Hienoa Joni ja Johannes. Oli mahtava finaali, kaikesta huolimatta.
Taitaa olla tosiaan vaikea enää perustella Mäenkään jättämistä pois. Vaikea ratkaisu tulossa... tai helppo.
Katsellaanhan Risen kunto 15 km:llä vielä. Parempi näin päin kuin että molemmat huonojaTaitaa olla tosiaan vaikea enää perustella Mäenkään jättämistä pois. Vaikea ratkaisu tulossa... tai helppo.
Sama. Näytti jo helvetin hyvältä loppusuoralle tullessa ja juuri siltä että painaa oikealta ohi venäläisen. No, tämä on tätä. Ollaan taas suomalaisuuden ytimessä.Olin varma mitalista ku näin että Mäki kyttäili siellä rauhallisesti jonon perällä ennen loppusuoraa. Mutta nyt lentelee mitalikahvit pitkin seiniä ja lattioita!
Kolmas viesti nyt peräjälkeen samasta aiheesta? Eikö kukaan lähde?Vieläkö joku kuvittelee Rokki-Remin hiihtävän viestissä?
Ei tule. Pellegrinolle kyllä maistuu, hieno katsoa.Wernerin kanssa samaa mieltä.
Tuleekohan tästä penalttia?
Kyllä minä kahvit juon. Mutta pullan laitan takaisin pakkaseen.Olin varma mitalista ku näin että Mäki kyttäili siellä rauhallisesti jonon perällä ennen loppusuoraa. Mutta nyt lentelee mitalikahvit pitkin seiniä ja lattioita!
Kolmas viesti nyt peräjälkeen samasta aiheesta? Eikö kukaan lähde?
Edit: neljäs.
Hakolan parisprinttipaikka on todellakin uhattuna!”Puumitalia” näppiin, Rise Hakolaa lainaten, ”voiko vitutukseen kuolla”…