Varmasti näin, jos katsotaan kalenteriin. Minä tarkoitin, sitä miten valmennus toimii kun ollaan tässä tilanteessa. Viime vuonna ero säälipleijareihin venahti liikaa ja päävalmentaja neuvotteli samaan aikaan Forssan taidekeskuksen johtajan paikasta. Nyt ollaan vielä viivan päällä ja ratkaisut ovat edessä. Nyt valmentaja tekee töitä jäällä joukkueen kanssa, eikä politikoi Forssan kunnallispolitiikassa ja etsi uutta työpaikkaa...
Mutta puuhaa riittää punaviinibisneksen kanssa...?..:)
Sanotaan tässä ja nyt, että minä seison 100% Rautakallion ja Kiven takana ja en toivo millään lailla, että Suhonen palaisi ruotuun. Enkä ole myöskään "Apen tai Penan" miehiä. Sinä olet jauhanut silkkaa paskaa jonain omana totuutenasi mustamaalatessasi näitä hermanneja asioista, mitä eivät ole tehneet. Duba, Forrestin Kärppä-pesti oli Pentin syy, vaikkei ollut edes töissä silloin vielä, ym..
Itse olin suorastaan Alpo vihaaja ennen herran saapumista, mutta sai kuitenkin myös vinkumisestaan huolimatta jotain hyvääkin aikaiseksi. Muistetaan nyt, että herrat Pajuoja ja Härkälä ja varsinkin näiden palkkaajat loivat sen hopeakauden jälkeisen pohjamutiin putoamisen ja joukkueen lähes täydellisen tuhoamisen, varsinkin fyysisellä puolella. Sitä Ape (hämmästys) alkoi korjata, sillä en olisi ikinä uskonut Suhosen viitsivän lähtevän tuollaiseen mukaan enää tuossa iässä.
Rocky on porilaiskiekkoilun legendoja, ehkä kirkkain ohi Ketolankin, jos otetaan NHL-urakin huomioon. Siellä on kuulemma vieläkin Albertassa jätkiä, jotka baarissa ihmettelee Rockyn aikaista häipymistä. Kyllä sydämestäni toivon, että Rocky onnistuu Ässien valmentajana. Tähän mennessä homma mennyt hyvin ja toivotaan, että toi loppukausi saadaan raiteilleen. Kyllä minä odotin niin Suhoselta kuin Rautakalliolta playoff-paikkaa. Viime kausi näytti sen, että tuossa joukkueessa on potentiaalia ja viime kaudella nähtiin jo jääkiekkojoukkue, ei mikään huipputiimi, mutta suunta oli oikea. Ja Karri Kiven tulo Pietniemen tilalle on se suurin muutos. Se on de facto. Piste.