Iivon kulta taisi olla ylivoimainen verojen syöjä. Monet oli työpaikalla muttei töissä kun Iivo hiihti. Ja nyt pitenee kahvitunti kun palkintojenjakoa seurataan. Tuottavuus laskee ja kalliiksi tulee.Mun veroista!!!!
Siel vedettiin kerta kielon päälle
Mutta Oulussa on tuottavuus pysynyt vähintäänkin Uroksen tasolla Oulun kaupunki estää toimipisteillään Yle Areenan käytön tänään – Iivo Niskasen mahdollinen kultahiihto jää näkemättäIivon kulta taisi olla ylivoimainen verojen syöjä. Monet oli työpaikalla muttei töissä kun Iivo hiihti. Ja nyt pitenee kahvitunti kun palkintojenjakoa seurataan. Tuottavuus laskee ja kalliiksi tulee.
Minä en välttämättä ja olen hetero. Mahtava urheilija, hieno mies mutta ei vain silleen sytytä...Jos olisin homo (en ole) niin suostuisin Iivon kanssa aikuiseen pelehdintään
On tuo ihan järjettömän kova temppu (suomalaisessa) urheilussa, että ottaa kolmissa peräkkäisessä olympialaisissa kultaa - olkoonkin, että ensimmäinen ei ollut yksilökisasta.
Tuskin on ihan heti toista vastaavaa Suomesta tulossa, lajista riippumatta.
Pipomyssyä pois päästä.
Tosi ruma ihminen toi Dorothea Wierer.
Ja siinä välissä vielä viidenkympin kulta edellisissä olympialaisissa sekä 15 km mm Lahdessa. Kai niihinkin oli vähän keskitytty ja herkistelty...8 vuotta keskittymistä yhteen kisaan