Peking 2022 – liveseuranta

  • 324 339
  • 8 655

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Voi luoja. Onneksi ei itse tarvitse elää tuolla tavalla. Voisi olla melkoisen ankeaa ja surullista elämää.
Semmoista se on. Hyvä ettei mun tarvitse aina hyökätä muiden kimppuun, jos ei olla samaa mieltä.
 

BitterX

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, FC Wacker, Punaportin vapaakaupunki
Joni Mäki ja Erik Valnes odotuksiin nähden tämän viestin kaksi suurinta onnistujaa. Iivo oli hyvä, mutta olihan tuo Mäen suoritus alusta asti erinomainen. Hyvin onnistui säästelemään vikalle kierrokselle, otti fiksusti keulamiehen paikan ja pesi vielä Terentevin loppukirissä.

Kyllä. Suomi olisi ottanut kultaa ilman Valnesin erittäin hyvää onnistumista. Kun Valnes Mäen tavoin hiihti upeasti, mitalit meni ansaitusti näin.

Norjalle siis myös iso hatunnosto ja onnet!
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Miksi mua kiinnostaisi, jos ollaan jonkun Venäjän edellä? Norjan edellä oleminen olisi ollut ainut, joka olisi lohduttanut. Sekä tietty kulta.
Urheilun hienoutta kyllä, että toisella tulee onnen itku kun Johannes voittaa ja toisella fiilis on tämä. Ei tule muusta lutuurista tms tällaista.
 

Huppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Mäki tuntuu olevan aika ideaali hiihtäjä parisprinttiin ankkuriksi. Joojoo siis pl. Kläbo. Vauhtikapasiteetti on riittävä jotta pystyy vetämään aiemmat osuudet rennosti ja kykenee hyökkäämään sitten viimeisellä osuudella. Lisäksi osaa hiihtää nämä fiksusti taktisesti ja osaa olla röyhkeä pilaamatta kuitenkaan kisaansa. Sprintissä vähän puuttuu se viimeinen napsu huippunopeudesta mutta parisprintti aina sen verran tylsyttää ettei ole sen kanssa joutunut häviämään. Paitsi Kläbolle mutta sitä ei nyt lasketa.
 

Spine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uramaton Turun Palloseura
Kyllä. Suomi olisi ottanut kultaa ilman Valnesin erittäin hyvää onnistumista. Kun Valnes Mäen tavoin hiihti upeasti, mitalit meni ansaitusti näin.

Norjalle siis myös iso hatunnosto ja onnet!

Nojaa. Valnes olisi voinut vähän taipuakkin kyllä. Sen verran vahva oli Johanneksen loppu. Suomi olisi voittanut kultaa, jos Valnes olisi epäonnistunut ja hyytynyt.
 

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Hyökkääjille: Kyllä, hopea on helvetin hyvä mitali ja todellakin arvostan sitä. Mutta ilmeisesti sielläpäin ei ymmärretä, että mun pettymys naisten takia on edelleen niin suuri, että se menee kaiken ilon ylitse. Ja ei, tuo teidän valittaminen ei auta. Toivottavasti meni perille…
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Hyökkääjille: Kyllä, hopea on helvetin hyvä mitali ja todellakin arvostan sitä. Mutta ilmeisesti sielläpäin ei ymmärretä, että mun pettymys naisten takia on edelleen niin suuri, että se menee kaiken ilon ylitse. Ja ei, tuo teidän valittaminen ei auta. Toivottavasti meni perille…
Jaxuhalei.
 
Hyökkääjille: Kyllä, hopea on helvetin hyvä mitali ja todellakin arvostan sitä. Mutta ilmeisesti sielläpäin ei ymmärretä, että mun pettymys naisten takia on edelleen niin suuri, että se menee kaiken ilon ylitse. Ja ei, tuo teidän valittaminen ei auta. Toivottavasti meni perille…
Olet yksi harvoja asiallisia kirjoittajia täällä viestiketjussa ja itse ymmärrän sinua kyllä täysin. Pettymys ei ole itselläni valtava, koska hiihtokin on vain urheilua, ei elämää suurempaa. Iivo hyvä hiihtäjä.
 

Kuorsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Manchester United, Ronnie O'Sullivan
Hyökkääjille: Kyllä, hopea on helvetin hyvä mitali ja todellakin arvostan sitä. Mutta ilmeisesti sielläpäin ei ymmärretä, että mun pettymys naisten takia on edelleen niin suuri, että se menee kaiken ilon ylitse. Ja ei, tuo teidän valittaminen ei auta. Toivottavasti meni perille…
Toivotaan, ettei JYP jää sarjajumboksi tällä kaudella. Ihan vaan kaikkien hyvinvoinnin kannalta.
 

Schwein

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Hyökkääjille: Kyllä, hopea on helvetin hyvä mitali ja todellakin arvostan sitä. Mutta ilmeisesti sielläpäin ei ymmärretä, että mun pettymys naisten takia on edelleen niin suuri, että se menee kaiken ilon ylitse. Ja ei, tuo teidän valittaminen ei auta. Toivottavasti meni perille…
Minä ilmoittaudun symppaajaksi. Osasin kyllä iloita tuosta hopeasta, vaikka toki Norjan voitot aina vituttaakin. Nyt ehkä se naisten mitalitta jääminen teki juuri sen, että nyt pystyi täysillä miesten mitalista ilon ottamaan irti.

IFK-osiossa en kehtaisi myöntää, mutta nyt kun on tappiojakso meneillään, ei tule juuri pelejä katsottua. Juuri siksi, että se jatkuva häviäminen vain vituttaa. Täytyykin illaksi keksi jotain tekemistä taas...
 

Raid76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jouka Juhola & Ruudut, Ässien sylkykupit
Hyökkääjille: Kyllä, hopea on helvetin hyvä mitali ja todellakin arvostan sitä. Mutta ilmeisesti sielläpäin ei ymmärretä, että mun pettymys naisten takia on edelleen niin suuri, että se menee kaiken ilon ylitse. Ja ei, tuo teidän valittaminen ei auta. Toivottavasti meni perille…
Pettymys? Kumpikaan ei ole mikään kiritykki ja tällä kertaa välineistä ei saatu sellaisia etuja, että olisi päästy karkuun matkalla. Suomen olisi pitänyt olla mitalikolmikon kanssa kunnon etumatkalla, jotta mitali olisi tullut. Rataprofiili ei sitten kuitenkaan suosinut niin paljoa matkahiihtäjiä kuin oli oletettu ja sprintterit veivät pallipaikat. Naisten suoritus oli silti ihan hyvä.
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kaikki kunnia Kristalle, mutta jotenkin sellainen todellinen tappamisen meininki tuntuu puuttuvan ladulla ja kaikki on "ihan jees".

En sano, että se olisi mitenkään tuloksia muuttanut, vaan ihan yleisellä tasolla kun on suorituksia vuosien mittaan seurannut.
Onhan tuolla pari aika kovaa suoritusta, 2017 ja 2018 hopeat Marit Björgenin ollessa ainoastaan parempi. Lahdessa pystyi jopa vähän haastamaan. Himmeämpää mitalia on ns. pirusti, ja jos Norjalla ei samaan aikaan olisi ollut paria superyksilöä, niin olisi Suomen hiihdon kaikkien aikojen legendoja. Plus jos olisi hoitanut sen Sotshin viestikullan kun paikka oli.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös