Eipä tietenkään. Kunnon paskanpuhujan tunnistaa siitä, ettei sitä kiinnosta uskotaanko vai ei. Pääasia että uskoo omiin juttuihinsa.
Huhhuh, ei voi muuta sanoa. Kerro minulle yksikin hyvä syy miksi minua kiinnostaisi se uskooko hitsarit se mitä minä sanon ex-Blues pelaajien sanomaksi? Luuletko tosiaan että minua kiinnostaa vitun vertaa se pitääkö joku netin nimimerkki Halmela minua paskanpuhujana vai ei? Virta päälle, voi olla että Porissa palstauskottavuus on elämän suurin tarkoitus mutta se ei tarkota sitä että muualla näin olisi.
Juuri tässä ketjussa sanoit että Pihlström lähti koska hänellä oli taklauskielto! Koitas nyt päättää mikä se tarina oikein on.
En missään sanonut että se oli ainoa syy, luetaan niitä viestejä. Itse teit vain omat johtopäätöksesi.
Ja kuten aikaisemmin sanoin niin teoriassa ei ollut mitään taklauskieltoa mutta käytännössä Rautakallion ohjeistus oli sellainen että taklaaminen oli tehty helvetin vaikeaksi. Ja silloin kun mentiin ohjeistuksen ulkopuolelle niin viltti kutsui nopeasti.
Pihlström ei puhu taklauskiellosta, kukaan muukaan pelaaja ei ole puhunut taklauskiellosta, eikä siitä ole mainittu ikinä missään. Hienosti kuitenkin luettu rivien välistä, että näin on.
Oletko kuullut koskaan mitään Suhosen erikoistista ohjeista nuorille pelaajille kun hän valmensi HIFK:ssa? No et ole mutta silti ne ovat ihan olemassa.
Mahtaa olla helppoa elää sinun musta-valkoisessa maailmassasi, jos Satakunnan kansa ei asiasta ole maininnut niin silloin mitään ei ole tapahtunut.
Vaan siksi että joudut jääkiekkotietämyksesi perustamaan tekstiteeveen ja lehtien verkkosivujen varaan ei tarkoita sitä etteikö julkisuudelta piilossa tapahdu kaiken näköistä hassua ja erikoista.