Peking 2022 – liveseuranta

  • 325 098
  • 8 655

Cloaca Maxima

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Philadelphia Flyers
Milloin naisten kymppi hiihdetään? Lukitkaa Kepa hotellihuoneeseen karanteeniin siksi aikaa. Roponen voi selostusten välissä toimia ovivahtina.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Koko vapaan osuuden ajan kuokalla jäänyt. Mutta ei sitä kopissa huomattu.
Porttilalla on sellanen fiksaatio ylläpitää jännitystä huutamalla, aivan sama mitä tietyt lainalaisuudet tai logiikat kertoo.

Toki, itse luovutin jo noususssa ennen kuin Kepa huikealla suksellaan ajo vielä kiinni. Mutta loppuvedossa oli just sen verta pateja miltä siinä ryhmän vikaksi jäädessään vaikuttikin.
 
Naisten viestiin tästä kisasta ei saatu oikein lisävalaistusta. Kyllöseltä ei mikään loistelias näyttö, joten ei vielä lukita viestipaikkaa. Toisaalta en usko, että Joensuu jaksaa noilla laduilla, joten itse ottaisin Kyllösen viestiin.
 

Huppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Porttilalla on sellanen fiksaatio ylläpitää jännitystä huutamalla, aivan sama mitä tietyt lainalaisuudet tai logiikat kertoo.

Toki, itse luovutin jo noususssa ennen kuin Kepa huikealla suksellaan ajo vielä kiinni. Mutta loppuvedossa oli just sen verta pateja miltä siinä ryhmän vikaksi jäädessään vaikuttikin.
Juu ja kun latu on siitä hyvä että stadionille tullaan pienestä noususta, ei laskusta niin kiinnilaskijat ei lopussa voita.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Niskanen, tuo naishiihdon Janne Ahonen, jälleen neljäs olympiakisoissa. Jo x:nnen kerran.
Eikös tämä ollut vasta toinen henkilökohtainen nelossija Kepalle? Ahosella niitä oli muistaakseni kolme. Vancouverissa onnistui vielä osa-aikaeläkkeelläkin repimään itsensä neljänneksi.
 

Zhaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers
Missä vaiheessa Digginsin etunimi muuttui Jessicasta Jessieksi? Vähän hölmöltä kuulostaa niinkuin kutsuttaisiin lempinimellä. Vois sit samalla alkaa heittää tuloslistoille vaikka Tellu Johaug ja Krisse Pärmäkoski.
 

VT

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kuuden kärjessä kuusi eri kansallisuutta, todella positiivista kaiken Norjan dominoinnin jälkeen.

Kepa odotetusti huimassa iskussa, harmittavasti ei aivan riittänyt mitaleille. Paras matka kuitenkin vielä edessä.
 

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Diggins tuli vapaan osuuden todella lujaa, olikohan porukan nopein. Meniköhän Jenkeillä taas pertsan voitelu aivan reisille, kun Brennan jäi myös tajuttoman paljon.

Karlsson voi edelleen haastaa Theresen, jos Ruotsi saa kaluston muiden kanssa samalle tasolle. Hyvin Karlsson oli kuvassa mukana, vaikka sukset olivat muita huonommat. Aina laskuissa pataan, niin tuo kysyy kovaa kuntoa.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Olympialaisissa vasta toinen, sitten on pari nelossijaa lisää MM-kisoista.
Joo näin ajattelinkin että olympiatasolla niitä ei ihan niin montaa kuitenkaan ole. Toki kokonaisuutena arvokisoista varmasti ihan riittävästi.
 

DAF

Jäsen
Suosikkijoukkue
se kolmikirjaiminen. PISTI PALLON MAALIIN
Naisten viestiin tästä kisasta ei saatu oikein lisävalaistusta. Kyllöseltä ei mikään loistelias näyttö, joten ei vielä lukita viestipaikkaa. Toisaalta en usko, että Joensuu jaksaa noilla laduilla, joten itse ottaisin Kyllösen viestiin.

Kai se enemmän riippuu siitä, mitä sille Jasmille ajatellaan. Itse laittaisin vapaalle, tosin tuo hiekkapaperihiihto todella arveluttaa.
 

DAF

Jäsen
Suosikkijoukkue
se kolmikirjaiminen. PISTI PALLON MAALIIN
Missä vaiheessa Digginsin etunimi muuttui Jessicasta Jessieksi? Vähän hölmöltä kuulostaa niinkuin kutsuttaisiin lempinimellä. Vois sit samalla alkaa heittää tuloslistoille vaikka Tellu Johaug ja Krisse Pärmäkoski.

Aika harvoin on taidettu puhua jääkiekossa Anthony Amontesta tai vaikkapa presidentti William Clintonista aikanaan.
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Porttilalla on sellanen fiksaatio ylläpitää jännitystä huutamalla, aivan sama mitä tietyt lainalaisuudet tai logiikat kertoo.

Toki, itse luovutin jo noususssa ennen kuin Kepa huikealla suksellaan ajo vielä kiinni. Mutta loppuvedossa oli just sen verta pateja miltä siinä ryhmän vikaksi jäädessään vaikuttikin.
Jep. Niskanen tuli ihan pyhällä hengellä sen ylämäen loppuosan ja sen näki tänne asti, miten kropassa ei ollut enää mitään jäljellä loppukiriin. Hölmöä selostajilta selostaa jotain muuta, mitä silmä aivan selvästi näyttää.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Aika harvoin on taidettu puhua jääkiekossa Anthony Amontesta tai vaikkapa presidentti William Clintonista aikanaan.
Joo mutta Diggins oli ennen Jessica ihan tv-lähetyksissä, nyt se on vaihtunut Jessieksi.
 

Raid76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jouka Juhola & Ruudut, Ässien sylkykupit
Porttilalla on sellanen fiksaatio ylläpitää jännitystä huutamalla, aivan sama mitä tietyt lainalaisuudet tai logiikat kertoo.

Toki, itse luovutin jo noususssa ennen kuin Kepa huikealla suksellaan ajo vielä kiinni. Mutta loppuvedossa oli just sen verta pateja miltä siinä ryhmän vikaksi jäädessään vaikuttikin.
Toisaalta ei Kertulla ole mitään kiriä. Pateja on kyllä kympin väliaikalähdön lopussa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös