Peking 2022 – liveseuranta

  • 325 391
  • 8 655

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Kulta ratkesi, Elvira 3,4km kymmenen sekuntia Marten perässä.
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Timo Grönlund oli muuten tuossa kultakisassa 89:s, hävisi Iivolle 11 ja puoli minuuttia. No, alle 50 minuutin kuitenkin, helvetin kovaa tahtia sekin näin tauno tasalakille.
 

Majoneesi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki voijjaan tuhota
Toivottavasti tuo hätätiedotetestaus kestää läpi olympialaisten. Voisi siirtää vielä kellon päälle niin olisi parempi.
 

BitterX

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, FC Wacker, Punaportin vapaakaupunki
Ja tämä on kuitenkin jatkunut jo pidempään, että makuupaikalla osumat menevät pääsääntöisesti taustapeltiin.
Hämmästyttää, että miten sitä ei ole saatu kuntoon.

Aikamoinen mörkö on makuuammunta Vitozzille.

Itävallan selostaja sanoi, että edellisessä kolmessa kisassa ampunut ensimmäiseltä makuuammuntapaikalta kaikki peltiin, joten jos nyt osui kerran, niin kyseessä vahva edistyminen.

Miten vitussa voi edes ampua tuolla prosentilla ohi, kun todistetusti kyseessä on erinomainen ampumahiihtäjä? Itse kokeillut ammuntaa ampumahiihtopaikalta pari kertaa hengästyneenä, ja jopa minä olen osunut isommalla prosentilla - ja olin armeijassakin aivan sysipaska ampuja.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Elvira lähti kyllä taas aivan liian kovaa, teki saman virheen normaalimatkalla.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
E. Öberg tuo vapauttavan mitalin Ruotsin AH-nipulle, heillä kisojen alku oli täysi katastrofi.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: TAM

TAM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers
Eder jäi ladulla 52 sekuntia Röiselandille ja puoli minuuttia toiseksi nopeimmalle eli Solalle. Ettei se nyt ihan niin huono hiihto ollutkaan kun alkuun ajattelin.

Jänkä ampui hyvin, mutta hiihtovauhti tietenkin normaalia.
 

Ostoskassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Boston Bruins, suomalaiset
Laskeskelin nopeasti, että vielä pitäisi sijoitusten perusteella Ederille aueta paikka yhteislähtöön.
 

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Jänkä jäi viimeisellä hiihtolenkillä kärkeen minuutin ja 37 sekuntia ja sijoitus putosi sijalta 51. sijalle 73.

Eikä tainnut olla ensimmäinen kerta tällä kaudella, kun viimeisellä hiihtolenkillä tuli noutaja.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös