Peking 2022 – liveseuranta

  • 323 309
  • 8 655

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
On kyllä ihan hirveä biisi. Miksei edes sitä ollipohjolaa tms, joka on karmea sekin mutta sentään vähän uptempo.
 

Puliveivaamo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Flyers & Barca
Valnes palasi omalle tasolleen ja Norjalle kultaa. Lähtökohtaisesti ennen kisoja kaksi voittoa oli jaettu, miesten sprintti ja parispintti. Näin myös kävi. Kläbö vaan on täysin ylivertainen sprinttiin.
 

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Minkä takia? Ei Kläböä voita kukaan loppukirissä. Hopea oli aivan maksimaalinen suoritus ja siihen päästiin.
Miksi mua kiinnostaisi, jos ollaan jonkun Venäjän edellä? Norjan edellä oleminen olisi ollut ainut, joka olisi lohduttanut. Sekä tietty kulta.
 

Mark Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tänään kyllä juurikin voi jos ymmärtää lajista mitään.
No huhhuh. Lajia -70- luvulta seuranneena ja valmentaneena jo -80 -luvulta asti luulen kompetenssia olevan. Kristan suksista et sinä eikä kukaan muukaan tainnut valittaa kahden osuuden jälkeen.
Miksi on niin vaikea myöntää, ettei vain riittänyt?
 

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3

DAF

Jäsen
Suosikkijoukkue
se kolmikirjaiminen. PISTI PALLON MAALIIN
Eipä se Kerttukaan pystynyt vaikkapa Dahlbergia tiputtamaan. Sitä olisi vaadittu että irti ollaan. Hyvin hiihtivät molemmat. Matkalla olisi pitänyt jättää.

Kepan yritys meni väärin päin, samoin ehkä Pärmäkosken, mutta siinä taas se kolarointi oikeasti vei mitalisauman lopulta. Rytmi hajosi siihen.
 

Analyzer

Jäsen
Niskasella sitten 1+1+1 mitalisaldo näistä kisoista!

Mäen ensimmäinen mitali ja hän oli tässä hiton isossa roolissa. Ei Niskasen siivellä vaan omin avuin.

Mäen taktinen pelisilmä on muuten muodostunut erinomaiseksi sprinteissä. Taisi olla Suomen onni, että Rise ei ollut kunnossa, koska Rise taas sitten on taktisesti kömpelö ja virheherkkä.
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Miksi mua kiinnostaisi, jos ollaan jonkun Venäjän edellä? Norjan edellä oleminen olisi ollut ainut, joka olisi lohduttanut. Sekä tietty kulta.
Miksi et sitten lopeta urheilun seuraamista kokonaan, jos se tuottaa vain pelkkää pahaa mieltä ja noin paljon?
 

Huppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
No huhhuh. Lajia -70- luvulta seuranneena ja valmentaneena jo -80 -luvulta asti luulen kompetenssia olevan. Kristan suksista et sinä eikä kukaan muukaan tainnut valittaa kahden osuuden jälkeen.
Miksi on niin vaikea myöntää, ettei vain riittänyt?
Tota, kirjotin jo ekan osuuden jälkeen, kuin myös karsinnassa siitä. Kyllä nyt selkeästi Kristalla oli kärkiporukan heikoin suksi. 70-luvulle jos jäädään niin sittenhän kaikki on vaan omaa paskuutta mutta...
 

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Pakko kehua kyllä Kläbön suoritusta tuossa lopussa. Jätti Mäen ja Terentjevin kuin tikut paskaan. Aivan uskomaton vauhdinlisäys. On kyllä voittamaton näissä loppukireissä. Uskomaton kyky siihen ja tuo taito laskea alamäkiä.

Selvästi Kläbo alkaa kuntoutua, nyt oli jo tuttua ylivoimaa. Valnes oli myös yllättävän väkevä, tuohon kulta ratkesi.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Minulle tuo JYPin tämän kauden suoritus on pettymys ja suoranainen vihankohde. Olette pettäneet koko ihmiskunnan ja vertaan tuota valmentajan vaihtamistakin Varsovan gheton likvidointiin. Olette pahinta saastaa maailmassa.

:)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös