Pe 9.2.2018 Otteluseuranta (Liiga)

  • 56 415
  • 843

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Tuomarilla tais mennä hermo toimitsijaan Hämeenlinnassa.
 
Suosikkijoukkue
Lukko
Miltä se Vaasan peli näyttää? Itse en sitä näe/kuule, joten jos pientä REALISTISTA kommenttia itse pelistä vois saada.
 

SouthernSun76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, FC Liverpool, Juventus, Azzuri, Leijonat
Ihan samaa aluksi katsoin, mutta taisi kuitenkin Paajasen maila olla siellä jalkojen välissä...
Paajasen maila oli mun mielestä siellä Vaakanaisen oikean kainalon puolella ja tuon toisen SaiPalaisen maila siellä jalkojen välissä.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, LA Kings, Raiders, Concordia Stingers
Tertsille pisteet, kun heitti kiekon pikkupojalle. OIkein koputti pleksiin, että poika huomasi.
Mum mielesta Lehteran siirtyminen valmentajaksi on ollut hyva asia. Nuorta (nuorempaa siis) verta ja henkisesti lahempana nykyajan nuoria pelaajia.
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Miltä se Vaasan peli näyttää? Itse en sitä näe/kuule, joten jos pientä REALISTISTA kommenttia itse pelistä vois saada.

Pirusti virheitä ja heikkoa puolustamista molemmilta. Nyt Lukko on alkanut tekemään vähän paremmin töitä ja tulos näkyy heti taululla.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
39.27 Janne Niskala 2 min. kampitus.

Kun ei nyt vaan sattuis mitään.
 

mesag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Mäenpäältä aivan käsittämättömän huono pelaus, ja Koivula kiittää.
 

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onko tämä Lahden selostaja ensimmäistä kertaa katsomassa lätkämatsia?

Ekassa erässä pariin kertaan ihmetteli, että onko jäähy tulossa koska linjatuomarilla oli käsi pystyssä siirretyn paitsion merkiksi. Nyt Pelicans pelaaja heittää kiekon kädellään toiselle pelaajalle keskialueella -> paitsio.
 

kyykäärme

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Miltä se Vaasan peli näyttää? Itse en sitä näe/kuule, joten jos pientä REALISTISTA kommenttia itse pelistä vois saada.
Sport pelaa heikolla rosterilla, enää neljä pakkiakin vain pelissä. Lukko tuli paskalla asenteella ja kävelyvauhdilla peliin. Syötöt eivät osu kohdalleen, törmäillään toisiin. Lukon ylivoimainen miehistö tämän näyttää Sportin paremmasta yrityksestä huolimatta hoitavan.

Juu ja normi kotituomarointia tänään, mutta ei sillä väliä.

Korjataan Salon jäähyn jälkeen: paskaa tuomarointia kaikki tyyni
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös