Peking 2022: Naisten jääkiekon liveseuranta

  • 96 188
  • 2 278

Simolainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Länsirannikko
Kerrotko minkälainen on sinun kontrolloitu hyökkäys?
Jos otetaan vaikka lähtökohdaksi se, ettei kiekkoa menetetä, syötetä heikkoa syöttöä, oteta heikosti vastaan kahden syötön jälkeen. Sillä pääsee just ja just keskialueelle. Tuuripomppuja en laske kontrolloiduksi.
Mutta jos sinulla on oma tapasi funtsia kontrollia, pidä se, minä pidän omani.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Anniina Rajahuhta on kyllä statement. Koita tässä nyt sitten olla asiallinen. Tarkin geishaswäg herättää kysymyksiä taasen.
 

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Paljon on opeteltavaa pelaajilla perustaidoissa. Syöttöjä ei saada omien pelaajien lapaan tai sitten syöttöjä ei saada haltuun. Nuo kuntoon ja peli olisi heti erinäköistä.
 

Salama15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lankisen Lukupiiri - Zervuska Haidis
Herranjestas, nyt vasta pääsin näkemään tuota studion pukeutumista!
 

Pande30

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Jos otetaan vaikka lähtökohdaksi se, ettei kiekkoa menetetä, syötetä heikkoa syöttöä, oteta heikosti vastaan kahden syötön jälkeen. Sillä pääsee just ja just keskialueelle. Tuuripomppuja en laske kontrolloiduksi.
Mutta jos sinulla on oma tapasi funtsia kontrollia, pidä se, minä pidän omani.
Nyt puhut vain syöttämisestä. No syöttäminen kuuluu hyökkäyspeliin, mutta aika paljon muutakin kuuluu kontrolloituun hyökkäykseen, mutta jokainen voi nähdä asiat miten haluaa. Suomi tuli aika monesti hyvällä kontroiludulla hyökkäyksellä Sveitsin alueelle. Löytyi hyvä rakenne, kun jokaiselle kaistalle löytyi pelaaja ja mentiin rintamana sekä ainakin toinen pakki tuki ihan hyvin hyökkäystä. Tässä yksi minun käsitys kontrolluidusta hyökkäyksestä.
 

Simolainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Länsirannikko
Nyt puhut vain syöttämisestä. No syöttäminen kuuluu hyökkäyspeliin, mutta aika paljon muutakin kuuluu kontrolloituun hyökkäykseen, mutta jokainen voi nähdä asiat miten haluaa. Suomi tuli aika monesti hyvällä kontroiludulla hyökkäyksellä Sveitsin alueelle. Löytyi hyvä rakenne, kun jokaiselle kaistalle löytyi pelaaja ja mentiin rintamana sekä ainakin toinen pakki tuki ihan hyvin hyökkäystä. Tässä yksi minun käsitys kontrolluidusta hyökkäyksestä.

Ensimmäinen, joka mun kriteereillä oli kontrolloitu, oli se, josta tuli maali. Toki siinäkin oli lopussa pieni tuuripomppu taaksepäin.
Ja jos luit viestini kokonaan, puhuin ekasta kympistä, ennen maalia.
Ennen sitä, kumpikaan joukkue ei ollut saanut kolmea syötyöä omille. Ellei siis laskettu Veitsin yv:aa tai pakki-pakki syöttöjä. Myöhemmin pelissä on mentykin muutaman kerran suht ok.
 
Viimeksi muokattu:

T.J.R

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ja Flyers
Majoneesit naamalle ja toiseen erään! Vai mitä Anni?

Toi mainos nostaa mun vittuuntumiskyr...käyrän äärimmäisen isoksi.
 

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Anniina Rajahuhta on kyllä statement. Koita tässä nyt sitten olla asiallinen. Tarkin geishaswäg herättää kysymyksiä taasen.

Onhan siellä melkoiset muikkelit.

Mutta eniten kyllä vakuuttaa Oona Tolppanen, joka on studion vetäjänä varmasti Suomen paras naispuolinen studion vetäjä ja biittaa Discoveryn porukasta Juhani Henrikssonin nyt ainakin.

Saisi vaihtaa C Morelle Liigaan.
 

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit
Voi vittu mikä purkuyritys. Kaikki aika on pistää keskeltä kovaa, mutta lasiin ja ei edes sinisen yli.
 

Perusjäbä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Oma suhtautuminen naisjääkiekkoon se on mitä on. Sentään säännöt voisivat laittaa samoiksi kuin miehissä. Miten sitten parantaisi suomalaisten pelaajien tasoa, kun pohjois-amerikan paras liigakin tuntuu olevan valitettavan pieni, rahalla tietenkin saisi, mutta kuka haluaa maksaa.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Laitiselle lisää vastuuta ja osa esim. Hiirikosken minuuteista.

Varmaa pelaamista omissa ja pääsee pakkina myös maalipaikoille. Parempi pelaamaan kiekkoa kuin velipoikansa.

Holopainen ollut puolestaan hyökkääjistä iskussa. Erinomainen luistelija ja kiekkokin pysyy kohtalaisesti mukana.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Karvinen on kyllä tuhnu nykyään
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Ihan Suomen näpeissä peli. Tämä momentum olisi hyvä nyt vaan hyödyntää.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös