Juuri tätä itsekin manasin. Hirveetä paskaa. Jospa se Porilaisten marssikin vielä soisi. Mutta eiköhän sekin ole sitten joku suomiräppärin paskamiksaus.Saatiin joku masentava humppabiisi Yleltä tähän. Kiitos.
Juuri tätä itsekin manasin. Hirveetä paskaa. Jospa se Porilaisten marssikin vielä soisi. Mutta eiköhän sekin ole sitten joku suomiräppärin paskamiksaus.Saatiin joku masentava humppabiisi Yleltä tähän. Kiitos.
Annan asiantuntijalle jatkossa kisarauhan."Tekemässä elämänsä hiihtoa..." Graah, kisaa on jäljellä melkein 2/3.
Laitoin telkkarista äänet pois ja Porilaisten marssin soimaan, ei tuota Ylen biisiä pysty kuuntelemaan.Aivan vitun hirveä biisi.
Ellei sen tilalla soi Reino Nordinin "Mä uskon enkeleihin" feat. Mariá.Juuri tätä itsekin manasin. Hirveetä paskaa. Jospa se Porilaisten marssikin vielä soisi.
Tänään Iivo oli parempi. Onnea hänelle pronssimitalista. Hyvä urheilija. Perttu Hyvärisen uskon olevan tulevaisuuden olympiamitalisti. Remi Lindholmillakin uskon olevan saumaa tulevaisuudessa mitaleihin myös, mutta reenin pitää maistua jatkossakin.Mitä soopaa tällainen nyt on? Huh huh. Mikseivät suosikkisi ottaneet ilmaista pronssia?
Onkohan Kläbö arvokisaloppukilpailussa ikinä tullut ohitetuksi loppusuoralla. Eli sikäli kelpaa kertoillakin. Lahdessa 2017?Schumi ohitti lopussa vielä Kleebon, voi kiikkustuolissa kertoilla että olin olympialaisissa loppusuoralla Kläppön kanssa ja voitin sen saatana!
Voin kuvitella, että kun Suomi voittaa joskus jalkapallon MM-kultaa, niin Yle laittaa heti ottelun jälkeen Suomi - Unkari 1997 ottelun loppuhetken.Niskanen voittaa yllättävän pronssin niin Yle pistää ensin jonkun masennusbiisin ja perään vielä Sotshin nelossija. Näyttäkää nyt Lahden 2001 kisoista vielä jotain.
Tää on tarina kasvustaNiskanen voittaa yllättävän pronssin niin Yle pistää ensin jonkun masennusbiisin ja perään vielä Sotshin nelossija. Näyttäkää nyt Lahden 2001 kisoista vielä jotain.
Näin luulin itsekin ennen tätä päivää. Taitaa vain Bolshu olla turhan kovassa kunnossa tällä hetkellä.Pertsan 15 km kisasta tulee kultaa Iivolle.
Aivan juuri mietin samaa. Muistan tuon päivän kaikkinensa aika kirkkaasti, mutta on aika äkkiä vierähtänyt.Mitä hittoa Lahden mm-kisoista jo 5 vuotta.. mihin hittoon tuo aika on mennyt.
Bolshu olisi voittanut tämän kisan ihan millä taktiikalla tahansa, pl ihan laturetki ja ehkä senkin.Jälkikäteen on myönnettävä, että Iivon ja Bolsun yhteistyö oli molemmille hyvä diili. Iivo yllätti allekirjoittaneen vapaan hiihdollaan. Olosuhteet ovat raskaat ja erot jäätäviä, mutta kovat ovat silti kovia.
Hyvä Iivo ja hyvä Perttu! Pertsan 15 km kisasta tulee kultaa Iivolle.
Tästä voisi nyt ottaa jatkossa kriteerit, minkälaiset ladut arvokisoissa PITÄÄ olla. toki korkealla hiihtäminenkin tuo lisähaasteita, mutta tällaistä yhteislähtöä katsoo jo ihan mielellään, kun ei hiihdellä kuin laturetkellä 90% kilpailusta.On kiinalaiset kyllä hyvän ladun saaneet aikaseksi. Upea kisa, menee hiihtoklassikoiden joukkoon. Ei paljoa kyttäilty ja peesailtu tänään.
Aivan juuri mietin samaa. Muistan tuon päivän kaikkinensa aika kirkkaasti, mutta on aika äkkiä vierähtänyt.
Vähän samoissa aatoksissa olin itsekin ennen tätä aamua, mutta hiihdetään se nyt ensin. Tai siis Iivo hiihtää. Mä olen edellisen kerran "hiihtänyt" armeijassa.Näin luulin itsekin ennen tätä päivää. Taitaa vain Bolshu olla turhan kovassa kunnossa tällä hetkellä.
Se on kato tämä suomalainen luonteenlaatu. "Voiton" hetkelläkin pitää muistuttaa, että ei aina ole mennyt näin hyvin.Niskanen voittaa pronssia, niin eiköhän Yle laita katkeria muistoja tähän päälle.