Ei Tommilla pää kestänyt.
Toivotaan, että Petteri Lax kehittyy edelleen. On hän yleensä aina kuitenkin tuloksen tehnyt.Yksi onnistuminen MM-kisoissa, muuten kyläkisojen mies. Seuraavia kisoja saapi sitten katsella kotona ja lähettää matkaa joku jolla pää kestää.
Ei ollut ei. Kyllä näissä valinnoissa liittyen näihin hektisiin lajeihin pitäisi mennä vaan rohkeasti lähemmäksi sitä ajankohtaa, jolloin itse kilpailu suoritetaan. Petteri Lax oli paremassa kunnossa kuin Evilä pari viikkoa sitten, ja puhtaasti niillä näytöillä se valinta olisi pitänyt tehdä.
Perkele, jos se äijä sanoo tavoittelevansa mitalia niin sen tätyy olla 830 kunnossa. Silloin voi vähän sipsutellakkin siihen 8 metriin, jolla pääsee finaaliin. Katsokaa Usain Boltia. Äijä lyö pellit kiinni ja 70 metrin kohdalla ja lönköttelee maaliin 9.85 ajassa.Mä en kyllä ymmärrä, että mitä hyötyä tai iloa tuosta olisi kellekään. On ihan sama putoaako finaalista tuloksella 7,70 vai kolmella rastilla.
Perkele, jos se äijä sanoo tavoittelevansa mitalia niin sen tätyy olla 830 kunnossa. Silloin voi vähän sipsutellakkin siihen 8 metriin, jolla pääsee finaaliin. Katsokaa Usain Boltia. Äijä lyö pellit kiinni ja 70 metrin kohdalla ja lönköttelee maaliin 9.85 ajassa.
Perkele, jos se äijä sanoo tavoittelevansa mitalia niin sen tätyy olla 830 kunnossa. Silloin voi vähän sipsutellakkin siihen 8 metriin, jolla pääsee finaaliin. Katsokaa Usain Boltia. Äijä lyö pellit kiinni ja 70 metrin kohdalla ja lönköttelee maaliin 9.85 ajassa.
Surkea vertaus, olisit ottanu jonkun 920 kunnossa olevan pituushyppääjän.Perkele, jos se äijä sanoo tavoittelevansa mitalia niin sen tätyy olla 830 kunnossa. Silloin voi vähän sipsutellakkin siihen 8 metriin, jolla pääsee finaaliin. Katsokaa Usain Boltia. Äijä lyö pellit kiinni ja 70 metrin kohdalla ja lönköttelee maaliin 9.85 ajassa.
Petteri Lax oli paremassa kunnossa kuin Evilä pari viikkoa sitten, ja puhtaasti niillä näytöillä se valinta olisi pitänyt tehdä.
Missä minä niin olen sanonut?Ja itse olit varmaan ensimmäisenä tuolloin lähettämässä Laxia Pekingiin Evilän tilalle?
Selostaja sotki tämän. Se taisi olla niin että hän pääsi 8 joukkoon vasta kolmannella hypyllä kahden yliastutun jälkeen.Monessa kodissa ei näytä pää kestävän.
PS. Evilä hyppäsi Helsingin karsinnan ekalla SE:n, joten faktat taas kerran kuntoon Salamalla.
Suomalaisen yleisurheilutaso on maailmanlaajuisesti niin huonoa, että meillä ei olisi varaa pelleillä enää näissä valinnoissa. Olympialaiset on selvä kuntopiikki kaudessa, sehän lienee kaikille selvää, joten niihin valittavat henkilöt pitäisi silloin olla parhaassa mahdollisessa kunnossa, että saataisiin edes jotain tuloksia aikaiseksi. Petteri Lax vaan nyt näytti Kalevan Kisoissa olevansa paremmassa kunnossa, kuin kukaan muu suomalaisista, joten hänen valintansa olisi nähdäkseni niillä näytöillä ollut looginen valinta.
Kyllä se niin pitää mennä yleisurheilussa, että A-rajan ylittäneet urheilijat lähetetään kisoihin ja karsintaa tehdään, jos useampi A-rajan ylittänyt urheilija. Ei karsintaa pidä tehdä A- ja B-rajan urheilijoiden välillä. Loukkaantumiset ovat tietenkin toinen juttu.Kyllä näissä valinnoissa liittyen näihin hektisiin lajeihin pitäisi mennä vaan rohkeasti lähemmäksi sitä ajankohtaa, jolloin itse kilpailu suoritetaan. Petteri Lax oli paremassa kunnossa kuin Evilä pari viikkoa sitten, ja puhtaasti niillä näytöillä se valinta olisi pitänyt tehdä.
Olisitko jättänyt Pitkämäen kotiin jos vain yhden keihäänheittäjän olisi saanut valita?
Ammunnassa muuten kisaedustajat valittiin jo yli puoli vuotta ennen kisoja. Tuloksia voi jokainen tutkia netistä.
Missä minä niin olen sanonut?
Suomalainen yleisurheilutaso on maailmanlaajuisesti niin huonoa, että meillä ei olisi varaa pelleillä enää näissä valinnoissa. Olympialaiset on selvä kuntopiikki kaudessa, sehän lienee kaikille selvää, joten niihin valittavat henkilöt pitäisi silloin olla parhaassa mahdollisessa kunnossa, että saataisiin edes jotain tuloksia aikaiseksi. Petteri Lax vaan nyt näytti Kalevan Kisoissa olevansa paremmassa kunnossa, kuin kukaan muu suomalaisista, joten hänen valintansa olisi nähdäkseni niillä näytöillä ollut looginen valinta.
Se on täysin paskapuhetta, että jotain olympialaisia varten tarvitaan neljä vuotta keskittymistä, kuten Evilä tuossa ruudussa hetki sitten selitti. Pituushyppy kuuluu siihen sarjaan, jossa juuri tämän päivän kunto on se kaikkein tärkein juttu, eikä millään muulla asialla ole suurtakaan merkitystä.
Seuraatko sinä tätä yleisurheilua ollenkaan, kun tällaisia kyselet?Olisitko jättänyt Pitkämäen kotiin jos vain yhden keihäänheittäjän olisi saanut valita?
Ainakin minä olisin, tuskin terskalla pää kestää... Yllätyn kovasti jos finaalin 3 viimesellä kieroksella mukana...