Peking 2022 – liveseuranta

  • 325 098
  • 8 655

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Mun mielestä haastatteluun pääsemiseenkin pitäisi olla joku sijoitusvaatimus. Esim top 20 sijoitus.
Tuossa tapauksessa voisivat mäkihypyn ja yhdistetyn haastattelut olla aika tylsiä, sillä ainoastaan Kytösaho ja Herola täyttävät nuo kriteerit.
 

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
Onhan tuo jotain ihan käsittämättömän noloa, eri asia jos olisi tosiaan esim. pystypenkalta vetänyt kolme ohi, mutta nollilla ihan peräpäässä...

Eikös hän tullut lähes suoraan lentokentältä kisaan? Ei ihme, että näin vaisu hiihtosuoritus.
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Eikös hän tullut lähes suoraan lentokentältä kisaan? Ei ihme, että näin vaisu hiihtosuoritus.
Ollut aina huono hiihtäjä, viime vuoden MM-kisoissa oli muistaakseni pitkällä matkalla sijoilla 60+ vaikka ampui nollat ja selvisi ilman sakkominuutteja. Käsittämättömän huono hiihtäjä. Siellä oli monella neljää sakkominuuttia ja silti Jängän edellä lopputuloksissa.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Jänkä on entinen urheiluampuja eli siitä voi vähän päätellä, millaiset pohjat hänellä on.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Onhan se jotenkin surullista että Virollakin on Suomea enemmän edustajia (2) miesten mäkihypyssä.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Mun veroista!!!!
Tää kisojen seuraaminen on yhtä hässäkkää! On ongelmia aikataulujen ja valvomisen kanssa ja sitten on vielä nämä mun verorahoilla urheilevat turistit, mutta se on ongelmista pienin, kun suosit radikaalia verosuunnittelua. Kun et maksa veroja, sinulla on todellakin yksi huoli vähemmän.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Aalto karsinnan seiska. Hyvä suoritus Antilta.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Ja nyt hetki jota olemme kaikki odottaneet aamusta asti. Iivo saa kultamitalin kaulaansa ja Maamme-laulu soi!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös