Laitinen oli elämänsä kunnossa kaudella 1995-96. Jopa mäkiviikon voitto olisi todennäköisesti tullut ilman Garmischin harjoituksissa tapahtunutta kaatumista. Sen jälkeen muutamia välähdyksiä (MM 1997) lukuunottamatta ei tainnut koskaan päästä samaan iskuun.Oi näitä aikoja, kun joukkuemäki oli aina Suomen heiniä. Nyt ei edes osallistuta.
Kuvassa hymyilevät Nikkola ja Laitinen. Moni unohtaa, kuinka kovia hyppääjiä hekin aikanaan olivat.
Tätä en kyllä muista. Aikamoista.Muistatteko kun Vancouverin olympialaisten ison mäen kisan toisella kierroksella Matti Hautamäki hyppäsi jonkun 100 metriä ja oli sijalla 30. Olin ekan kierroksen jälkeen kolmas.
Heh, "olin" tai oli. Noh sattuuhan näitä.Tätä en kyllä muista. Aikamoista.
Myös ilman hassuttelua en ihan oikeasti muista tuollaista romahdusta.Heh, "olin" tai oli. Noh sattuuhan näitä.
Joo, mun piti itse asiassa yksi päivä tarkistaa että mihin se Hautamäki hyytyi. Muistin tosin alkuun että Hautamäki olisi ollut toisena ekan kierroksen jälkeen ja sitten ollut jollain sijalla 20, mutta tipahti tosiaan toisen kierroksen viimeiseksi.Myös ilman hassuttelua en ihan oikeasti muista tuollaista romahdusta.
Piti käydä tarkistamassa. Tosiaan ekalla kierroksella kolmantena 134 metrin hypyllä. Toisella kierroksella sitten 104-metrinen leiskautus ja loppusijoituksena 26. tila.Joo, mun piti itse asiassa yksi päivä tarkistaa että mihin se Hautamäki hyytyi. Muistin tosin alkuun että Hautamäki olisi ollut toisena ekan kierroksen jälkeen ja sitten ollut jollain sijalla 20, mutta tipahti tosiaan toisen kierroksen viimeiseksi.
Tää ja Sorter joka mainoskatkolla. Räjähtää nuppi kohta, tulis edes Mäkisen baarin mainos välillä.Paljon majoneesia.
Verisuren hälytysjärjestelmiä tarvittaisiin.Tää ja Sorter joka mainoskatkolla. Räjähtää nuppi kohta, tulis edes Mäkisen baarin mainos välillä.
Kuis pal siel vitosella on Oomia? Siihen kypsysin ihan VIT** täysin kesällä.Tää ja Sorter joka mainoskatkolla. Räjähtää nuppi kohta, tulis edes Mäkisen baarin mainos välillä.