Melkein yhtä ärsyttävä kun kesäkisojen Oomi, siis melkein, tai on yhtä ärsyttävä.Paljon majoneesia, Anni...
Melkein yhtä ärsyttävä kun kesäkisojen Oomi, siis melkein, tai on yhtä ärsyttävä.Paljon majoneesia, Anni...
Kovasti kiinnostaisi tietää, kuka tuosta on vastuussa. Olisi asiaa.Paljon majoneesia, Anni...
Herranjestas, nyt vasta pääsin näkemään tuota studion pukeutumista!
Nyt puhut vain syöttämisestä. No syöttäminen kuuluu hyökkäyspeliin, mutta aika paljon muutakin kuuluu kontrolloituun hyökkäykseen, mutta jokainen voi nähdä asiat miten haluaa. Suomi tuli aika monesti hyvällä kontroiludulla hyökkäyksellä Sveitsin alueelle. Löytyi hyvä rakenne, kun jokaiselle kaistalle löytyi pelaaja ja mentiin rintamana sekä ainakin toinen pakki tuki ihan hyvin hyökkäystä. Tässä yksi minun käsitys kontrolluidusta hyökkäyksestä.Jos otetaan vaikka lähtökohdaksi se, ettei kiekkoa menetetä, syötetä heikkoa syöttöä, oteta heikosti vastaan kahden syötön jälkeen. Sillä pääsee just ja just keskialueelle. Tuuripomppuja en laske kontrolloiduksi.
Mutta jos sinulla on oma tapasi funtsia kontrollia, pidä se, minä pidän omani.
Nyt puhut vain syöttämisestä. No syöttäminen kuuluu hyökkäyspeliin, mutta aika paljon muutakin kuuluu kontrolloituun hyökkäykseen, mutta jokainen voi nähdä asiat miten haluaa. Suomi tuli aika monesti hyvällä kontroiludulla hyökkäyksellä Sveitsin alueelle. Löytyi hyvä rakenne, kun jokaiselle kaistalle löytyi pelaaja ja mentiin rintamana sekä ainakin toinen pakki tuki ihan hyvin hyökkäystä. Tässä yksi minun käsitys kontrolluidusta hyökkäyksestä.
Anniina Rajahuhta on kyllä statement. Koita tässä nyt sitten olla asiallinen. Tarkin geishaswäg herättää kysymyksiä taasen.
Ettei vaan olisi nyt menty omimaan kulttuuria Japanista?Anniina Rajahuhta on kyllä statement. Koita tässä nyt sitten olla asiallinen. Tarkin geishaswäg herättää kysymyksiä taasen.