The Hockey Handbook
Jäsen
Ihan samaa aluksi katsoin, mutta taisi kuitenkin Paajasen maila olla siellä jalkojen välissä...Kaatuiko se Vaakanainen toisen SaiPalaisen mailaan kun ei mun mielestä Paajasen maila ainakaan kaatanut sitä.?
Ihan samaa aluksi katsoin, mutta taisi kuitenkin Paajasen maila olla siellä jalkojen välissä...Kaatuiko se Vaakanainen toisen SaiPalaisen mailaan kun ei mun mielestä Paajasen maila ainakaan kaatanut sitä.?
Jep, ei ollut Paajasen maila.Kaatuiko se Vaakanainen toisen SaiPalaisen mailaan kun ei mun mielestä Paajasen maila ainakaan kaatanut sitä.?
Paajasen maila oli mun mielestä siellä Vaakanaisen oikean kainalon puolella ja tuon toisen SaiPalaisen maila siellä jalkojen välissä.Ihan samaa aluksi katsoin, mutta taisi kuitenkin Paajasen maila olla siellä jalkojen välissä...
Mum mielesta Lehteran siirtyminen valmentajaksi on ollut hyva asia. Nuorta (nuorempaa siis) verta ja henkisesti lahempana nykyajan nuoria pelaajia.Tertsille pisteet, kun heitti kiekon pikkupojalle. OIkein koputti pleksiin, että poika huomasi.
IFK:n ylivoima on Liigan parasta. Taisi tosin olla joku hassutteluviittaus tuohon virheellistä tietoa sisältäneeseen Jatkoajan artikkeliin.
Miltä se Vaasan peli näyttää? Itse en sitä näe/kuule, joten jos pientä REALISTISTA kommenttia itse pelistä vois saada.
Otto!!! 4-1
Sport pelaa heikolla rosterilla, enää neljä pakkiakin vain pelissä. Lukko tuli paskalla asenteella ja kävelyvauhdilla peliin. Syötöt eivät osu kohdalleen, törmäillään toisiin. Lukon ylivoimainen miehistö tämän näyttää Sportin paremmasta yrityksestä huolimatta hoitavan.Miltä se Vaasan peli näyttää? Itse en sitä näe/kuule, joten jos pientä REALISTISTA kommenttia itse pelistä vois saada.