Kokonaisuus on johtanut pelikieltoon
Ei mulla siellä serkkuja ole, mutta paskarat syntyy siellä niiden toimesta.Jaa, no mitäs se sun varattomat serkkusi siellä Mouhijärvellä on sitten huudellut?
Ei mulla siellä serkkuja ole, mutta paskarat syntyy siellä niiden toimesta.Jaa, no mitäs se sun varattomat serkkusi siellä Mouhijärvellä on sitten huudellut?
Ei mulla siellä serkkuja ole, mutta paskarat syntyy siellä niiden toimesta.
6.27 Parikka kaataa kiekollisen Granathin Ilves-maalin kulmalla
11.12 Parikka kaataa kiekollisen Puhakan Tapparan siniviivalla
13.02 Ruokonen kampeaa mailallaan kiekollisen Lehterän kumoon Ilveksen siniviivalla
Pyydän vilpittömästi anteeksi epätarkkaa muotoiluani. Viisastelustasi viisastuneena yritän olla tarkempi jatkossa.Tietääkseni sääntökirjassa ei ole kuitenkaan kohtaa "2 minuuttia, kaataminen". Tai "kampeaminen". Kotikatsomon huutojen perusteella kaataminen on aina jäähyn arvoinen.
Ei käy, mutta well played.Eli ne sun serkkusi käyvät synnyttämässä jotain paskaroita Mouhijärvellä? Ja silläkö reisulla ne sitten jotain huutelevat?
Pääsinkö läpi? Voitinko jotain? Joko piru laski lukemansa Raamatun käsistään?
Ihan olisi paikallaan kyllä karsia ns. valuviat pois. Jos ei kompetenssi riitä aikuisella(?) henkilöllä nähtyä parempaan, niin letkan jatkoks vaan.Naapurin puolelta nakattiin jo kaksi herraa ulos tältä palstalta vastaavien juttujen jälkeen, niin voi varmaan odotella kohta harvennusta myös meidän leiriin :D