Eikös se ole aika tarkka vastaus, kun se on totuus?Kai mä odotin vähän tarkempaa vastausta, että miksi sitä perinteistä hiihdetään. Nythän tuo on aika itsestäänselvyys
En aivan usko, että pelkkää huoltorekkaa voidaan syyttää. Iivo ei tuota omaa suoritustaan olisi huonolla suksella tehnyt, joten kyllä siellä hyviä suksiakin on ollut tarjolla.
Miksi maassa on lunta? No koska lunta sataa.Eikös se ole aika tarkka vastaus, kun se on totuus?
No aikaisemmin mainitsin, että Kläbö syö paskaa, niin eräs ”fani” muisti minua viestillä.Kuka ja mihin syöttiin?
On tuo Patonki sitkeä sissi, ei suostu jäämään millään.
Kyllä, asiat ovat yksinkertaisia, turha niistä on tehdä sen monimutkaisempia, mitä todellisuudessa ovat.Miksi maassa on lunta? No koska lunta sataa.
Ylämäessä otti kiinni minkä alamäessä hävisi.Kapula on aivan umpisurkea, luisto puuttuu kokonaan
Ihan epäreilut jaot. Iivo kiskoo yksin meidät mitalitaistoon, harmi että muut on tänään huumoriosastoa.
Kerran Juha Mietoa, lasketaanko se?
Yksinkertaisille ihmisille asiat ovat yksinkertaisia.Kyllä, asiat ovat yksinkertaisia, turha niistä on tehdä sen monimutkaisempia, mitä todellisuudessa ovat.
Sama homma. Halvat on huvit.No aikaisemmin mainitsin, että Kläbö syö paskaa, niin eräs ”fani” muisti minua viestillä.
Taitaa olla liian hitaat olosuhteet, että näin tapahtuisi. Tai mistä sitä tietää, sen verran hulppeita eroja tässä viestissä on hiihtäjien välillä tullut.Toivottavasti Suomi varvataan kierroksella, niin ei tarvitse Mäen hiihdellä ollenkaan.
Ilmeisesti olet itse sellainen, kun argumentit loppuu. Kiitos hei.Yksinkertaisille ihmisille asiat ovat yksinkertaisia.
Jätän tämän tähän.
Kläbolla ei pää kestä...Kläbolla 45 sekkaa kirittävää. Taitaa olla tekemätön paikka, jos Ustjugov vaan hiihtää tasollaan.