Zapolski on saatanan epävarma, Barulin vie selvästi. Ja Jokereiden peli sekosi totaalisesti siitä maalista. Vain nelonen edes saa jotain hyökkäyssuuntaan aikaseksi.
Miten sä oikeesti jaksat :DBarulin tekee jotain mitä Zapolski ei osaa. Torjui pari pahaa.
Barulin tekee jotain mitä Zapolski ei osaa. Torjui pari pahaa.
Barulin on vienyt koko sarjan aivan selvästi. Onko 20 päästettyä maalia jo rikki? Jos osaisin huutonauraa ni nyt olisi se hetki.
Vika voi olla mussa, mutta mun mielikuvissa Jokerien peli ei vastaa perjantaista pleijaripeliä kotona sellaisessa tilanteessa, että voitolla sarja on ohi. Enemmän tuosta tulee joku tiistainen runkosarjaläpsyttely mieleen, joka pelataan vain kun se ohjelmaan on viisaampien toimesta isketty.
Samat mietteet täälläkin. Kiima puuttuu ja pelin katsominen aiheuttaa lähinnä haukotuksia.Vika voi olla mussa, mutta mun mielikuvissa Jokerien peli ei vastaa perjantaista pleijaripeliä kotona sellaisessa tilanteessa, että voitolla sarja on ohi. Enemmän tuosta tulee joku tiistainen runkosarjaläpsyttely mieleen, joka pelataan vain kun se ohjelmaan on viisaampien toimesta isketty.
Samat havainnot. Ainoastaan muutamilla jokeripelaajilla havaittu aitoa halua voittaa tämä peli.Vika voi olla mussa, mutta mun mielikuvissa Jokerien peli ei vastaa perjantaista pleijaripeliä kotona sellaisessa tilanteessa, että voitolla sarja on ohi. Enemmän tuosta tulee joku tiistainen runkosarjaläpsyttely mieleen, joka pelataan vain kun se ohjelmaan on viisaampien toimesta isketty.
Tässä ollaan tekemässä vastustajan mokesta sankaria.
Kokemuksen tuomaa varmuutta, kieltämättä.Barulin on helvetin rauhallinen ja vakuuttava.