Amerikkalainen kulttuuri on tässä vähän erilainen, siellähän vetää kaiken maailman J.D:t jne. grafiikoissa kun Suomessa Jukka-Pekka on Jukka-Pekka eikä J-P tai Jukkis.Missä vaiheessa Digginsin etunimi muuttui Jessicasta Jessieksi? Vähän hölmöltä kuulostaa niinkuin kutsuttaisiin lempinimellä. Vois sit samalla alkaa heittää tuloslistoille vaikka Tellu Johaug ja Krisse Pärmäkoski.
Diggins ei niin vahva pertsalla ole ja Brennankin vähän epävarma, jos kunto ei ole maksimi ja korkealla mennään niin näin voi käydä.Diggins tuli vapaan osuuden todella lujaa, olikohan porukan nopein. Meniköhän Jenkeillä taas pertsan voitelu aivan reisille, kun Brennan jäi myös tajuttoman paljon.
Karlsson voi edelleen haastaa Theresen, jos Ruotsi saa kaluston muiden kanssa samalle tasolle. Hyvin Karlsson oli kuvassa mukana, vaikka sukset olivat muita huonommat. Aina laskuissa pataan, niin tuo kysyy kovaa kuntoa.
Totta, mutta siis muistan selvästi että jossain vaiheessa kirjoitettiin Jessica Diggins tulosliuskoilla ja sitten se jostain syystä muutettiin.Aika harvoin on taidettu puhua jääkiekossa Anthony Amontesta tai vaikkapa presidentti William Clintonista aikanaan.
Eikös tämä ollut vasta toinen henkilökohtainen nelossija Kepalle? Ahosella niitä oli muistaakseni kolme. Vancouverissa onnistui vielä osa-aikaeläkkeelläkin repimään itsensä neljänneksi.
Hän on sen joskus muuttanut, sehän menee omalla ilmoituksella. Kuin myös moni ääkkösellinen on uransa aikana ilmoittanut että se oe vaihdetaan ö:hön.Totta, mutta siis muistan selvästi että jossain vaiheessa kirjoitettiin Jessica Diggins tulosliuskoilla ja sitten se jostain syystä muutettiin.
No on Kepalla normaalisti parempi kirivaihde kuin Stadloberilla. Nyt meni paukut siihen vikaan ylämäkeen, minkä tosiaan jokainen näki.Toisaalta ei Kertulla ole mitään kiriä. Pateja on kyllä kympin väliaikalähdön lopussa.
Juuri näin, tulosluetteloon nimi tulee siinä asussa kuin se on järjestäjille ilmoitettu. Jos Jessie haluaa olla Jessie ja näin se on ilmoitettu, ei tuossa ole mitään ihmeellistä.Hän on sen joskus muuttanut, sehän menee omalla ilmoituksella. Kuin myös moni ääkkösellinen on uransa aikana ilmoittanut että se oe vaihdetaan ö:hön.
Näen ne omilla silmilläni televisiosta.Miten veljet näkevät Wiererin mahdollisuudet makuu- ja pystypaikalla?
Vaadin, että Suomen maalilla pelaa Juho Olkinuora.Juuri näin, tulosluetteloon nimi tulee siinä asussa kuin se on järjestäjille ilmoitettu. Jos Jessie haluaa olla Jessie ja näin se on ilmoitettu, ei tuossa ole mitään ihmeellistä.
Tuerha Kaukaloe.Minä olen Türha Kaukalö. Pitäsköhän vaihtaa nimimerkkiä? En mä jaksa.
No on Kepalla normaalisti parempi kirivaihde kuin Stadloberilla. Nyt meni paukut siihen vikaan ylämäkeen, minkä tosiaan jokainen näki.
Avaa joku hupaisa ketju.Minä olen Türha Kaukalö. Pitäsköhän vaihtaa nimimerkkiä? En mä jaksa.
Diggins ei niin vahva pertsalla yleisesti vaikeampaa.
Näkisin, ettei yhtään paikkaa ole vielä lukittu. Varmaa on, että Matintalo hiihtää toisen perinteisen ja että Niskanen ja Pärmäkoski ovat joukkueessa, mutta kaikki muu on auki.Kai se enemmän riippuu siitä, mitä sille Jasmille ajatellaan. Itse laittaisin vapaalle, tosin tuo hiekkapaperihiihto todella arveluttaa.
Avaa joku hupaisa ketju.
Ampumahiihto on kyllä kiva laji katsoa. Koko ajan on olo että tapahtuu jotain ratkaisevaa kisan kannalta.
Jalkarasva."Salainen ase" mainittu. Joku laserpyssy?