehtojen tsekkailua ja Lasinkerääjäkin meni jo Tapparaan. Venttaillaan....ja olenpa mielelläni väärässä, jos Rafu sitten tuleekin : D
En jaksa millään uskoa Rafalskin tuloon. Olisi saanut NHL:ssä 6 miljoonaa dollaria kaudesta ja tulisi nyt pelaamaan IFK:n pähkinöistä? Tuskin hänelläkään niin suurta IFK-sydäntä on, että tähän lähtisi. Muutenkin tämä spekulaatio on lähtenyt ihan käsistä. Katsotaan ihan rauhassa kuka sieltä tulee.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Onko se siellä livenä? Mulla olisi yksi keskeneräinen juttu kyseisen artistin kanssa...
Tiettävästi ei mahdu kopin ovesta sisään, joutuu huikkaamaan La Dolce Vitaa käytävältä käsin.

Voisko joku ny mennä päivystämään sinne Hki-Vantaalle, loundgen nurkille? Q siellä tietysti on jo, mutta kun kaveri ei voi tänne kirjoitella, niin ei paljon auta asiaa.
 

Sinner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin I.F.K (Rikollislauma) , NP#10 DEFC#16
Tiettävästi ei mahdu kopin ovesta sisään, joutuu huikkaamaan La Dolce Vitaa käytävältä käsin.

Siinä sitä olisi vierasjoukkueen pelaajilla ihmettelemistä, kun HIFK:n pukuhuoneen oven edessä hytkyisi Anneli Saaristo kiekumassa La Dolce Vitaa. Märkä heittäisi väliin kopista aina muutaman riimin räppiä. Kotivoitto olisi selviö joka pelissä. Niin hämmenyksissä olisivat vieraat aina.

Hitto, kun tämä odottaminen on vittumaista. Yleensä olen aika hyvin perillä joukkueen suunnitelmista ja hauista, mutta nyt ei ole hajuakaan ketä edes yritetään ja tuleeko sieltä edes ketään ennen artisti-rajaa. Jotain saisi tapahtua jo. Ehkäpä jokeripelin jälkeen näin tulee myös käymään...

Ps: Annan muuten Annelille todellisen syyn laulaa sitä La Dolce Vitaa, kun kohdille sattuu. Itse joudun kyllä ehkä hyräilemään samalla Via Dolorosaa....
 

AllStars

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Elämästä ei tule kohta enää mitään, kun odotan vain seuraavan hankinnan julkistusta ja huhumylly on lähtenyt täysin lapasesta. Juurihan saimme viime viikolla Pesosen, joten pakkihankinnan julkaisua joutunemme odottamaan ensi viikolle (?).

Olen kahlannut näitä siirtohuhuketjuja lävitse, enkä vieläkään ymmärrä, mistä tuo aivan hurja Rafalski-huhu sai alkunsa. Tuosta "Järventien paitaan ei tarvitse vaihtaa kuin nimi"-heitostako? Entä Marek Z-huhu? Niin hienoa kuin jomman kumman tulo olisikin, ei näistä kumpikaan oikeasti voi perustua millekään todellisuuspohjalle. Ja silti, yöunet on vähillä ja jännittää, odottaa ja toivoo ihmettä, että josko sittenkin :-) Voi kun osaisi olla hieman realistisempi...

Voidaanko nyt jo julkistaa se aivan varmasti saapuva puolustaja. Tässä ei kohta hermo kestä enää kellään. Ja selviöhän lienee, että EI Annea meille. Kiitos.
 

kaizu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Canucks
No sen verran voin helpottaa allstarsin tuskaa, että Zidlicky on pelannut kahdessa ekassa Wildin NHL-matsissa 22:10 minuuttia per peli. Siitä voi jokainen pähkäillä, vetääkö Marek jo Q:n kanssa Finskin loundgessa konua vai ei.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös