Juu, kyllä nää ulkopuoliset häiriötekijät oli se ratkaiseva tekijä, että otettiin turpaan Bluesilta. Blues on ollut jo kauan vakaa organisaatio, mikä on antanut joukkueelle mahdollisuuden keskittyä vain ja ainoastaan olennaiseen.
Kunniotan Rockya, mutta nyt kyllä puhui melkoista paskaa ja aivan väärässä paikassa.
Hitto. Ehdit ensin.
Kyllähän se niin on, että "ulkopuolisista häiriötekijöistä" valittaminen Bluesin hallissa on aika suuria säkkejä vaativa teko. Toisilta puuttuu palkka, tieto tulevasta ja vakaus. Meillä on "vanhempi seuralegenda, jota on kohdeltu kaltoin". Jotenkin kovin, kovin porilaista vinkua ympäripyöreille olkiukoille, kun itse sössii.
Ja sitäpaitsi, arvon Rautakallio, ylivoima ei ole alkanut maagisesti menemään pieleen nyt kun on ollut "kaikenlaista valmentajaspekulaatiota ja tällaista", vaan kyllä se on kussut enemmän tai vähemmän koko ajan. Mä oon nähnyt tällä kaudella Viitasta pointilla, Penamuria kiekontuojana ja Kiilholmaa ylivoiman moottorina jne jne. Ei ole nyt ihan uusi asia, ettei yyvee toimi.
Ja lyhyt on ihmisen muisti, mutta eikö Rautakallio viimeksikin lähtenyt vähän itkupotkuilla täältä pois? Vai oliko se Suhonen?
Eikseollut niin, että Rockyn kanssa ei leikitty UTJ-leikkiä ja sitten tuli median edessä paha mieli (useasti)?