Uskoin itsekin tähän "ei sillä koolla ole väliä" -valheeseen, kunnes satuin lukemaan tämän katkelman ruotsalaisten tutkijoiden MajBrit Bergström-Walan ja Malena Ivarssonin kirjasta Kielletyt haaveet Kirjayhtymä, (Jyväskylä 1994):
"Olen asunut useamman miehen kanssa, ollut kaksi kertaa naimisissa ja elänyt kiinteässä suhteessa vielä parin muun kanssa. Yhdynnässä huomasin usein - varsinkin enemmän kiihottuessani - etten tuntenut penistä. Jäi ikäänkuin tyhjää tilaa ja täsätä syystä orgasmini jäi usein puolitiehen. Joskus laukesin vasta masturboimalla.
Kaikkien miesteni penis oli tavallisen kokoinen, sellainen, jollaiseen viittaatte lehtien kyselypalstoilla, eli noin 12 -13 cm pitkä ja saman verran ympärysmittaa. ...
...Niinpä jokin aika sitten tapasin tyypin, jonka avulla todellakin sain vastauksen siihen, onko koolla merkitystä - sillä on jopa todella suuri merkitys.
Ensimmäisellä kerralla kyllä järkytyin, kun hän riisuutui ja näin hänen kullinsa koko komeudessaan. Se oli niin paksu, etteivät sormeni riittäneet sen ympärille ja varmasti yli 20 cm pitkä. Kenties melkein 25 cm. Aluksi luulin, etten millään voisi ottaa vastaan näin valtavaa vehjettä, mutta hän työnsi sen sisään varovasti vähän kerrallaan. Ensimmäistä kertaa elämässäni tunsin täyttyväni kunnolla ja tajusin laukeavani ennen kuin hän ehtisi edes puolitiehen. Minun täytyi pyytää häntä odottamaan tovi. Hetken päästä hän jatkoi kullinsa hidasta hivuttamista ja yhtäkkiä tunsin hänen olevan sisälläni viimeistä sopukkaa myöten. Sain orgasmin ennen kuin hän ehti edes liikahtaa. Se oli aivan uskomattoman ihanaa.
Mitään sellaista en ollut koskaan aikaisemmin kokenut tai ollut edes lähellä. Ylipäätään en ollut uskonut, että olisi mahdollista saada näin voimakas orgasmi.
...Tapailemme nykyään pari kertaa viikossa. Aina samoin suurenmoisin tuloksin. Nyt olen niin fiksoitunut "muistikuvaan" hänen suuresta kullistaan, että välillä minun on masturboitava ja ajateltava sitä, jotten ihan kuolisi haluun ja ikävään.
Tapailen myös muita miehiä, mutta ero on kyllä kouriintuntuva. Pelkästään ajattelemalla tätä suurta kullia saan kuitenkin orgasmin myös näitten muitten miesten kanssa."
Sori että musersin monien maailman...
T. Kakkoskategoriaan kuuluva