Peking 2022 – liveseuranta

  • 319 762
  • 8 655

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Kuka katsoo curlingia?
Palautusprosentti näiden kisojen osalta on 158% joten on kyllä kannattanut katsoa.

Kysyisin ennemmin kuka ei katso?

Eihän siinä sitten, jos ei ole koskaan pelannut itse. Siten laji aukeaa täysin eri lailla...
 
Välierissä myös tilanne oli täysin Kläbon hallussa ja ei tarvinnut kaikkia paukkuja lyödä. Porttila mouhosi selostamassa omiaan, vaikka rako kolmanteen oli selvä.

Sitä ihmettelin, miten Roponen nosti Pelleä suosikiksi, vaikka näki kuinka Kläbo välierissä löysäsi loppuun
Kertoo vaan siitä, että molemmat ovat sekaisin. Suosittelen katsomaan Eurosportilta kisat.

Tohon Kläbon voittoon - Luulen, että enemmän on kyse siitä, että muut kunnioittaa häntä liikaa eikä iske. Toki, eipä se nyt välttämättä mitään muuta vaikka joku yrittäisi, koska sit saattaa tulla enemmän lunta tupaan.

Kova ukko hän kaikista huolimatta on.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
mä oon unohtanut kurlinkin säännöt. ei kai se haittaa. yks jurpo kävi heittämässä tommosta kahvakuulaa curlingradalla kun oltiin menossa treeneihin lähikaukaloon. Tohon maalipisteeseen tuli semmonen hirvee säröily mikä tulee jäähän kun siihen iskeytyy objekti, tiiätte varmaan. Joka tapauksessa siihen rynni sieltä heittopäästä joku läski äijä raivoomaan että aina te lätkänpelaajat rikotte kaiken ja painukaa nyt jo vittuun siitä. No ei me vittuun painuttu vaan treenaamaan. tää oli joskus 1984. Tuli mieleen.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Kläbo edellä loppusuoralle, ittekin pohdin josko Pelle tulee rinnalle haastamaan, mutta kesti norjalaisen pienen horjahtamisenkin viimenen veto päätyyn asti.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Olikohan se hirvee läski sukua sille Uuspaavalniemelle? Muistan että siitä jäänmurskaamisesta puhuttiin vielä treenien jälkeen kopissa.
 

Weissflog

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Islanders, Earl the Pearl, avoin liiga
Kyllähän tuossa sen verran jäi jossiteltavaa, kun Joni kärkikolmikon saavutettuaan nosti selän ylös ja jäi letkan perälle. Olisi päässyt siihen Pellegrinon rinnalle ja toki sitten ajautunut ulos loppusuoralla, mutta olisi ollut ainakin suoran alussa mitalissa kiinni. No, huikea suoritus mieheltä silti.
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Nyt annan Italialle 95% voittotodennäköisyyden tässä Curling-finaalissa, että #kivitalot kiinni.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Italian Curling-mimmi heitti just sellaisen 10+ arvosanan heiton asteikolla 0-10.
Stefania Constantini on kyllä ollut näissä ratkaisevissa heitoissa 10+ läpi turnauksen.

Meneeköhän Italia nyt menojaan vai löytääkö Norja lääkkeet tulla takaisin peliin mukaan?
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Stefania Constantini on kyllä ollut näissä ratkaisevissa heitoissa 10+ läpi turnauksen.

Meneeköhän Italia nyt menojaan vai löytääkö Norja lääkkeet tulla takaisin peliin mukaan?
En näe Norjalla mitään mahdollisuksia.

Kertoimet ovat nyt noin 1.10 ja 7.00 Italian hyväksi.
 

trubaduuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Edmonton Oilers, Imatran Ketterä
Jos joku huutaisi minulle kesken suorituksen niin kuin tuolle Norjan miehelle, lähtisin kotiin ja avaisin kaljan.
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Jos joku huutaisi minulle kesken suorituksen niin kuin tuolle Norjan miehelle, lähtisin kotiin ja avaisin kaljan.
Entäs Italian miehelle huudettu: "Arriva, arriva, arriva!!"

Siitä saattaisi lähinnä innostua. :D
 

TAM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers

trubaduuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Edmonton Oilers, Imatran Ketterä

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Tässä tapauksessa ei auta kun se sama nainen on kotonakin huutamassa. Ovat siis pariskunta.
Nauroin tälle ajatukselle äsken jo ääneen ja olit hiukkasen nopeampi.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: TAM

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Nyt ohiheitto ja Norja voi lähteä kaljalle.
 

Raid76

Jäsen
Suosikkijoukkue
GKS Tychy #92, Savinainen ja Ässien sylkykupit
Curling on todella hienoa seurattavaa. Shakkia jäällä.

Mulla on DVD:llä edelleen mm. Suomen jokainen matsi Vancouverissa. Parikisa tuo tähän sopivaa vaihtelua sääntövivahteineen.

Hyvätasoista matsia pääsee kyllä nyt seuraamaan.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
@Raid76 toi on kyllä täydellinen kuvaus curlingista - shakkia jäällä.

Pienten marginaalien yllättävän viihdyttävä laji.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
7-5 tilanteesta viimeiseen päähän ja Italialla powerplay käyttämättä. Kyllähän tämä peli on lähes tulkoon ratkennut. Pienen ihmeen vaatisi Norjalta voittaa tämä viimeinen pää vähintään kahdella pisteellä.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Italian parilta kohtuu vahva turnaus; rookieina 11 peliä ja 11 voittoa. Parhaasta parista ei jäänyt epäselvyyttä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös