Näytti tuo Ranska nousevan eilisestä. Mietein samaa.Venäjä-Norja-Ranska, siinä tuo kaiken järjen mukaan on. Itse laitoin pitkävetoa Suomi-Ranska 2.
Näytti tuo Ranska nousevan eilisestä. Mietein samaa.Venäjä-Norja-Ranska, siinä tuo kaiken järjen mukaan on. Itse laitoin pitkävetoa Suomi-Ranska 2.
Calgarystä hailakat, mutta sitäkin ikumuistoisemmat mielikuvat aamuöisistä kiekkomatseista. Vahvimpia urheilumuistoja, joita ei kyllä osaa yksityiskohtaistaa.Calgary 1988 FTW. Sitä fiilistä ei saa enää koskaan. Siis mun omaa fiilistä. Albertville oli jotenkin plääh, ja Lillehammerissa tietty se mahtava tunnelma toimi joskin norjalaismenestys söi sitä fiilistä. Naganoa tuli nähtyä aika vähän suorana, koska tärkeimmät kisat (kaikki hiihdot, mäkihypyt jne.) tulivat keskellä yötä Suomen aikaa.
Ei oo viestistä mitalia tulossa. Venäjä voittaa, Norja toinen ja Ranska kolmas. Suomen sijoitus on viides.Jos mitään ei odota niin ei pety...
Mutta mitali olis kiva.
Näin se on. Mutta itselläni on kyllä odotukset aika maltilliset. Suomen sijoitus lienee noin 5.Jos mitään ei odota niin ei pety...
Mutta mitali olis kiva.
Eikös Naganon lähetykset tulleet aamulla ja päivällä kuten nytkinCalgary 1988 FTW. Sitä fiilistä ei saa enää koskaan. Siis mun omaa fiilistä. Albertville oli jotenkin plääh, ja Lillehammerissa tietty se mahtava tunnelma toimi joskin norjalaismenestys söi sitä fiilistä. Naganoa tuli nähtyä aika vähän suorana, koska tärkeimmät kisat (kaikki hiihdot, mäkihypyt jne.) tulivat keskellä yötä Suomen aikaa.
Juuri ajattelin samaa, mutta ei se nyt ihan ilomarssia ole Suomeakaan vastaan hiihtää, mutta kohta nähdään.Meillä on skiathlonin 3. Ja 6. sekä sprintin 4. Kolmella viimeisellä osuudella. Ja Iivolle vielä se kulta.
Ei noilla haastajillakaan pronssista mitään ylikylää ole meihin verrattuna.
Itse en kamalasti muista Calgarysta. Albertville ja Lillehammerkin meni vähän ohi mopoa rassatessa.Calgary 1988 FTW. Sitä fiilistä ei saa enää koskaan. Siis mun omaa fiilistä. Albertville oli jotenkin plääh, ja Lillehammerissa tietty se mahtava tunnelma toimi joskin norjalaismenestys söi sitä fiilistä. Naganoa tuli nähtyä aika vähän suorana, koska tärkeimmät kisat (kaikki hiihdot, mäkihypyt jne.) tulivat keskellä yötä Suomen aikaa.
Oli kai meillä Albertvillessä Lukkarinen-Rolig. Keskimäärin kivempi se on olympiakultamitaleja voittaa kuin hävitä.
Nyt olisi Mietaan voitelematon puusuksi ylivoimainen tuossa kelissä.